Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Recept za še bolj učinkovito spletno stran

Recept za še bolj učinkovito spletno stran

Tako kot vrabci na veji že žvižgajo o tem, tudi sami veste, da brez optimizacije spletne strani ne bo šlo. Včasih je bilo dovolj, da je bila spletna stran samo aktivna, danes je pa je to le pljunek v morje. Ker vam naš CMS sistem ponuja urejanje spletne strani samostojno, vam bom razkrila recept, kako vas do dobro optimizirane strani loči le korak.

recept_za_boljso_spletno_stranPoznamo dva koraka za dobro optimizirano stran. Prvi je »on-site optimizacija«, ki jo lahko izvajate sami. Za začetek je potrebno v besedilo vključiti čim več najbolj relevantnih besed, ki so bistvene za vašo ponudbo – ključne besede. Vendar pazite, tudi preveč besed ni pravi recept za uspeh. Strokovnjaki trdijo, da je ravno pravi delež ključnih besed na spletni strani nekje med 5 in 7 %.

Proces optimizacije strani je smiselno sprožiti že ob nastajanju spletne strani, saj nam k visoki uvrstitvi pripomorejo tudi ključne besede, ki se nahajajo v naslovu strani in podstrani. Zato torej opozorite izdelovalca spletne strani, naj bo na ta del pozoren. Včasih se zgodi tudi najboljšim, da pozabimo na kakšno zadevo, kajne?

Hkrati pa obstaja še en trik, ki ga lahko izvedete tudi sami, ko opravljate s svojo spletno stranjo. Slike, ki jih objavljate na svoji spletni strani, poimenujte s ključnimi besedami, ki ste jih že izpostavili v besedilu. Tudi to vam bo prineslo plus točke pri Google pajku, ko bo raziskoval po vaši spletni strani. Prav tako poimenujte tudi razne datoteke, ki jih boste nalagali. Ker je stran smiselno optimizirati vsaj enkrat tedensko, je prav, da jo optimizirate kot strokovnjak. V času, ki ga živimo, lahko marsikaj že postorimo sami, zato si le skrbno zapomnite te nasvete.

Za posladek pa naj vam postrežem še z drugim zelo pomebnim korakom pri optimizaciji, ki se ga tudi lahko lotite sami. Google je zelo naklonjen stranem, ki imajo zunanje povezave, zato ta korak imenujemo »off-site optimizacija«. Zanimajo ga namreč povezave s kvalitetnih strani, ki jih ima najraje. Zato dobro razmislite, kam boste usmerili svojo spletno stran in iz katerih spletnih strani bodo povezave usmerjene k vam. Še vedno se je bolje držati pravila »manj je več«, kar tudi odgovarja Google pajku. Da pa bodo te povezave čim bolj izkoriščene, jih poizkusite uvrstiti na vrh strani, tam bodo najbolj vidne. Če želite še podkrepiti izmenjavo povezav, vam priporočam, da svoj naslov spletne strani in dejavnosti objavite v poslovnih imenikih, ki jih je sedaj že zelo veliko. Gre za elektronske rumene strani, kjer ljudje iščemo podjetja po panogah, storitvah ali zgolj po imenu. Predlagam, da ta korak storite že danes. Hkrati pa si s tem razširite krog iskalcev, ki so vaše potencialne stranke. Ne verjamete? Poizkusite.

Tako, nekaj sočnih receptov za vroče dni imate na dlani, od vas pa je odvisno, kako in kdaj boste to mešanico uporabili za vašo spletno stran.

Če potrebujete pomoč, smo vam vedno na voljo, tudi ko je najbolj vroče. 🙂

Srečno!

Andreja Ogrinc
Marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*