Home » Google oglaševanje » Razkrite skrivnosti velikega G

Razkrite skrivnosti velikega G

Vam razkrijem skrivnosti velikega G?
“Google gor, Google dol” boste morda rekli, toda zares si ne predstavljam več podjetja, ki bi žel uspeh brez oglasov na Googlu. Ta iskalnik nam je postal najpomembnejši vir informacij, ko iščemo počitniško destinacijo, knjigo za darilo ali poslovne partnerje.
Google oglaševanje pa ne prinaša le finančnega zaslužka, z visokimi pozicijami na iskalniku boste ustvarili tudi premoženje svoje blagovne znamke, zgradili zaupanje vaših potencialnih strank in povečali obisk na spletni strani. Odstrimo torej zastor in razkrijmo Googlove skrivnosti.
10 skrivnosti za učinkovitost Google oglasov:
1.bodite vztrajni in potrpežljivi – Google kampanja potrebuje svoj čas, da doseže svojo optimalnost (najbolj relevantne ključne besede in oglase);
2.sledite obisku na strani – da boste pridobili kar najbolj koristne informacije o donosnosti naložbe (ROI), skrbno spremljajte število obiskovalcev na strani;
3.konvertirajte obiskovalce v kupce – strategija oglaševanja z Google oglasi mora stremeti k temu, da čim več kupcev preko oglasa pride na stran, kjer opravi tudi konverzijo (odda povpraševanje, se prijavi na e-novice, opravi spleti nakup); vstopna stran mora vsebovati takšno vsebino, ki bo zadovoljila obiskovalca in ga prepričala v nakup;
4.specifične ključne besede – splošne ključne besede ne prinašajo potencialnih kupcev, zato uporabite specifične besede; na vaš oglas bodo tako kliknili tisti, ki iščejo vaše storitev/izdelke in so pripravljeni na nakup;
5.prva pozicija ni nujno najboljša – če ste na prvem mestu, še ne pomeni, da bodo vsi kliknili na vaš oglas; tudi druga, tretja, četrta in peta pozicija imajo enake možnosti, da konvertirajo obiskovalca v kupca; za oglas se namreč ne odločamo na podlagi pozicije, ampak vsebine;
6.ne ozirajte se na konkurente – fokusirajte se na strategijo in ključne besede, ki vam prinašajo pozitiven ROI; naj vam ne bo vodilo vaša konkurenca in njene osnove oglaševalske kampanje;
7.večji CTR – manjša cena klika – če ima vaš oglas večji CTR, boste za klik plačali manj kot konkurent, ki ima sicer boljšo pozicijo, a nižje razmerje kliki/prikazi;
8.otresite se nizkih CTR-jev – da bi maksimizirali vašo donosnost naložbe, moramo iz kampanje umakniti neučinkovite oglase; besedilo oglasa naj bo napisano tako, da ne privablja tistih, ki klikajo bolj iz radovednosti;
9.vsebina je kralj – povprečni spletni uporabnik je redko zadovoljen, predvsem pa malo časa posveča čas posamezni strani, zato moramo z vsebino v oglasu in kasneje na vstopni strani konstantno loviti njegovo pozornost; več o vsebini oglasa si preberite v članku v našem blogu;
10.pravopis je pomemben – morda se to na prvi pogled zdi trivialno, toda pravilne besede pripomorejo k višjemu CTR-ju; tudi vas verjetno zmoti napačno zapisana vsebina na spletnih straneh; ali če povem malo drugače: priznajte, da vas kar malo pogreje, če slišite na radiu napačno izgovorjeno ime nogometnega kluba, za katerega navijate.
V podjetju Spletnik Googlove skrivnosti že dobro poznamo. Vsak dan vodimo na desetine uspešnih oglaševalskih kampanj. Če nam zaupate, kakšni so vaši cilji v spletnem marketingu, bomo s svojimi izkušnjami obkljukali cilje v vaši marketinški strategiji. Pri tem pa bomo uporabili nekaj manjših trikov. Saj veste: „Male skrivnosti velikih mojstrov”.
Želim vam lep dan in veliko uspeha!
Spletnik marketing
Oznake: google oglaševanje, google, google oglasi
VIR: www.weboptimist.com

“Google gor, Google dol” boste morda rekli, toda zares si ne predstavljam več podjetja, ki bi žel uspeh brez oglasov na Googlu. Ta iskalnik nam je postal najpomembnejši vir informacij, ko iščemo počitniško destinacijo, knjigo za darilo ali poslovne partnerje.

