Home » Google oglaševanje » Oglaševanje z bannerjem (pasico) – Da ali ne?

Oglaševanje z bannerjem (pasico) – Da ali ne?

Najbrž ste že slišali, da oglaševanje z bannerji (pasicami) ni uspešno. Pa temu res verjamete? Ste že poizkusili? Vsako oglaševanje ima slabo in dobro stran, a če niste prisotni na svetovnem spletu, vas ni. Na kratko vam bom pojasnila nekaj prijemov, kako meriti uspešnost oglaševanja z bannerji, da si boste lažje predstavljali, kaj vam tako oglaševanje sploh prinaša. Ni prav, da se vedno odločamo na podlagi mnenj drugih, prav je, da sami poizkusimo, kajne?

banner_spletnikCTR: Click Through Rate
To je osnovno merilo, ki nam pove, kako učinkovit je banner. Meri se število tistih, ki je iskalo s številom tistih, ki je dejansko kliknilo na banner (število klikov/število prikazov). Dober CTR pri oglaševanju z bannerji je 0,20%. Ta rezultat se seveda da izboljšati, za začetek tako, da banner izpostavite tam, kjer bo najbolj učinkovit. Primer: če prodajate palične mešalnike, bo banner bolj učinkovit na spletnem forumu o receptih kot tam, kjer prodajajo avtomobile. Zavedati se morate, kdo je vaša ciljna publika in kako jo je najbolje nagovoriti. Hkrati pa morate vedeti, kaj si ciljna publika želi in kako jo je potrebno motivirati.

CPS: Cost per sale
Tu gre za rezultat prodaje. Na koncu, ko bomo zaključili z oglaševanjem in si pogledali statistiko, nam CTR niti ne bo toliko pomemben. Zanimalo nas bo le, koliko je naš banner prodal, kajne? Zato je prav, da različne bannerje objavite na dveh ali več podobnih straneh in nato preko cookie-jev ločite obiskovalce od kupcev. S tem ugotovite, kateri banner in katero spletno mesto vam je prineslo boljše rezultate. Še lažje pa zadevo preverite tako, da na spletno stran vstavite brezplačno kodo za orodje Google Analytics, ki vam bo poleg teh podatkov pokazalo še vrsto drugih podatkov.

Najpomembnejša stvar pride na koncu, tako kot zvezde na zabavo. Oglaševanje z bannerji je idealno za branding. Ste že pozabili kaj je to? Preberite še enkrat v članku o blagovnih znamkah v arhivu našega bloga. Bannerje lahko izkoristimo za hiter prodor z našo znamko, ki bo ljudem ostala v spominu in si bodo tudi logotip hitro zapomnili. Pa tudi če na bannerja ne bodo kliknili. Podoba, logotip jim bom ostal v zavesti, če le upoštevate pravila za izdelavo logotipa, o katerem govori zgornji članek. Res je, da bomo uspeh v tem trenutku težko izmerili, vendar je pri brandingu potrebno malo potrpežljivosti. Tudi Rim ni bil zgrajen v enem dnevu.

Tako, začeli smo na koncu. Upam, da se je vaše mnenje o bannerjih vsaj malo bolj obrnilo na pozitivno. V vsakem primeru se lahko obrnete na nas, ki vam svetujemo, kako narediti dober banner in kam ga postaviti. Za izhodišče vam ponudimo oglaševanje na spletnem mestu www.lovecnacene.si. Obrnite se na nas in oddajte povpraševanje.

Če ste pa še vedno skeptični, vam še vedno ostane stari, dobri Google, ki vam bo hitro prinesel konkretne rezultate. Pokličite nas ali pišite in pripravili bomo učinkovito kampanjo na Googlu.

Saj veste, če vas danes ni na spletu, vas preprosto ni. Kaj ni škoda, da konkurenca ravno v tem trenutku sestavlja ponudbo za naročnika, ki bi lahko bil vaš?

Vir: www.wilsonweb.com

Srečno!

Andreja Ogrinc
Spletnik marketing

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*