Home » Google oglaševanje » Google oglas – besede povedo več kot tisoč slik

Google oglas – besede povedo več kot tisoč slik

Google oglaševanje predstavljajo ključne besede in oglasi. Relevantne ključne besede, ki jih skrbno pripravimo za svoje naročnike, so le orodje oglasov za privabljanje pozornosti potencialnih kupcev. Oglas oz. oglasno sporočilo je prvi vtis o oglaševalcu in v nekaj vrsticah mora pritegniti pozornost, vzbuditi zanimanje, ustvariti željo po oglaševanem izdelku/storitvi ter izzvati akcijo, torej klik in končno nakup. Pisanje oglasnih sporočil je torej svojevrstna umetnost, ki zahteva veliko ustvarjalnosti, poznavanje porabnikovega vedenja in tudi določeno mero empatije.

Google oglas

Google oglaševanje
Z oglaševanjem na Googlu
do novih kupcev. Pokličite!
Oglasevanje.PovecajObisk.si




google_oglasevanjeTekstovni oglas za potrebe oglaševanja na Googlu je sestavljen iz 4 vrstic (če gledamo pozicijo na desni strani): naslov, besedilo in prikazana spletna stran. V zadnji element poleg domene spletne strani dodamo še ključno besedo, ki pripomore k večji relevantnosti in učinkovitosti oglasa (v zgornjem primeru beseda »oglasevanje«). Prostorsko smo dokaj omejeni, v manj kot 100 znakih moramo zajeti celotno vsebino oglasa. Ker ni prostora za fotografije, je treba biti zelo spreten z besedami.

Vsebina oglasa
Čeprav je malo besed, je pri oblikovanju Google oglasov relativno veliko vidikov, ki jih moramo upoštevati. Najprej je treba misliti na Googlovo politiko za oglasna sporočila. V seznamu najdemo celo vrsto omejitev – glede alkohola, zdravil, erotične vsebine, imen blagovnih znamk, iger na srečo, orožja, politične vsebine in podobno. Google je pri tem zelo strikten, saj pazi na primernost oglasov, kar vodi v zadovoljstvo vseh akterjev v sistemu Google oglaševanja (Google, oglaševalci in iskalci/potencialni kupci).

Naslednji vidik je bolj tehnične narave. Veliko je omejitev glede znakov, simbolov in števil – uporabljamo jih lahko izključno v njihovem pravem pomenu. Primer so številke, ki jih v vsakdanji komunikaciji uporabljamo namesto zlogov ali celih besed (še bolj je to praksa v tujih jezikih): to za Google oglas ni dovoljeno. Klicaj lahko uporabimo samo enkrat v celem oglasu, v naslovu ga ne sme uporabiti. Podobno velja tudi za vprašaj.

Pri vsebini oglasa pa je seveda najpomembnejša vsebina, torej najbolj tržni vidik oglasa. Pri tem moramo upoštevati predvsem prodajno naravnanost besedila. V uvodu sem že omenila, da kreiranje oglasnih sporočil zahteva empatijo, to pa se izkaže ravno v tej fazi. Vedno se moramo postaviti v kožo tistega, ki išče naše izdelke/storitve. Ne smemo izhajati iz sebe in oglas pripraviti tako, da bi prepričal nas. Naši potencialni kupci razmišljajo drugače kot mi, druge besede pritegnejo njihovo pozornost in to moramo upoštevati, ko izbiramo pravo kombinacijo stotih znakov.Izkušnje so pokazale, da so še posebno učinkoviti glagoli, ki apelirajo k aktivnosti. Takšni so npr. »Poglejte!«, »Pokličite!« ali »Oddajte povpraševanje!«. Če jih kombiniramo s klicajem, še bolj pripomorejo k uspešnosti oglasa, saj povečujejo klikabilnost oglasa, to pa pomeni večji CTR (razmerje med prikazi in kliki).

Testiranje oglasov
Oglaševanje na internetu je prva izbira, če želite testirati učinke oglasov. Testiranje je naša stalna praksa pri vodenju oglaševalskih kampanj na Googlu. Testiramo različice naslovov oglasa, velike/male začetnice v besedilu, različne besede v prikazni spletni strani, glagole s pozivom k akciji, … V ta namen vsakemu naročniku pripravimo več oglasov in v roku nekaj dni kampanje se že izkaže, kateri je bolj ali manj uspešen. Običajno je en oglas občutno učinkovitejši od drugih, zato druge izklopimo, pripravimo par različic oglasov na najuspešnejšega in ponovno testiramo.

Prednost Google oglaševanja pred drugimi oblikami spletnega pojavljanja je v tem, da oglas prikazujemo tistim, ki se dejansko zanimajo za naše izdelke/storitve, saj po njih iščejo na iskalniku. Čar je torej v tem, da pripravimo takšen oglas, ki bo izstopal iz množice in prepričal potencialnega kupca.

Google oglas je za kreativce poseben izziv – z nekaj besedami moramo pripraviti potencialnega kupca v klik. Vsebina mora informirati, hkrati pa nastaviti vabo, ki prepriča, da za oglasom stoji ravno tisto, kar potencialni kupec potrebuje. Ko se klik dejansko zgodi, pride na vašo spletno stran, kar pa je že popolnoma druga zgodba …

Zaupajte nam umetnost besede – ne potrebujemo fotografij, 100 znakov v oglasu spremenimo v uspešno oglaševalsko kampanjo in vaš uspeh!

Kontaktirajte nas in svetovali vam bomo kaj je potrebno za učinkovito kampanjo na Googlu!

Želim vam lep dan in veliko uspeha!

Spletnik Marketing

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*