Home » Email marketing » E-mail marketing – bazen informacij, v katerem bodo kupci želeli zaplavati večkrat!

E-mail marketing – bazen informacij, v katerem bodo kupci želeli zaplavati večkrat!

Da je e-mail marketing obvezen del vašega posla, že dobro veste. Pomaga vam komunicirati z vašimi obstoječimi in potencialnimi naročniki, predvsem pa poskrbi za kontinuiteto ohranjanja stikov z njimi. Z rednim obveščanjem spomnite nase tiste, ki so že sodelovali z vami, ter potencialne kupce, ki še omahujejo z nakupom vaših izdelkov ali storitev.

Elementi e-mail sporočila

e-mailVprašanje, ki si ga zastavimo, torej ni, ali uporabiti e-mail marketing v poslu. Vsako podjetje iz vseh panog je namreč primerno za takšno komuniciranje. Več preglavic nam predstavlja odločitev, na kakšen način se bomo lotili e-mail marketinga. Predvsem je pomembna vsebina sporočila, ki odloča o uspešnosti e-mail obveščanja. Pri vsebini imamo največji manevrski prostor za zadovoljevanje potreb trženja. Če ste na samem začetku integracije e-mail marketinga v poslovanje, priporočam, da v koncept e-mail obveščanja vključite tudi svoje kupce. Povprašajte jih, kako pogosto in s kakšno vsebino bi želeli prejemati od vas e-novice. S tem jim boste pokazali, da spoštujete njihovo mnenje in pa čas, vrnili pa vam bodo s koristnimi informacijami, ki jih boste upoštevali pri vašem e-mail marketingu, ko se boste odločali o elementih, ki so podrobneje razloženi v nadaljevanju.

Premisliti moramo o naslednjih elementih e-mail sporočanja:

Frekvenca pošiljanja:

  • dnevno, tedensko ali mesečno;

  • običajna frekvenca je enkrat tedensko (ponedeljki in petki so za e-mail marketing manj primerni);

  • odvisno je seveda od vsebine sporočila.


Dizajn sporočila:

  • po prvih nekaj sekundah, ko vidimo e-mail sporočilo, najprej zaznamo obliko in barve sporočila, zato je ta element zelo pomemben;

  • podoba sporočila naj se sklada s celostno grafično podobo podjetja, saj bo močno vplivala na imidž podjetja;

  • skrbno izberite dizajn, saj ga boste uporabljali dlje časa.


Prejemniki:

  • bazo prejemnikov gradite preko kontaktnega obrazca na vaši spletni strani in na druge načine (nagradne igre, klubi zvestobe in podobno);

  • bazo razdelite na več manjših baz, vsaki od njih pa določite frekvenco in vsebino sporočila (upoštevajte njihove želje, po katerih ste jih predhodno vprašali);

  • s tem boste že na začetku izključili tiste, ki ne želijo prejemati e-novic.


Vsebina sporočila pa je element, ki bi ga rada posebej izpostavila. Omenila sem že, da bo odločilno vplivala na odziv prejemnikov na e-mail sporočila. Vsebina mora biti pripravljena na takšen način, da bo potencialni kupec komaj čakal na vaš e-mail.

Sama sem naročena na e-novice spletne strani, ki pokriva novice in informacije o iskalnem marketingu. Dnevno prejemam njihov e-mail in vsakič znova ga z veseljem preberem, saj ponuja celo vrsto koristnih člankov. Pravzaprav ga komaj čakam vsak dan od ponedeljka do petka. To naj bo vodilo tudi za vaše e-novice – kupcem pošljite vsebino, ki jih zanima. Povezana naj bo seveda z vašim poslom, ponudite pa lahko tudi več kot le novosti v vaši ponudbi. Spremljajte trende v vaši panogi in jih vključite v mailing, spodbudite jih k pisanju na vašem forumu, pišite strokovne članke, dodajte možnost komentiranja, video-vsebine … Če jim boste ponudili vsebino, ki jim bo razširila obzorja, bodo vaša e-mail sporočila z veseljem prebirali, priporočili pa vas bodo tudi svojim poslovnim partnerjem.

