Home » Facebook » Ste za gužvo?

Ste za gužvo?

Ste za gužvo?
Youtube. Vsi govorijo o njem. Tudi mi. Pred kratkim smo za podjetje Spletnik ustvarili YouTube kanal, kjer smo objavili video izjave naših naročnikov. Za začetek. Kanal smo ustvarili zato, da bomo naše video vsebine lahko delili z vami. Obenem pa smo tako ustvarili še en kanal, ki prodaja. Če vas zanima kako, je vsebina, o kateri pišem danes kot nalašč za vas. Poleg vseh prednosti, ki jih objavljanje video posnetkov ima, pa nam ta kanal omogoča, da bomo na svoje spletne strani pripeljali še več relevantnih obiskovalcev. Le kdo si ne želi tega za svojo spletno stran?!
Kot veste, je YouTube iz dneva v dan bolj popularen internetni medij. Trenutno ga uvrščajo med top 10 spletnih strani na internetu na podlagi obiska, ki ga prejme vsak dan. Torej če preidemo kar k bistvu, če vas ni na YouTube-u, zamujate gužvo obiskovalcev, ki bi se lahko gnetla na vaši spletni strani. Tudi video je lahko odlično marketinško orodje, če ga znate pravilno izkoristiti. Več o tem lahko preberete v članku o video marketingu v našem blogu. Mi trendom že sledimo, sledite nam tudi vi.
Da ne bomo samo mlatili prazne slame, naj vam povem, zakaj bi se kot podjetje sploh pojavljali na takem kanalu. Če redno prebirate naše članke, ki vam jih tedensko serviramo, ste zagotovo že slišali za marketing socialnih omrežij. Pred kratkim smo vas seznanili s Facebook-om in Twitter-jem. Tako je tudi YouTube del socialne mreže, bolj natančno je socialno omrežje, ki ga dnevno obiskuje na tone uporabnikov interneta. Gre bolj za interaktivni medij, saj na njem najdemo zgolj video posnetke. Na YouTube-u pridobite veliko. Z novim brezplačnim oglaševalskim medijem lahko nadomestite oglaševanje na televiziji in pridobite ogromno število potencialnih kupcev. Si sploh lahko želite še več?
Tudi na YouTube-u lahko kaj hitro naberete široko paleto obiskovalcev, prijateljev, ki bodo spremljali vaše video posnetke, ki prodajajo. Hkrati pa sistem učinkuje tako, da bo v trenutku, ko boste objavili nov video, za to izvedeli prav vsi vaši prijatelji. Odlično! Posnemite video, predstavite akcijo, ki jo imate in kar naenkrat se vam bo obisk na vaši spletni strani očitno povečal. Ne verjamete? Poizkusiti ni greh. Greh je, če ta članek le preberete in ne naredite nič. Brez nič je bilo pa vedno nič.
Obenem vam YouTube kanal služi kot mala televizija vašega podjetja, tako da lahko na drago oglaševanje v teh medijih kar pozabite. Vzemite usodo v svoje roke, prihranite ogromne količine denarja in postanite sam svoj mojster. Kot alternativa pa vam še vedno ostane možnost klasičnega oglaševanja na tej spletni strani, ki jo na mesec obišče kar 71 milijonov unikatnih obiskovalcev. Če to ni priložnost in pol!
Ko pa enkrat ustvarite svoj YouTube kanal in začnete z objavo svojih video vsebin, ne pozabite tega objaviti na vseh kanalih, ki jih že imate. Dodajte povezavo na svojo spletno stran, objavite na svojem Facebook profilu, v status na Twitter-ju vnesite URL naslov svojega kanala, v e-novicah dodajte opis in prav tako povezavo. Tako boste obvestili tudi tiste, ki vam na YouTube-u še ne sledijo. A se bo kaj kmalu to zgodilo, če boste ubrali dobro strategijo.
Video vsebine, ki jih objavljate, pa lahko z največjim veseljem objavite tudi v svojem blogu, kjer imate že dolgo vrsto oboževalcev, ki vneto čakajo vaše nove vsebine. Prepričana sem, da jim bo video vsebina osvežila pogled na vaše objave.
Ker pa vem, da si želite prebrati še več, sem za vas izbrskala še nekaj YouTube skrivnosti. Ki to sedaj niso več.
YouTube partnerstvo. Velika večina najbrž še ni slišala za tako obliko sodelovanja. Pa saj ne moremo vedeti vsega. Gre za partnerski program neposredno z YouTube-om, ki prinaša ogromno ugodnosti. Vas zanima kakšnih? Berite naprej. YouTube objavi vaše videe v boljši resoluciji in jih predvaja bolj pogosto. Ponudi vam več kot navadnem obiskovalcu. Če ste YouTube partner, vam omogoča dostop do bolj podrobnih orodij, ki jih lahko uporabljate. Te vključujejo orodja za analizo, ki vam bodo omogočila, da svojo YouTube kampanjo še bolje predstavite, jo še bolj približate občinstvu, ki jih vaša vsebina zanima. Take statistike vam ponujajo podatke o dnevnih obiskih, mesečnih, letnih. Na podlagi statistik lahko točno vidite, kateri so tisti deli videa, ki so najbolj zanimivi za obiskovalce in kdo so vaši obiskovalci. No, pa še bi lahko naštevala. YouTube partnerji so deležni visoke zaščite vsebin, ki jih objavijo. YouTube kanal lahko postane ekskluziven za znamko, ki jo promovirate.
Kakšni pa so pogoji, da postane partner.
Vaša vsebina, ki jo objavljate, mora biti unikatna. Ne sme biti prekopirana iz kakšnih drugih video vsebin. Objavite lahko vse, kar želite, če le upoštevate to pravilo. Vseeno pa obstaja politika objav, ki ima točno določena pravila. Saj vsi vemo, kakšna vsebina je neprimerna za objavo na tako velikem spletnem mestu.
Prijava za YouTube partnerstvo.
Vsak se lahko poteguje za ta laskavi naslov, a potrebno je upoštevati vse dejavnike, ki jih YouTube politika zahteva. Nekaj sem vam jih že naštela zgoraj. Velikokrat pa se zgodi, da YouTube kar sam ponudi partnerstvo, sploh za tiste kanale, ki imajo ogromno obiska in dobro optimizirano video vsebino. Poleg tega pa si na ta način priborite več možnosti, da bo YouTube sploh sprejel vašo prijavo. Enostavno rečeno, prostor je le za najboljše. Kar pa lahko postanete tudi vi.
Pa še nekaj manjših skrivnosti:
Iskanje po komentarjih vam omogoča, da YouTube išče vsebino tudi po komentarjih obiskovalcev.
Na podlagi iskanj, ki so privedli do vašega videa, lahko izluščite ključne besede, ki so bile uporabljene za iskanje.
Tako, danes smo obdelali še en brezplačen marketinški kanal, ki vam lahko dvigne povpraševanje, in če ste dobri, tudi prodajo. Kot na vseh področjih marketinga morate biti tudi na YouTube kanalu aktivni. Dodajajte nove video vsebine, snemajte nove, sledite trendom in ne dvomim, da vam ne bo uspelo. Če pa mislite, da učinkovitega videa ne morete posneti, nas kontaktirajte. Mi smo vam vedno pripravljeni pomagati.
In ne pozabite, ko objavite nov video, vključite povezavo za ogled povsod, kjer je to možno. Razširite svoje lovke in prehitite konkurenco. Predvsem pa, bodite izvirni. To vam bodo še najbolj zavidali.
Video je prihodnost, srečno do naslednjič!
Andreja Ogrinc
Spletnik MarketiYoutube. Vsi govorijo o njem. Tudi mi. Pred kratkim smo za podjetje Spletnik ustvarili YouTube kanal, kjer smo objavili video izjave naših naročnikov. Za začetek. Kanal smo ustvarili zato, da bomo naše video vsebine lahko delili z vami. Obenem pa smo tako ustvarili še en kanal, ki prodaja. Če vas zanima kako, je vsebina, o kateri pišem danes kot nalašč za vas. Poleg vseh prednosti, ki jih objavljanje video posnetkov ima, pa nam ta kanal omogoča, da bomo na svoje spletne strani pripeljali še več relevantnih obiskovalcev. Le kdo si ne želi tega za svojo spletno stran?!

