Home » Facebook » Twitter – trendovskih 140

Twitter – trendovskih 140

Ko govorimo o socialnih omrežjih, najprej pomislimo na Facebook. To pravzaprav ni čudno, saj nam je zares že zlezel pod kožo. Kaj pa Twitter? Zagotovo poznate tudi ta fenomen, ki je eden izmed najhitreje rastočih socialnih medijev na svetu. In v naslovu nisem imela v mislih kilometrov na uro, marveč število znakov Twitterjevih sporočilc.

twitter-mTwitter v številkah

  • kratka sporočila ali tweets dovolijo do 140 znakov
  • ustanovljen je bil leta 2006
  • uporablja ga že več kot 105 milijonov uporabnikov
  • vsak dan se na novo prijavi preko 300.000 novih


»Tweetanje« – pisanje kratkih sporočil
Aktivnosti na Twitterju imenujejo »mikro-bloganje«, glavna ideja pa je objavljanje kratkih sporočil (ang: »tweets«) na profil in branje sporočil drugih uporabnikov. Poiščete lahko osebo, ki jih želite slediti in kliknete gumb »follow« (običajno ta oseba potem enako sledi vam). Sporočila so po privzetem načinu vidna vsem uporabnikom, lahko pa se seveda odločite za omejen dostop v krogu svojh prijateljev. Razlika med Facebook-om in Twitterjem je v tem, da pri slednjem ni nujno, da poznate to osebo oz. ne potrebujete njene potrditve, da vas doda za prijatelja. Izmenjava sporočil se vrši preko spletne strani portala ali SMS sporočil preko mobilnikov, ki to podpirajo.

Zakaj se prijaviti na Twitter?
Morda se sprašujete, zakaj je postal tako popularen. Naj odgovorim na vaše vprašanje:

  • enostaven – z e-mail naslovom se z nekaj kliki prijavite na portal; vpišete sporočilo v vaš status, kliknete na gumb že vstopite v svet tweetanja;
  • računalnik ali mobilni telefon – sporočila lahko pišete na računalniku, če pa ste bolj leteče narave, nadaljujete s tweetanjem tudi na poti preko telefona;
  • vaši prijatelji – Twitter so sprejeli tudi vaši prijatelji in poslovni partnerji, tako da  verjetno že vsi tweetajo;
  • splošno sprejet – spremenil je način delitve informacij, zato je prodrl tudi med vrstice svetovnih medijev, kot je npr. New York Times;
  • slavne osebe – veliko slavnih oseb je aktivnih na Twitterju, pa naj bodo to slavni igralci, politiki, pevci in drugi; Twitter vas lahko prelevi v paparazze 😉


Twitter in posel
Ta medij lahko seveda izkoriščate v trženjske namene. Objavite na profil, da ste razširili asortiment izdelkov, da ponujate novo storitev, da ste pripravili nagradno igro … Vse to lahko komunicirate s Twitterjivimi 140 znaki in dokažete, da ste podjetje, ki sledi marketinškim trendom.

Twitter in drugi socialni mediji
Čar socialnih medijev je tudi v tem, da jih lahko povežemo med seboj. Zakaj bi objavljali novico o svoji novi ponudbi na vsak medij posebej, če jih lahko povežete med seboj? Pri tem se lahko tudi odločite, kaj želite, da se hkrati prikaže na medijih. Pripravite učinkovito kratko sporočilo, ki apelira na obisk na vašo stran in ga objavite na Facebook. Objava se bo prikazala tudi na Twitterju, YouTube-u …

Novost na Twitterju
Socialni mediji ne spijo na lovorikah, ampak stalno gledajo naprej in razvijajo nove aplikacije z nanenom zadovoljiti svoje uporabnike in mešati štrene konkurenci. Tako je Twitter pred nekaj dnevi (natančneje 12.8.2010) lansiral gumb »tweet«, ki je dostopen vsem lastnikom spletnih strani. Gumb je na las podoben Facebook-ovem gumbu »like«, zato sem prepričana, da bo hitro postal obvezen element vsake spletne strani. Uporabnikom omogoča enostavno delitev informacij na Twitterju z enim klikom.

Twitter je še ena alineja v seznamu socialnih medijev, ki jih morate upoštevati v svojih marketinških načrtih. Že vrabci čivkajo, kako popularen je Twitter. Poskrbite, da bodo zažvrgoleli tudi o vas!

Sledite oglaševalskim trendom, sledite nam na Twitterju!

Želim vam lep dan in veliko uspeha!

