Home » Izdelava spletnih trgovin » Prioritete pri prenovi spletne trgovine

Prioritete pri prenovi spletne trgovine

Prioritete pri prenovi spletne trgovine
Pred kratkim sem pisal o prenovi spletnih strani, zato se vam bo zdelo morda malce čudno, zakaj posebej pišem o prenovi spletne trgovine. Čeprav lahko kar nekaj nasvetov iz nedavnega članka uporabite tudi pri prenovi spletne trgovine, je vseeno prenova trgovine toliko bolj zapleten sistem, da nekatere smernice veljajo posebej zanje. Dejstvo je, da je spletna trgovina izredno dinamična spletna stran, kar pomeni, da bo večina sprememb vidna kar na nekaj mestih in da težko brez dodatnega programiranja naredimo določene spremembe samo za specifično podstran. V takem primeru je nujno, da si zadamo določene smernice pri prenovi in da se odločimo, kakšne so pri tem naše prioritete.
Po pričevanju nedavne obširne ankete podjetja eMarketer naj bi v naslednje pol leta več kot dve tretjini spletnih trgovin po celem svetu čakalo na prenovo in od tega naj bi jih bilo kar 40 % usmerjenih v optimizacijo spletne trgovine za boljšo uvrstitev v iskalnikih. To je kar pomemben podatek za strategijo prenove v prihodnosti, saj se pogosto znajdemo na razpotju med optimizacijo spletne trgovine za iskalnike in bolj atraktivno spletno trgovino za oči obiskovalcev.
Rezultati omenjene ankete so izpostavili naslednje prioritete pri prenovi spletne trgovine:
1.Boljša organiziranost domače strani ter strani prikaz produktov in produktnih skupin (43,7%)
Odločitev za to prioriteto je posledica negativne povratne informacije kupcev, saj so se verjetno pritoževali, da kakšen izdelek težko najdejo oz. da niso zadovoljni z razporeditvijo izdelkov po produktnih skupinah. Morda je bil katalog v začetku dobro zamišljen, toda s časom, ko dodajamo nove in nove produkte, gremo lahko izven začrtane rdeče niti, posledica tega pa je, da se obiskovalec na strani hitro zgubi. Če smo se odločili za prenovo, je dobro pregledati tudi organiziranost našega kataloga.
2.Optimizacija za iskalnike (40%)
Ni presenetljivo, da se je ta smernica uvrstila tako visoko. Konkurenca za prvo stran v iskalnikih je huda in če se ne bomo osredotočili za optimizacijo našega besedila, opisov in foto materiala, bomo hitro pristali na dnu. Pred prenovo je potrebno pregledati vse opise izdelkov in jih optimizirati na določene ključne besede. Prav tako ne smemo pozabiti na ključne besede in meta opise produktov in produktnih skupin, kajti če tega nimamo, bomo ostali zadaj.
3.Boljša navigacija
Ta točka se v bistvu navezuje na prvo, saj je neposredno povezana z organiziranostjo izdelkov. Če smo postopoma dodajali nove produktne skupine, se nam je lahko zgodilo, da imamo že v prvem nivoju več deset produktnih skupin, s čimer bomo zmedli kupca. V prvem nivoju naj bo do pet kategorij, saj bo tako navigacija lepša in bolj pregledna.
4.Hitrejši in natančnejši iskalnik
Nekaj let nazaj obiskovalci še niso bili tako podučeni, kako naj sploh iščejo po spletu. Danes večinoma vedo, kaj morajo vpisati, da dobijo želeni rezultat. Posledično tudi veliko več obiskovalcev uporablja iskalnik po strani. In ne samo, da vpišejo ključno besedo, v večini primerov se poslužujejo tudi naprednega iskanja z določenimi filtri rezultatov. Njihovi zadetki morajo biti natančni, predvsem pa hitri.
5.Hitrejši proces nakupa
Proces nakupa mora biti čimbolj enostaven. Najmanj kar lahko naredite, je to, da se novi kupec registrira in že kar kupi v ENEM koraku. Drugo najvažnejše je, da lahko zopet v istem koraku izbere vse parametre nakupa (dostava, plačilo itd.) Izkušeni spletni kupec bo stran z zapletenim procesom nakupa zagotovo zapustil.
6.Integracija s socialnimi omrežji
Spletne trgovine so idealen sistem za povezovanje s socialnimi omrežji, saj je izredno enostavno dinamično določati parametre za povezavo. Kar pa je še najpomembnešje pa je to, da so socialna omrežja in sistemi za spletne trgovine tako rekoč že povezani. Potrebno je le na obeh straneh poiskati prave vtičnike in zadeva je hitro in učinkovito narejena.
Na dnu lestvice je še težnja po večjih in boljših fotografijah izdelkov ter druge manj pomembne smernice. Kakšno strategijo boste pri prenovi spletne strani ubrali vi, je seveda vaša odločitev. Vsekakor pa je dobro razmisliti o tem, kaj meni širša populacija. Saj veste – več glav več ve!
Pa veliko sreče vam želim!
Žiga Macedoni, urednik spletnih strani

