Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Bi svetovalca ali strokovnjaka?

Bi svetovalca ali strokovnjaka?

Prav je, da vam predstavim razliko med SEO strokovnjakom in SEO svetovalcem. Hkrati pa vam bom povedala tudi, kako najti SEO strokovnjaka v poplavi ponudnikov. Ste pripravljeni?
strokovnjakRazliko je opaziti že pri osnovni definiciji besed strokovnjak in svetovalec. Strokovnjak je po Slovarju slovenskega knjižnega jezika nekdo, ki obvlada določeno področje, se spozna nanj. Svetovalec pa tisti, ki z nasveti vodi in usmerja. Že če poznate to razliko, bo vaša tehtnica odločitve prevagala na pravo stran. Če pa se poglobimo v stroko iskalnega marketinga, so dejstva sledeča.


SEO strokovnjak je nekdo, ki vam poleg svetovanja ponudi tudi možnost povišanja obiska spletne strani. Torej vam s procesom optimizacije strani obljubi to, kar je smisel optimizacije:  povečanje obiska, več relevantnih kupcev na strani lažjo in učinkovitejšo prodajo. To vam mora ponuditi SEO strokovnjak, ki ga boste našli. Dobro si poglejte spletno stran podjetja, za katerega se odločate, preberite vso vsebino, ki se nahaja na spletni strani, da ne boste na koncu neprijetno presenečeni. Kar nekaj je takih, ki želijo skriti tisto najbolj očitno, da se le odločite za njih. Če vam dam en namig, najbolj kredibilna je tista ponudba, kjer so zraven že razkrite cene in vse, kar za ceno dobite. Dvakrat preverite tiste, ki cen nimajo izpostavljenih v svoji ponudbi. Velikokrat se vam bo zgodilo, da ne boste našli niti konkretne ponudbe, ker bodo od vas želeli le nekaj informacij in vam sestavili individualno ponudbo. Bodite pozorni, take cene lahko hitro prilagodijo njihovemu počutju, še posebno, ker vas ni zraven. Pa saj veste tudi sami, da v življenju zaupate le tistim, ki dajo karte na mizo, kajne? Jaz sem sigurno tipičen primer. Zato si le vzemite čas, preglejte slovenske ponudnike SEO – optimizacije strani in hitro boste lahko videli, kam pes taco moli.


Tako, sedaj pa še splošna definicija za SEO svetovalca. SEO svetovalec je oseba, ki ve ogromno o optimizaciji strani, o spletnih iskalnikih, obnašanju strani ter iskalnikov na svetovnem spletu. Obenem pa so to ljudje, ki še nimajo referenc in imajo predvsem teoretično znanje na področju te storitve. Velikokrat to storitev ponujajo kot dodatno storitev poleg svojih že obstoječih. Svetovalec je torej nekdo, ki vam ponudi rešitev, nima pa praktičnih izkušenj z izvajanjem optimizacije strani. Svetovalec bo težko brez izkušenj vašo spletno stran, ki vključuje izredno konkurečne ključne besede, postavil na visoke pozicije. In tukaj se pokaže razlika med svetovalcem in strokovnjakom. Če povzamem: svetovalec je teoretik, strokovnjak pa praktik.


Kot pa sem vam obljubila na začetku, pa še nekaj namigov, kako najti SEO strokovnjaka. Nekaj sem vam jih že izdala, sedaj pa so na vrsti še drugi:
Najboljša rešitev pri iskanju SEO strokovnjaka je najti podjetje, ki vam bo zagotovilo, da se bo obisk na vaši spletni strani povečal, torej garantira za njihovo delo. Spraviti vašo spletno stran na prve strani iskalnikov je ključnega pomena za rast vašega posla. SEO strokovnjak mora biti tehnično in vsebinsko podkovan, da vam bo to tudi omogočil.

Priporočljivo je tudi, da iščete SEO strokovnjaka, ki se nahaja v vašem okolju, v vaši bližini. Sploh če se nahajate v tujini in tam s ključnimi besedami želite dosegati potencialne kupce. Smiselno je, da v tisti državi najamete SEO strokovnjaka, saj on najbolj pozna trg in obnašanje uporabnikov spleta. Poleg tega pa vam lahko svetuje pri najbolj relevantnih ključnih besedah, ki so pomembne za vaš posel. Tukaj denar ne sme igrati vloge, kajti tuji trgi so veliki, število potencialnih kupcev prav tako, zato ne odlašajte, med ostro konkurenco si izborite prostor tudi zase.

Do takrat pa srečno!


Andreja Ogrinc
Spletnik Marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*