Kot veste, je YouTube iz dneva v dan bolj popularen internetni medij. Trenutno ga uvrščajo med top 10 spletnih strani na internetu na podlagi obiska, ki ga prejme vsak dan. Torej če preidemo kar k bistvu, če vas ni na YouTube-u, zamujate gužvo obiskovalcev, ki bi se lahko gnetla na vaši spletni strani. Tudi video je lahko odlično marketinško orodje, če ga znate pravilno izkoristiti. Več o tem lahko preberete v članku o video marketingu v našem blogu. Mi trendom že sledimo, sledite nam tudi vi.

youtube-videoDa ne bomo samo mlatili prazne slame, naj vam povem, zakaj bi se kot podjetje sploh pojavljali na takem kanalu. Če redno prebirate naše članke, ki vam jih tedensko serviramo, ste zagotovo že slišali za marketing socialnih omrežij. Pred kratkim smo vas seznanili s Facebook-om in Twitter-jem. Tako je tudi YouTube del socialne mreže, bolj natančno je socialno omrežje, ki ga dnevno obiskuje na tone uporabnikov interneta. Gre bolj za interaktivni medij, saj na njem najdemo zgolj video posnetke. Na YouTube-u pridobite veliko. Z novim brezplačnim oglaševalskim medijem lahko nadomestite oglaševanje na televiziji in pridobite ogromno število potencialnih kupcev. Si sploh lahko želite še več?

Tudi na YouTube-u lahko kaj hitro naberete široko paleto obiskovalcev, prijateljev, ki bodo spremljali vaše video posnetke, ki prodajajo. Hkrati pa sistem učinkuje tako, da bo v trenutku, ko boste objavili nov video, za to izvedeli prav vsi vaši prijatelji. Odlično! Posnemite video, predstavite akcijo, ki jo imate in kar naenkrat se vam bo obisk na vaši spletni strani očitno povečal. Ne verjamete? Poizkusiti ni greh. Greh je, če ta članek le preberete in ne naredite nič. Brez nič je bilo pa vedno nič.


