Home » Izdelava spletnih strani » Omogočite »debato« vašim kupcem

Omogočite »debato« vašim kupcem

Vsi se strinjamo, da je povratna informacija vaših obiskovalcev in kupcev nedvomno pomembna. Pa ne samo v smislu, da imate na spletni strani obrazec, kjer lahko obiskovalci napišejo svoje mnenje, pač pa da omogočite tudi debato o nečem, kar se na vaši spletni strani nahaja. Tukaj imam v mislih predvsem prostor za komentiranje npr. nekega izdelka ali forum, ki deluje skladno s stranjo.

forumVsi večji cms sistemi imajo že pripravljene vtičnike za komentarje, tako da s programiranjem takšnih modulov ne boste imeli večjih problemov. Skoraj vsi e-commerce sistemi za spletne trgovine imajo tudi možnost komentiranja izdelkov, kjer se lahko razvije debata. Poleg tega imajo tudi vsi boljši sistemi za spletne trgovine že pripravljene vtičnike, da lahko vašo spletno trgovino povežete z enim izmed odprtokodnih rešitev za vodenje forumov. Skratka možnosti je veliko, da si v tem pogledu pridobite povratne informacije in pa zaupanje vaših kupcev. Toda na kaj morate biti pozorni, da to ne bi doseglo ravno nasprotnega učinka?

Najprej predstavite sebe
Na začetku, ko lansirate kakšen forum, boste seveda najprej napisali kaj o sebi. Ne začnite takoj z oglaševanjem vaših izdelkov, saj boste tako izgubili zaupanje vaših kupcev. Predstavite vaše cilje, usmeritve, komu  ste že pomagali ter komu še lahko pomagate. Naj vaši kupci najprej izvedo, kdo ste in kaj delate, šele nato kaj prodajajte.

Izognite za zapletenim debatam
Ne odkrivajte jedrske fizike na vašem forumu. Vaše debate naj imajo kratke in jedrnate odgovore. Na jasen, kratek in enostaven način predstavite vaš problem. Nihče ne bo bral 100 odgovorov, da bi našel pravega. Tematika naj ne bo obširna, raje jo razrežite na več podtematik, da bo čimbolj specifična, saj bodo vaši kupci le tako hitro našli pravi odgovor.

Ne bodite sebični
Vedite, da niste sami na forumu, pač pa da ste obkroženi z vašimi somišljeniki. Ne odgovarjate samo na vprašanje, ki letijo neposredno na vas. Nujno je, da se vključujete tudi v debate in teme, ki so jih odprli obiskovalci foruma sami. Vi ste strokovnjak na tem področju in ljudje vas tako tudi gledajo, saj so samo zato pustili vprašanje na vašem forumu. Pričakujejo, da jim bo odgovoril nekdo s podobnimi težavami, če pa tega na bodo dobili, ste zadnja pomoč vi. In če je ne boste dali, lahko hitro zgubite zaupanje.

Spoštujte vašo konkurenco
Vzemimo primer, da nekdo povprašuje po nekem izdelku, ki ga vi nikoli ne boste tržili. Nikakor si ne smete dovoliti, da v takem primeru ne bi takšnega kupca napotili nekam, kjer veste, da bo ta izdelek dobil. Večkrat ko boste nudili kvalitetno pomoč, več obiska boste imeli. Ne bodite v zmoti, da boste skrivanjem konkurence prišparali. S tem lahko le pridobite.

In nenazadnje, zavedajte se, da so komentarji na forumu izrednega pomena za optimizacijo spletne strani, saj se njihova vsebina redno osvežuje, hkrati pa vam nudi tudi veliko možnosti vzajemnega linkanja.

Pa veliko sreče vam želim!
Žiga Macedoni, urednik spletnih strani

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*