Home » Izdelava spletnih trgovin » Spletne trgovine – kako prodati še in še več?

Spletne trgovine – kako prodati še in še več?

V zadnjem času smo v Spletnik Blogu veliko govorili o tem, kakšna mora biti spletna stran, da bo učinkovita, torej da bo prodala čim več. Govorili smo o dizajnu, postavitivi elementov, kontaktnih obrazcih in podobno. Tokrat se bomo posvetili spletnim trgovinam, pri katerih je prodajni vidik organiziranosti še bolj izpostavljen.

Spletna_trgovinaNamen trgovin na spletu je olajšati življenje strankam. Poskrbeti moramo, da si bodo obiskovalci zaželeli izdelke in da jih bodo lahko s čim manj kliki tudi naročili. Če se jim zdi spletna trgovina nerodna, nepregledna, če ne najdejo opisov in cen izdelkov, jo bodo brez nakupa zapustili.

Potencialnim kupcem je všeč, če je spletni nakup enostaven in hiter. In vendar na mnogo spletnih trgovinah obiskovalci ne razumejo, kaj jim je pravzaprav ponujeno in kakšno korist prinašajo izdelki. Ker želim, da s svojo spletno trgovino prodate kar največ, vam bom razkrila nekaj trikov, kako to doseči.


5 trikov za učinkovito spletno trgovino:

1. Pojasnite, zakaj naj kupijo pri vas
Pomembno je, da jasno poveste, kakšno dodano vrednost ponujate svojim kupcem. Zakaj naj kupijo izdelke iz vaše ponudbe? Ponujate nizke cene, hitro dostavo, širok asortiment izdelkov, specifične, težko dosegljive izdelke? Izpostavite vašo osrednjo dodano vrednost, vtkano v dizajn in navigacijo vaše spletne trgovine.

2. Ponudite več načinov za iskanje produktov
Ljudje izdelke v spletni trgovini iščemo na različne načine, zato morate ponuditi več načinov navigacije po spletni trgovini. Nekateri natančno vedo, kaj iščejo, zato v iskalno okno vnesejo ime izdelka in neposredno obiščejo tisto podstran. Drugi imajo le bežno idejo o tem, kar iščejo, zato raziskujejo po vsebini strani, da si ustvarijo vtis o ponudbi.

3. Omogočite hiter dostop do informacij
Kupci so zadovoljni, če jim je omogočeno najti veliko informacij, podrobne opise produktov in možnost primerjave cen. Na tak način lahko kupujejo na bolj racionalen način. Problem nastane, če so informacije težko dostopne, saj stranke postanejo nezadovoljne in zapustijo trgovino. Spletne trgovine, ki priporočajo sorodne artikle, lahko občutno poenostavijo nakupni proces.

4. Dodajte napredne nastavitve
Ko ste rešili mehanske osnove nakupnega procesa v spletni trgovini, je čas za razmislek o dodatnih možnostih. Mnogi kupujejo na spletu izdelke za darilo. Ponudite zavijanje izdelkov, voščila, darilne bone in podobno. Razmislite tudi o zgodovini naročil, s čimer ponudite strankam sledenje naročilom v preteklosti.

5. Izogibajte se presenečenjem
Kupci hočejo vedeti, kaj lahko pričekujejo od spletnega nakupa. V nekaj minutah, kolikor traja transakcija, ne želijo nobenih presenečenj. Pri splošnih pogojih nakupa moramo biti pozorni na predvsem tri vidike, in sicer privatnost in varnost, dodatne stroške in možnost vrnitve izdelka.

10 spletnih trgovin, ki bodo pritegnile vašo pozornost

In da ne bomo ostali le pri besedah … pripravila sem seznam (tujih) spletnih trgovin, ki na svoj način upoštevajo naštete nasvete. Tudi dizajni so nekaj posebnega in kar kličejo k nakupu.

Disney Store – ima pretanjene možnosti navigacije, vsebuje ekstremno detajlne informacije o dostavi, ki povečuje zaupnost.

Munich My Way – fotografije so kristalne; ima zelo jasne opise velikosti, poleg tega pa omogoča naročilo izdelkov po meri. Spletna trgovina je preprosta in čista, tako da se lahko obiskovalci osredotočijo na izdelke in njihov nakup brez distrakcij.

Pong Cheese Shop – ta spletna trgovina omogoča storitve darilnega programa; ob koncu nakupa lahko napišete voščilo, ki ga bodo za naročnika napisali na voščilnico.

Archiduchesse – to je primer spletne trgovine, kjer je kupec le 2 klika od gumba »check-out«. To povečuje funkcionalnost trgovine, enostavnost nakupa pa pomeni tudi večjo prodajo.

Abel & Cole – domača stran te spletne trgovine jasno opisuje štiri razloge, zakaj naj bi kupovali pri njih; to je njihova dodana vrednost, ki so jo prepletli z dizajnom in organizacijo.

Accessories Online – dober primer jasnega poziva k akciji na vrhu strani; spletna trgovina ima izdelke razdeljene na več kategorij, ki zadovoljuje različne potrebe.

InCase – ta spletna trgovina ne le prodaja atraktivne izdelke, ima tudi fotografije iz različnih zornih kotov; tako lahko kupec preko detajlov izdelkov opravi natančen nakup.

Soup Studios – prodaja unikatnih lončenih izdelkov in okraskov; njihova osrednja prednost je močna, vsebina in značilnosti pa nakazujejo, zakaj naj obiskovalec postane tudi kupec.

Mutant Shop – ta spletna trgovina prodaja zelo zanimive ročno izdelane proukte; jasni opisi in žive barve vabijo obiskovalca k nadaljnjem klikanju, ogledu in končno nakupu izdelkov.

Proces nakupa naj bo neposreden, ohranite strankino pozornost na nakup, da ne bo razveljavila celotnega naročila. Njihov cilj je zaključiti nakup, vaš pa zaključiti prodajo kar najlažje in najhitreje. Poskrbite, da bosta oba dosegla svoje cilje na najhitrjši in najbolj udoben način.

Oblikujte svojo spletno trgovino na način, da bodo obiskovalci vedeli, zakaj je vredna obiska (in seveda nakupa). Omogočite kupcem iskalna orodja in poskrbite za natančne informacije o vaših izdelkih. Odgovorite na pogosta vprašanja (FAQ), jasno opišite politiko varnosti, možnosti dostave in vračila. Kupci naj napolnijo košarico in zaključijo nakup hitro in brez presenečenj.

Če želite našo pomoč pri oblikovanju spletne trgovine, ki bo služila za vas, pošljite povpraševanje. Še bolje pa je, odprete svojo spletno trgovino in jo 30 dni preizkušajte brezplačno!

Želim vam lep dan in veliko uspeha!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*