Spletnik marketing

Twitter – trendovskih 140

Ko govorimo o socialnih omrežjih, najprej pomislimo na Facebook. To pravzaprav ni čudno, saj nam je zares že zlezel pod kožo. Kaj pa Twitter? Zagotovo poznate tudi ta fenomen, ki je eden izmed najhitreje rastočih socialnih medijev na svetu. In v naslovu nisem imela v mislih kilometrov na uro, marveč število znakov Twitterjevih sporočilc.

Twitter v številkah

  • kratka sporočila ali tweets dovolijo do 140 znakov

  • ustanovljen je bil leta 2006

  • uporablja ga že več kot 105 milijonov uporabnikov

  • vsak dan se na novo prijavi preko 300.000 novih

»Tweetanje« – pisanje kratkih sporočil

Aktivnosti na Twitterju imenujejo »mikro-bloganje«, glavna ideja pa je objavljanje kratkih sporočil (ang: »tweets«) na profil in branje sporočil drugih uporabnikov. Poiščete lahko osebo, ki jih želite slediti in kliknete gumb »follow« (običajno ta oseba potem enako sledi vam). Sporočila so po privzetem načinu vidna vsem uporabnikom, lahko pa se seveda odločite za omejen dostop v krogu svojh prijateljev. Razlika med Facebook-om in Twitterjem je v tem, da pri slednjem ni nujno, da poznate to osebo oz. ne potrebujete njene potrditve, da vas doda za prijatelja. Izmenjava sporočil se vrši preko spletne strani portala ali SMS sporočil preko mobilnikov, ki to podpirajo.

Zakaj se prijaviti na Twitter?

Morda se sprašujete, zakaj je postal tako popularen. Naj odgovorim na vaše vprašanje:

  • enostaven – z e-mail naslovom se z nekaj kliki prijavite na portal; vpišete sporočilo v vaš status, kliknete na gumb že vstopite v svet tweetanja;

  • računalnik ali mobilni telefon – sporočila lahko pišete na računalniku, če pa ste bolj leteče narave, nadaljujete s tweetanjem tudi na poti preko telefona;

  • vaši prijatelji – Twitter so sprejeli tudi vaši prijatelji in poslovni partnerji, tako da verjetno že vsi tweetajo;

  • splošno sprejet – spremenil je način delitve informacij, zato je prodrl tudi med vrstice svetovnih medijev, kot je npr. New York Times;

  • slavne osebe – veliko slavnih oseb je aktivnih na Twitterju, pa naj bodo to slavni igralci, politiki, pevci in drugi; Twitter vas lahko prelevi v paparazze 😉

Twitter in posel

Ta medij lahko seveda izkoriščate v trženjske namene. Objavite na profil, da ste razširili asortiment izdelkov, da ponujate novo storitev, da ste pripravili nagradno igro … Vse to lahko komunicirate s Twitterjivimi 140 znaki in dokažete, da ste podjetje, ki sledi marketinškim trendom.

Twitter in drugi socialni mediji

Čar socialnih medijev je tudi v tem, da jih lahko povežemo med seboj. Zakaj bi objavljali novico o svoji novi ponudbi na vsak medij posebej, če jih lahko povežete med seboj? Pri tem se lahko tudi odločite, kaj želite, da se hkrati prikaže na medijih. Pripravite učinkovito kratko sporočilo, ki apelira na obisk na vašo stran in ga objavite na Facebook. Objava se bo prikazala tudi na Twitterju, YouTube-u …

Novost na Twitterju

Socialni mediji ne spijo na lovorikah, ampak stalno gledajo naprej in razvijajo nove aplikacije z nanenom zadovoljiti svoje uporabnike in mešati štrene konkurenci. Tako je Twitter pred nekaj dnevi (natančneje 12.8.2010) lansiral gumb »tweet«, ki je dostopen vsem lastnikom spletnih strani. Gumb je na las podoben Facebook-ovem gumbu »like«, zato sem prepričana, da bo hitro postal obvezen element vsake spletne strani. Uporabnikom omogoča enostavno delitev informacij na Twitterju z enim klikom.

Twitter je še ena alineja v seznamu socialnih medijev, ki jih morate upoštevati v svojih marketinških načrtih. Že vrabci čivkajo, kako popularen je Twitter. Poskrbite, da bodo zažvrgoleli tudi o vas!

Sledite oglaševalskim trendom, sledite nam na Twitterju!

Želim vam lep dan in veliko uspeha!

Spletnik marketing

Oznake: twitter, socialni mediji

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*