E-mail marketing je treba torej v poslovanje integrirati na globlji ravni kot samo elektronsko obveščanje, kot ga običajno razumemo. Tedensko ali mesečno sporočanje je naš oglasni prostor, način gradnje odnosov z naročniki na ekspertni ravni, pomagalo pri večanju strokovnosti in zaupanja, tudi kanal za raziskave o naročnikih … Uporabimo ga lahko tudi za pošiljanje voščilnic za rojstni dan in druge priložnosti.

Z malo kreativnosti torej pridemo do mnogo načinov, kako e-mail marketing aplicirati v naš posel. Kreativnost začinimo z našo strokovnostjo ter serviramo na unikaten način. Bon appétit!

Za dober in učinkovit e-mail marketing potrebujete tudi dober e-mail sistem. Newsletter.si vam pomaga doseči cilje e-mail marketinga. Preizkusite brezplačno in se prepričajte!

Želim vam lep dan in veliko uspeha!

Spletnik marketing

 

2 comments

  1. Veliko razmišljam o pravilnem pristopu do e-mailingov ali pa tudi navadne direktne pošte in tudi veliko testiram.
    Kot potrošnik se obnašam tako, da se odjavim od vseh mailingov, ki jih dobim mesečno ali celo pogosteje. Če me kdo gnjavi vsak teden, se zagotovo odjavim. Tudi od vaših novic se bi že odjavila, če ne bi vsebina prevladala. Ali bolje rečeno, zdi se mi, da se moram še veliko naučiti o marketingu in zato bi imela slabo vest do sebe, če bi se odjavila. Preberem pa verjetno vsakega desetega, še preletim samo vsakega petega. Skratka pri meni kot potrošniku streljate v prazno. Sedaj pišem, ker sodim med “odzivne ljudi”, pa tudi zelo NEstrinjam se z napisanim.
    Toliko glede frekvence pošiljanja. Jaz kot podjetnica pošiljam največ 4 mailinge na leto. Vsak teden pa res nimaš kaj novega za povedati! Pa tudi super ponudb ni mogoče delati tako pogosto. Drugače so te ponudbe bolj podobne znanstveni fantastiki. No, takšno je moje mnenje.
    Strinjam pa se z vami, da je najbolj pomembna kvaliteta vsebine.

    Lep pozdrav!

    Lidija

  2. Glede na to, da vam in večini, ko slišite besedo e-novice, pod asociacijo na misel pride vaša ponudba, se strinjam z vami, da ponudbe le ne moreš pošiljati vsak teden. Zatorej mislim, da pomena e-mail marketinga ne dojemate dovolj dobro. To ni le pošiljanje neke ponudbe temveč lahko s pomočjo e-mail marketinga bogatite tudi vaše informacije na spletni strani, vzdržujete stik z vašimi kupci in konec koncev bralce povprašate o njihovem mnenju.
    Seveda je veliko odvisno tudi od količine naslovnikov. Če jih imate takšnih 100, z njimi stika ni težko vzrževati tudi brez e-mailinga, če pa je teh 10.000, 20.000, pa je to seveda en in edini način, da komunikacijo opravljate kvalitetno.
    Če je vsebina dovolj kvalitetna, se rado zgodi, da še nekdo drug, ki bere vaš mailing nekje drugje objavi članek ali nasvet in tako povzroči da se ustvarjajo tudi povratne povezave na naš blog. To je seveda odlično za optimizacijo.

    Veliko je torej prednosti e-novic, ponavadi se stvar zatakne, ker večina ljudi ne razume zakaj bi sploh zbirala e-mail naslove oz. zakaj bi sploh karkoli komurkoli pošiljali s presodkom, da se bodo odjavili ali vas poslali v 3 PM.

    Kakorkoli, že nekaj let pošiljamo e-novice vsako sredo (nepretrgoma), posledica tega pa je več kot 300 člankov, ki opredeljujejo raznorazne tematike. Naše vodilo je namreč, da nikoli ne pošljemo ničesar, če le ni kaj pametnega za povedati oz. če ne bi imeli o čem pisati. Po tem elementu smo daleč pred vsemi konkurenti in lahko vam z gotovostjo povem, da je to pravi recept za uspeh!

    Zahvaljujem se vam za komentar in upam, da sem vam malo “razsvetlil pomen e-novic”, ki so lahko vse prej kot pa le neka nadležna ponudba.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*