Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Offside? Ne, off-site.

Offside? Ne, off-site.

Prejšnji teden sem vam postregla z nekaj osnovnimi recepti za izboljšanje vaše spletne strani, tokrat pa dobite konkretne sestavine, ki jim pravimo off-site dejavniki.  

Optimizacija spletne straniNe, ne bomo govorili o nogometnem offside-u, čeprav ga sama še vedno ne razumem. Zato vam raje kaj več povem na temo o optimizaciji.
Glede na to, da gre razvoj spletnih strani in celotnega spleta hitro naprej, je prav, da se ves čas prilagajate tudi vi s svojo spletno stranjo. Bistvo je, da stran optimiziramo tako, da bodo Google pajki čim bolj zadovoljni, ko bodo pregledovali vašo stran.

Naj vam naštejem nekaj prijemov, ki vam pri tem pomagajo:

  1. vpisovanje spletne strani v iskalnike (Najdi.si, Matkurja.si in Google.si) in online imenike (bizi.si, rabim.info, infocity.si);
  2. izmenjava povezav z drugimi spletnimi stranmi z relevantno vsebino;
  3. položaj povezav – bolj klikane so tiste, ki se nahajajo na vrhu spletne strani;
  4. enosmerne povezave.


Bistvo vseh teh povezav je, da morajo biti kvalitetne, hkrati pa morajo imeti visok PageRank.

PageRank se meri v ocenah od 1 do 10, kjer 10 pomeni, da je spletna stran priljubljena, ima veliko obiska in da jo ima nenazadnje tudi Google v lepem spominu. S tako off-site optimizacijo pridobimo več kot samo dobre pozicije v iskalnikih, pridobimo tudi na popularnosti, priljubljenosti in relevantnosti spletne strani. Hkrati pa je dobro vedeti, katere so tiste ključne besede, ki jih želite najbolj izpostaviti. Vendar je to že druga tema, naj ostane še kaj za naslednjič.

Da se vrnem na off-site optimizacijo, veliko lahko postorite sami. Na voljo so razna brezplačna orodja, ki vam bodo pomagala ugotoviti, kje se vaša spletna stran nahaja in kako dobro je optimizirana. Eden od takih je tudi Google Toolbar, ki vam bo za vašo spletno stran točno pokazal, na kateri poziciji se stran nahaja.

Velik pomen imajo tudi relevantne vsebine, ki jih objavljate na svoji straneh, saj so tudi te ključ do višjih pozicij spletne strani. Bolj ko bo vsebina zanimiva in relevantna, bolj bo zaželjena tudi na drugih straneh, ki vam bodo omogočile zunanje povezave do vaše vsebine. Tukaj ciljam predvsem na članke in manjše raziskave, ki bi koristile tudi obiskovalcem drugih strani, zato si le vzemite čas, napišite članek, saj vaš trud sigurno ne bo zaman.

Tako, nekaj koristnih nasvetov za teden, ki je pred vami. Ker je še vedno vroče, si le vzemite čas nekje na hladnem in napišite vsaj članek. Ali ustvarite vsaj eno povezavo. Začeti je potrebno z majhnimi koraki. Pa saj veste, počasi se daleč pride.

Če pa vas čas kljub vsemu preganja, nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.

Srečno, do naslednje srede!

Andreja Ogrinc
Spletnik Marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*