Google oglaševanje pa ne prinaša le finančnega zaslužka, z visokimi pozicijami na iskalniku boste ustvarili tudi premoženje svoje blagovne znamke, zgradili zaupanje vaših potencialnih strank in povečali obisk na spletni strani. Odstrimo torej zastor in razkrijmo Googlove skrivnosti.

google-v10 skrivnosti za učinkovitost Google oglasov:

  1. bodite vztrajni in potrpežljivi – Google kampanja potrebuje svoj čas, da doseže svojo optimalnost (najbolj relevantne ključne besede in oglase);

  2. sledite obisku na strani – da boste pridobili kar najbolj koristne informacije o donosnosti naložbe (ROI), skrbno spremljajte število obiskovalcev na strani;
  3. konvertirajte obiskovalce v kupce – strategija oglaševanja z Google oglasi mora stremeti k temu, da čim več kupcev preko oglasa pride na stran, kjer opravi tudi konverzijo (odda povpraševanje, se prijavi na e-novice, opravi spleti nakup); vstopna stran mora vsebovati takšno vsebino, ki bo zadovoljila obiskovalca in ga prepričala v nakup;
  4. specifične ključne besede – splošne ključne besede ne prinašajo potencialnih kupcev, zato uporabite specifične besede; na vaš oglas bodo tako kliknili tisti, ki iščejo vaše storitev/izdelke in so pripravljeni na nakup;

  5. prva pozicija ni nujno najboljša – če ste na prvem mestu, še ne pomeni, da bodo vsi kliknili na vaš oglas; tudi druga, tretja, četrta in peta pozicija imajo enake možnosti, da konvertirajo obiskovalca v kupca; za oglas se namreč ne odločamo na podlagi pozicije, ampak vsebine;

  6. ne ozirajte se na konkurente – fokusirajte se na strategijo in ključne besede, ki vam prinašajo pozitiven ROI; naj vam ne bo vodilo vaša konkurenca in njene osnove oglaševalske kampanje;

  7. večji CTR – manjša cena klika – če ima vaš oglas večji CTR, boste za klik plačali manj kot konkurent, ki ima sicer boljšo pozicijo, a nižje razmerje kliki/prikazi;
  8. otresite se nizkih CTR-jev – da bi maksimizirali vašo donosnost naložbe, moramo iz kampanje umakniti neučinkovite oglase; besedilo oglasa naj bo napisano tako, da ne privablja tistih, ki klikajo bolj iz radovednosti;

  9. vsebina je kralj – povprečni spletni uporabnik je redko zadovoljen, predvsem pa malo časa posveča čas posamezni strani, zato moramo z vsebino v oglasu in kasneje na vstopni strani konstantno loviti njegovo pozornost; več o vsebini oglasa si preberite v članku v našem blogu;

  10. pravopis je pomemben – morda se to na prvi pogled zdi trivialno, toda pravilne besede pripomorejo k višjemu CTR-ju; tudi vas verjetno zmoti napačno zapisana vsebina na spletnih straneh; ali če povem malo drugače: priznajte, da vas kar malo pogreje, če slišite na radiu napačno izgovorjeno ime nogometnega kluba, za katerega navijate.


V podjetju Spletnik Googlove skrivnosti že dobro poznamo. Vsak dan vodimo na desetine uspešnih oglaševalskih kampanj. Če nam zaupate, kakšni so vaši cilji v spletnem marketingu, bomo s svojimi izkušnjami obkljukali cilje v vaši marketinški strategiji. Pri tem pa bomo uporabili nekaj manjših trikov. Saj veste: „Male skrivnosti velikih mojstrov”.


Želim vam lep dan in veliko uspeha!


Spletnik marketing


VIR: www.weboptimist.com

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*