Home » Google oglaševanje » 3 ideje za najbolj pogumne

3 ideje za najbolj pogumne

Ne dvomim, da še niste slišali za Facebook. Še manj pa dvomim v to, da vam še ni prišlo na ušesa, da lahko s pomočjo Facebook-a tudi zaslužite. Vas zanima, kako? Za vas sem opravila manjšo raziskavo in našla 3 najboljše ideje. Od tu naprej pa ste na vrsti vi, da začnete služiti. Socialna omrežja so sama po sebi namenjena tudi marketingu, širitvi vaše ponudbe, promociji vaših izdelkov/storitev. So odlična mreža za uveljavljanje vaše blagovne znamke, saj lahko vaš profil vsebuje na stotine prijateljev, ki bodo vašo znamko videli in jo naslednjič že prepoznali. Tako se gradi zaupanje do podjetja ter izdelka ali storitve. Večkrat, ko zadevo vidimo, bolj ji zaupamo. No poleg močnega marketinškega orodja, pa je Facebook lahko tudi dober vir zaslužka. Pa začnimo…

facebook-nMoja raziskava se je začela tako, da sem se najprej vprašala, če je to res možno. Vsi nekako hrepenimo po še več denarja na tak in drugačen način. In ker večina ljudi veliko časa preživi na socialnih omrežjih, je že prišlo od razmišljanj o zaslužku, medtem ko se zabavamo. Ideje, ki sem jih našla, ne zahtevajo, da kaj kupite. Začnete lahko kar takoj, ko ste ravno na Facebook profilu. Ne potrebujete nobenega denarja za začetek, le malo potrpljenja, čas in željo, da boste zaslužili nekaj dodatnih evrov za vaše boljše življenje.

Vseeno pa poleg profila potrebujete nekaj za odskočno desko – vaše Facebook prijatelje. Več kot jih imate, več možnosti za dodaten zaslužek boste imeli. Hm, kaj pa če vaš profil ne vsebuje veliko prijateljev? Nič hudega, začnite jih dodajati. Enega po enega. Sicer pa so šle stvari na Facebook-u že tako daleč, da celo obstaja programska oprema, ki vam omogoča hitro dodajanje prijateljev.
No, pa če se vrnem k idejam…

Oglaševanje na Facebook-u.
Ja, začela bom kar na začetku. Pri starem dobrem oglaševanju, ki je še vedno v prednosti pred vsemi drugi metodami za učinkovito trženje. Facebook vam omogoča, da svoje oglase izpostavite na desni strani profila. Oglas je opremljen tudi s slikami, tako da lahko poleg motivaciijskega besedila objavite tudi sliko izdelka/storitve, ki ga ponujate. Vendar razmislite, preden boste oglas objavili, kdo so vaši prijatelji, na koga želite ciljati tekom oglasne akcije. Možnosti so neskončne, zato si naredite strategijo, kdo so ciljni kupci vašega izdelka/storitve. Če se vam zadeva zdi pretežka, ali zanjo nimate časa, se obrnite na nas. Del naše ponudbe vam ponuja tudi Facebook oglaševanje. Za vaša oglasna sporočila pa lahko uporabite tudi svoj zid (ang. »wall«), na katerem imate prostor tako za sliko, besedilo, video ali povezavo. Vsa ta orodja lahko brezplačno izkoristite za marketinško akcijo. A ostane vam še nekaj – status, ki ga lahko nenehno spreminjate. Tudi tam je prostor za oglasno sporočilo. Vendar pazite, da ne boste s svojimi marketinškimi sporočil preveč vsiljivi, tega ne mara nihče. Vključno z vami. Saj imam prav, ne?

Pisanje navodil za uporabo Facebook-a.
Mogoče se vam sliši smešno, pa vendar, nekaterim se zatakne že pri ustvarjanju profila. Pa kaj bi jim zamerili, vsak dan je nekaj novega in če nisi dnevno v stiku z internetom, kaj hitro pozabiš na osnove. Predlog je, da napišete mini priročnik, z osnovami za uporabo Facebook-a, ali pa pojdite malo dlje, mini priročnik o uporabi aplikacij, ki jih ponuja Facebook. In sedaj se sprašujete, kaj je naslednji korak? Preprosto, priročnik spravite v elektronsko obliko in ga objavite na svojem profilu. Lahko pa izključno za promocijo priročnika izdelate Facebook stran, ki bo namenjena samo promociji e-priročnika. Glede na to, da je Facebook uporaben na več načinov, vam ne bo tako hitro zmanjkalo idej.

Ustvarite in prodajajte Facebook aplikacije.
Če ste izvirni, imate idejo in nekaj časa, to ne bo problem. Ustvarite Facebook aplikacijo, predstavite jo na svojem profilu, ali zanjo ustvarite Facebook stran in uspeli ste. Uporaba Facebook aplikacij je zelo popularna in ker ljudje vedno hočemo kaj novega, bo vaša sveža ideja sigurno padla na plodna tla. Zato le pogumno v akcijo.

Tako, za skorajšnji konec poletja sem si izbrala bolj lahkotno temo, ki je lahko malo za šalo in veliko za res. Dejstvo je, da je pametno čas, ki ga namenimo Facebook-u, tudi dobro izkoristiti. Kar verjetno že počnete. Veliko časa vam najbrž vzame sprejemanje prijateljstev, odgovarjanje na sporočila in drugo, kar vam Facebook ponuja. Pa vendar, to je bistvo socialnih omrežij. Če imate svoje profile strani, je prav, da ste na jih aktivni, jih osvežujete in dodajate nove akcije, popuste ali nagradne igre. Naj se na vašem profilu vedno kaj dogaja, kar je zanimivo za kupce. Ne pozabite, gradite si ugled podjetja!

Srečno vsem!

Andreja Ogrinc
Spletnik Marketing

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*