Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Zadnji del SEO triologije

Zadnji del SEO triologije

No, pa je spet sreda in spet moj nasvet. Gre za zadnji del triologije o optimizaciji vaše spletne strani. Začeli smo z recepti za boljšo spletno stran, nadaljevali z off-site optimizacijo strani, končali pa bomo z on-site optimizacijo, ki je še najbolj preprosta. Pa si poglejmo …

On-site_optimizacija_straniŽe sam izraz on-site nam pove, da gre za poseg v samo vsebino spletne strani. Zraven pa ne spada zgolj besedilo na spletni strani, temveč tudi drugi elementi, ki se vam na prvi pogled najbrž ne zdijo pomembni. Za sam začetek definirajte tiste ključne besede, ki so za vas pomembne, so v skladu z vašo ponudbo, storitvijo. Menda ne boste izpostavljali ključne besede kolo, če prodajate barve za lase, kajne? No, šalo na stran …

Vse skupaj se začne že pri URL naslovih, ki jih vsebuje vaša stran, in podstraneh, ki se nahajajo na spletni strani. Google preferira kratke, s podčrtaji ločene URL naslove, ki vsebujejo ključno besedo, ki je za nas pomembna in si želimo z njo posegati po prvih mestih v iskalnikih. Nato sledi primerno poimenovan meni, ki nas vodi po spletni strani. Bodite pozorni, da se ključna beseda vedno pojavlja v istem sklonu, tako pri onsite in offsite optimizaciji. Doslednost vam bo pri tem dobro poplačana. Naj vas spomnim še enkrat na nasvet, o katerem sem že pisala – poimenovanje slik, ki se pojavljajo na spletni strani. Pazite, da jih poimenujete v skladu s ponudbo, s tem boste še korak bližje k višjim pozicijam. Tudi ko nalagate nove slike, nikoli ne pozabite na njihov opis, s katerim se boste prikupili Google pajku, ko se vrne na vašo stran. Tudi datoteke, ki jih nalagate, naj bodo primerno poimenovane (tudi tiste, ki se jih ne vidi). O deležu ključnih besed v samem besedilu pa že veste, da je nekje med 5 in 7% glede na število besed, kajne?

Veselilo bi me, če bi si vzeli čas za svojo stran, tudi če niste nikoli niti pomislili, da bi se vtikali v nekaj, kar počnejo IT strokovnjaki. Verjemite mi, tudi sama sem presenečena nad tem, kaj vse lahko ljudje naredimo, če le hočemo. Sigurno vam je že kdaj kdo povedal, da kjer je volja, je tudi pot. V to sem prepričana.
Pa še dejstvo, ki vas bo mogoče motiviralo – raziskave kažejo, da se 80 % klikov zgodi na prvih straneh iskalnikov, naj gre za naravne zadetke ali sponzorirane povezave, zato je prav, da se zavedate pomembnosti vidnosti. Če vam je optimiziranje spletne strani v izziv, se je lotite sami. Če ste skeptični zadevo prepustite nam, ali pa se odločite za alternativo – Google oglaševanje. Nekaj je vsekakor potrebno storiti, če vas uporabniki ne najdejo na prvih straneh. Pa saj sami veste, kako zelo malo časa si vzamemo za raziskovanje po internetu. Narejeni smo tako, da hočemo stvari tukaj in zdaj. In tako naj bo tudi vaša spletna stran, vidna, dostopna in uporabniku prijazna. Višje kot boste, več ljudi vas bo videlo. Več ko jih bo kliknilo na vašo stran, večje možnosti boste imeli, da postanejo vaše stranke. Se splača, verjemite mi. Le čas je potreben. Ta pa je zanemarljiv v primerjavi z izkupičkom, ki ga lahko dosežete. Vredno je poizkusiti!

Tako, pa smo na koncu. Vi imate nalogo, da kaj postorite na svoji strani, jaz pa bom našla spet kaj zanimivega, kar lahko vpliva na uspešnost vaše spletne strani.

Srečno, do naslednjega javljanja.

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*