Pred kratkim sem pisal o prenovi spletnih strani, zato se vam bo zdelo morda malce čudno, zakaj posebej pišem o prenovi spletne trgovine. Čeprav lahko kar nekaj nasvetov iz nedavnega članka uporabite tudi pri prenovi spletne trgovine, je vseeno prenova trgovine toliko bolj zapleten sistem, da nekatere smernice veljajo posebej zanje. Dejstvo je, da je spletna trgovina izredno dinamična spletna stran, kar pomeni, da bo večina sprememb vidna kar na nekaj mestih in da težko brez dodatnega programiranja naredimo določene spremembe samo za specifično podstran. V takem primeru je nujno, da si zadamo določene smernice pri prenovi in da se odločimo, kakšne so pri tem naše prioritete.
prenova-spletne-trgovinePo pričevanju nedavne obširne ankete podjetja eMarketer naj bi v naslednje pol leta več kot dve tretjini spletnih trgovin po celem svetu čakalo na prenovo in od tega naj bi jih bilo kar 40 % usmerjenih v optimizacijo spletne trgovine za boljšo uvrstitev v iskalnikih. To je kar pomemben podatek za strategijo prenove v prihodnosti, saj se pogosto znajdemo na razpotju med optimizacijo spletne trgovine za iskalnike in bolj atraktivno spletno trgovino za oči obiskovalcev.


Rezultati omenjene ankete so izpostavili naslednje prioritete pri prenovi spletne trgovine:


1. Boljša organiziranost domače strani ter strani prikaz produktov in produktnih skupin (43,7%)

Odločitev za to prioriteto je posledica negativne povratne informacije kupcev, saj so se verjetno pritoževali, da kakšen izdelek težko najdejo oz. da niso zadovoljni z razporeditvijo izdelkov po produktnih skupinah. Morda je bil katalog v začetku dobro zamišljen, toda s časom, ko dodajamo nove in nove produkte, gremo lahko izven začrtane rdeče niti, posledica tega pa je, da se obiskovalec na strani hitro zgubi. Če smo se odločili za prenovo, je dobro pregledati tudi organiziranost našega kataloga.


2. Optimizacija za iskalnike (40%)

Ni presenetljivo, da se je ta smernica uvrstila tako visoko. Konkurenca za prvo stran v iskalnikih je huda in če se ne bomo osredotočili za optimizacijo našega besedila, opisov in foto materiala, bomo hitro pristali na dnu. Pred prenovo je potrebno pregledati vse opise izdelkov in jih optimizirati na določene ključne besede. Prav tako ne smemo pozabiti na ključne besede in meta opise produktov in produktnih skupin, kajti če tega nimamo, bomo ostali zadaj.


3. Boljša navigacija

Ta točka se v bistvu navezuje na prvo, saj je neposredno povezana z organiziranostjo izdelkov. Če smo postopoma dodajali nove produktne skupine, se nam je lahko zgodilo, da imamo že v prvem nivoju več deset produktnih skupin, s čimer bomo zmedli kupca. V prvem nivoju naj bo do pet kategorij, saj bo tako navigacija lepša in bolj pregledna.


4. Hitrejši in natančnejši iskalnik

Nekaj let nazaj obiskovalci še niso bili tako podučeni, kako naj sploh iščejo po spletu. Danes večinoma vedo, kaj morajo vpisati, da dobijo želeni rezultat. Posledično tudi veliko več obiskovalcev uporablja iskalnik po strani. In ne samo, da vpišejo ključno besedo, v večini primerov se poslužujejo tudi naprednega iskanja z določenimi filtri rezultatov. Njihovi zadetki morajo biti natančni, predvsem pa hitri.


5. Hitrejši proces nakupa

Proces nakupa mora biti čimbolj enostaven. Najmanj kar lahko naredite, je to, da se novi kupec registrira in že kar kupi v ENEM koraku. Drugo najvažnejše je, da lahko zopet v istem koraku izbere vse parametre nakupa (dostava, plačilo itd.) Izkušeni spletni kupec bo stran z zapletenim procesom nakupa zagotovo zapustil.


6. Integracija s socialnimi omrežji

Spletne trgovine so idealen sistem za povezovanje s socialnimi omrežji, saj je izredno enostavno dinamično določati parametre za povezavo. Kar pa je še najpomembnešje pa je to, da so socialna omrežja in sistemi za spletne trgovine tako rekoč že povezani. Potrebno je le na obeh straneh poiskati prave vtičnike in zadeva je hitro in učinkovito narejena.


Na dnu lestvice je še težnja po večjih in boljših fotografijah izdelkov ter druge manj pomembne smernice. Kakšno strategijo boste pri prenovi spletne strani ubrali vi, je seveda vaša odločitev. Vsekakor pa je dobro razmisliti o tem, kaj meni širša populacija. Saj veste – več glav več ve!


Pa veliko sreče vam želim!

Žiga Macedoni, urednik spletnih strani

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*