Obenem vam YouTube kanal služi kot mala televizija vašega podjetja, tako da lahko na drago oglaševanje v teh medijih kar pozabite. Vzemite usodo v svoje roke, prihranite ogromne količine denarja in postanite sam svoj mojster. Kot alternativa pa vam še vedno ostane možnost klasičnega oglaševanja na tej spletni strani, ki jo na mesec obišče kar 71 milijonov unikatnih obiskovalcev. Če to ni priložnost in pol!


Ko pa enkrat ustvarite svoj YouTube kanal in začnete z objavo svojih video vsebin, ne pozabite tega objaviti na vseh kanalih, ki jih že imate. Dodajte povezavo na svojo spletno stran, objavite na svojem Facebook profilu, v status na Twitter-ju vnesite URL naslov svojega kanala, v e-novicah dodajte opis in prav tako povezavo. Tako boste obvestili tudi tiste, ki vam na YouTube-u še ne sledijo. A se bo kaj kmalu to zgodilo, če boste ubrali dobro strategijo.


Video vsebine, ki jih objavljate, pa lahko z največjim veseljem objavite tudi v svojem blogu, kjer imate že dolgo vrsto oboževalcev, ki vneto čakajo vaše nove vsebine. Prepričana sem, da jim bo video vsebina osvežila pogled na vaše objave.


Ker pa vem, da si želite prebrati še več, sem za vas izbrskala še nekaj YouTube skrivnosti. Ki to sedaj niso več.


YouTube partnerstvo. Velika večina najbrž še ni slišala za tako obliko sodelovanja. Pa saj ne moremo vedeti vsega. Gre za partnerski program neposredno z YouTube-om, ki prinaša ogromno ugodnosti. Vas zanima kakšnih? Berite naprej. YouTube objavi vaše videe v boljši resoluciji in jih predvaja bolj pogosto. Ponudi vam več kot navadnem obiskovalcu. Če ste YouTube partner, vam omogoča dostop do bolj podrobnih orodij, ki jih lahko uporabljate. Te vključujejo orodja za analizo, ki vam bodo omogočila, da svojo YouTube kampanjo še bolje predstavite, jo še bolj približate občinstvu, ki jih vaša vsebina zanima. Take statistike vam ponujajo podatke o dnevnih obiskih, mesečnih, letnih. Na podlagi statistik lahko točno vidite, kateri so tisti deli videa, ki so najbolj zanimivi za obiskovalce in kdo so vaši obiskovalci. No, pa še bi lahko naštevala. YouTube partnerji so deležni visoke zaščite vsebin, ki jih objavijo. YouTube kanal lahko postane ekskluziven za znamko, ki jo promovirate.


Kakšni pa so pogoji, da postanete partner.


Vaša vsebina, ki jo objavljate, mora biti unikatna. Ne sme biti prekopirana iz kakšnih drugih video vsebin. Objavite lahko vse, kar želite, če le upoštevate to pravilo. Vseeno pa obstaja politika objav, ki ima točno določena pravila. Saj vsi vemo, kakšna vsebina je neprimerna za objavo na tako velikem spletnem mestu.


Prijava za YouTube partnerstvo.


Vsak se lahko poteguje za ta laskavi naslov, a potrebno je upoštevati vse dejavnike, ki jih YouTube politika zahteva. Nekaj sem vam jih že naštela zgoraj. Velikokrat pa se zgodi, da YouTube kar sam ponudi partnerstvo, sploh za tiste kanale, ki imajo ogromno obiska in dobro optimizirano video vsebino. Poleg tega pa si na ta način priborite več možnosti, da bo YouTube sploh sprejel vašo prijavo. Enostavno rečeno, prostor je le za najboljše. Kar pa lahko postanete tudi vi.


Pa še nekaj manjših skrivnosti:

  • Iskanje po komentarjih vam omogoča, da YouTube išče vsebino tudi po komentarjih obiskovalcev.
  • Na podlagi iskanj, ki so privedli do vašega videa, lahko izluščite ključne besede, ki so bile uporabljene za iskanje.

Tako, danes smo obdelali še en brezplačen marketinški kanal, ki vam lahko dvigne povpraševanje, in če ste dobri, tudi prodajo. Kot na vseh področjih marketinga morate biti tudi na YouTube kanalu aktivni. Dodajajte nove video vsebine, snemajte nove, sledite trendom in ne dvomim, da vam ne bo uspelo. Če pa mislite, da učinkovitega videa ne morete posneti, nas kontaktirajte. Mi smo vam vedno pripravljeni pomagati.

In ne pozabite, ko objavite nov video, vključite povezavo za ogled povsod, kjer je to možno. Razširite svoje lovke in prehitite konkurenco. Predvsem pa, bodite izvirni. To vam bodo še najbolj zavidali.

Video je prihodnost, srečno do naslednjič!


Andreja Ogrinc

Spletnik Marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*