Home » Izdelava spletnih strani » Skrivnosti spletne prodaje

Skrivnosti spletne prodaje

Danes že lahko rečemo, da so spletne trgovine s stališča bodočih spletnih prodajalcev zlahka dostopne. Obstaja ogromno odprtokodnih rešitev, ki ponujajo sisteme za spletno prodajo, namestitev le-teh na strežniku pa je dokaj enostavna. Nastavitve v spletni trgovini so jasne in lahko obvladljive ter se ne razlikujejo kaj dosti med različnimi sistemi. Zato ko enkrat obvladamo delovanje ene spletne trgovine, je upravljanje z drugo mačji kašelj. Ampak to je samo tehnična plat zgodbe o spletni prodaji, kajti za uspešno prodajo moramo imeti seveda še izdelke, ki jih bomo prodajali. Poleg tega pa ne smemo pozabiti še na predstavitev naših produktov, ki mora biti vsekakor zanimiva in privlačna. Katere so torej male skrivnosti velikih mojstrov pri spletni prodaji?

4292_ecommerce1Izberite pravi trg
To je sicer bolj ekonomsko-marketinška zadolžitev, toda vseeno ima veliko besede pri tem tudi spletna trgovina. Pri izbiri pravega trga za uspešno prodajo preko spletne trgovine je pomemben geografski dejavnik. Kjer je največja koncentracija vaše ciljne skupine kupcev, mora biti seveda dobra pokritost z internetom. Vaši izdelki morajo biti tako oblikovani in zastavljeni, da kupec vse pomembne informacije lahko pridobi preko spleta (za finske savne po meri zelo verjetno ne boste odpirali spletne trgovine).

Ponudite pravi izdelek ob pravem času
Marketinška poteza, da so vsi artikli v akciji, že dolgo ni več v modi, predvsem ker so se spletni kupci že navadili na prečrtane cene. Za izdelek v akciji izberite manjše število izdelkov, lahko tudi enega, in ga na veliko promovirajte na vstopni strani.

Ponudba brez tveganja
Dajte vedeti vašim kupcem, da ne kupujejo mačka v žaklju, ter da jim ponujate 100 % vračilo denarja, če z izdelkom ne bodo zadovoljni. S tem vi ne izgubite nič, kupcem pa ponudite samo še en razlog, da kupijo pri vas.

Kvalitetno oglaševanje
Pri današnji konkurenci brez kvalitetnega oglaševanja ne bo kruha. Najbolj smotrno je seveda oglaševanje na Googlu ter v drugih iskalnikih, pa tudi na spletnih straneh z veliko obiska in na socialnih omrežjih. Oglaševanje naj bo usmerjeno v manjšo skupino izdelkov in ne v celotno spletno trgovino.

Predstavitev izdelkov
Predstavitev vaših izdelkov mora biti zanimiva, slikovita in pregledna. Imeti mora logiko tako pri prikazu artiklov kot tudi pri podrobnem opisu izdelka. Ne bodite skopi z video in foto materialom. Prav tako skrbno sestavite kratek in dolg opis, saj morajo iz njega kupci razbrati vse pomembne informacije o izdelku, hkrati pa jih mora opis in slikovno gradivo prepričati, da bodo ta izdelek kupili.

Upoštevanje predlogov in graj
V vaši spletni trgovini morate imeti tudi jasno prikazano knjigo pohval in pritožb, ki je na spletni strani ponavadi v obliki kontaktnega obrazca. Ko dobite povratno informacijo o morebitnem (ne)zadovoljstvu vaših kupcev, jo seveda takoj upoštevajte.

Majhne malenkosti, a seveda zelo pomembne. Ne spreglejte jih!

Pa veliko sreče vam želim!
Žiga Macedoni, urednik spletnih strani

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*