Home » Google oglaševanje » Optimizacija strani – ali je res le on-site in off-site optimizacija?

Optimizacija strani – ali je res le on-site in off-site optimizacija?

Optimizacija strani za iskalnike (SEO) je v zadnjih tednih osrednja tema našega bloga. Tri tedne smo vas opremljali z recepti za izboljšanje vaše spletne strani in vam predstavili on-site (optimizacija na sami spletni strani) in off-site optimizacijo (optimizacija zunaj spletne strani). Odločila sem se, da tudi jaz pristavim lonček k tej temi in nadaljujem SEO trilogijo.

nasveti_za_seoZa tokratni prispevek sem stopila korak nazaj in pogledala v prihodnost. Kaj se mora dejansko zgoditi, preden se lotimo SEO aktivnosti ter katere so naše naloge, ko že poskrbimo za on-site in off-site optimizacijo?

1. Faza pred SEO aktivnostmi
Preden se lotimo SEO aktivnosti, moramo dodobra razumeti širšo sliko našega poslovanja, poznati strategijo podjetja in celotno panogo. Razred zase so ključne besede, ki na področju spletnega marketinga velikokrat nosijo rumeno majico vodilnega.


a) razumevanje strategije podjetja – podrobno razumevanje krovne strategije podjetja; marketinški plan, cilji, strategije, metode, razpoložljiva sredstva;
b) raziskava trga v panogi, raziskovanje potrošnikov in konkurentov – velikost trga, drugi komunikacijski kanali, informacije o vedenju potrošnikov, kakšno vlogo v nakupnem procesu ima iskalni marketing, kdo so konkurenti;
c) dejavniki izbora ključnih besed – drugi korak te faze nam pomaga pri izboru ključnih besed; ta korak je bistven, zato ga še posebej poudarjamo:

    • prioritete kategorije – število ključnih besed za optimizacijo strani je dokaj majhno – priporočljivo med 6 in 8 besedami; medtem ko je število strani, optimiziranih na te besede, neomejeno;
    • obseg iskanj – uporabite besede ali besedne zveze, ki zadošča vašim potrebam;
    • konkurenčna prednost – ključne besede lahko poiščete na področju, kjer imate konkurenčno prednost; v čem se razlikujejo vaši produkti/storitve; kaj so vaše poslovne prednosti v primerjavi s konkurenco?
    • konkurenca – preverite konkurenco na izbrane ključne besede; nesmiselno je posegati po najvišjih pozicijah na besede, za katere se grebe že cela vrsta drugih spletnih strani; poiščite tiste besede, ki jih konkurenca zapostavlja, pa so enako relevantne;
    • relevantnost – prilagodite se vaši ciljni skupini – običajno iščejo po drugačnih ključnih besedah kot zaposleni v marketingu, oglaševanju in IT oddelkih, zato uporabite enostavnejše ter relevantne besede.

d) odločitve o ključnih besedah – ne hitite pri procesu izbiranja pomembnih ključnih besed; obravnavajte vseh 5 zgoraj opisanih faktorjev, saj lahko hitro pride do problemov, če ignorirate enega od njih; testirajte ključne besede na iskalnikih.


2. faza – merjenje uspešnosti SEO aktivnosti

Spremljanje povratnih informacij
Ob zaključku vseh treh faz (pred spletno stranjo, offsite in onsite optimizacijo) je čas, da stran začne pridobivati višje pozicije. Pomembno je, da merimo uspešnost vaše spletne strani na izbrane ključne besede. Je stran dejasnko pridobila na poziciji? Če je, v kakšni meri?
Se postavlja na boljše pozicije na vse izbrane ključne besede, ali le na nekaj od njih? Je boljša pozicija spletne strani povečala obiska na strani in prodajo? Ali so in kako so na vaše SEO aktivnosti reagirali konkurentje?

Strežniški dnevnik obiskov
To so datoteke, kamor se shranjujejo dejavnosti na spletni strani. Odkrijejo, katere domene so obiskale spletno stran in katere podstrani so bile dosežene. Datoteke morajo biti uporabljene kot preverba za vse aktivnosti na strani, saj lahko redno preverjanje poda marsikatero koristno informacijo.

Plačilo na klik
Eksperti spletnega marketinga poleg dejavnosti na organskih zadetkih strani na iskalnikih toplo priporočajo tudi Google oglaševanje (plačilo na klik). To generira dragocene podatke o panogi in uporabljenih besedah.

SEO je kontinuiran proces, ki praktično nima konca. Ko je enkrat vaša spletna stran na prvi strani, ali še bolje, ko dosega prva mesta, ne smete prenehati z aktivnostmi. Še naprej skrbite za kakovostno vsebino na strani in pridobivajte kvalitetne zunanje povezave na stran. Tako boste obdržali število obiskovalcev na spletno stran ter seveda prodajo. 😉

Če potrebujete pomoč pri SEO aktivnostih, ste vabljeni, da nas pokličete ali pišete. Popeljemo vas skozi vse faze SEO procesa in vašo spletno stran postavimo pred konkurenco!

Želim vam lep dan in veliko uspeha!

Spletnik marketing

 

One comment

  1. Koristne informacije!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*