Home » Google oglaševanje » Besedilo je merilo

Besedilo je merilo

Besedilo je merilo
Mnogokrat smo v naših člankih že govorili, kako pomembna je vsebina na spletni strani. Besedilo, fotografije, video vsebine in podobno predstavljajo sredico spletne strani, ki jo obogatimo z dizajnom. Tokrat bi rada posebej izpostavila tekstovno vsebino, ki ima izredno vlogo tako z vidika obiskovalcev kot z vidika iskalnika.
Optimizacija strani in tekstovna vsebina
Spletni iskalniki imajo štiri funkcije: pregledujejo strani, kreirajo sezname prikazanih strani, izračunavajo relevantnost in pozicije ter posredujejo rezultate. Delujejo na principu iskalnih »pajkov«, ki so računalniški programi za branje spletnih strani. Pajki pregledujejo strani, jih ocenjujejo in ugotovljajo, o čem teče vsebina, pri čemer si pomagajo s tekstovno vsebino. Še tako slikovitih fotografij in kakovostnih videov (razen njihovih tekstovnih poimenovanj) ne bodo upoštevali, zato je več kot obvezno, da vnesete čim več besedila na spletno stran. Če boste ustrezno v besedilo dodajali relevantne ključne besede, visoka mesta na iskalnikih ne bodo izostala.
Google oglaševanje in tekstovna vsebina
Vsebino moramo preučiti tudi z vidika Google oglaševanja. Namen obiskovalca ni sprehod po galeriji slik ali drugi bogati vsebini. Ko nekdo klikne na vaš Google oglas, od spletne strani pričakuje obširnejšo tekstovno vsebino iz oglasa. Le iz besedila lahko razbere vse o izdelku/storitvi: lastnosti in prednosti, ceno, primerjave cen, pogoje nakupa ipd.. Pri oglaševanju je potrebno tudi paziti, kako izbiramo vstopno stran, saj je ta prvi vtis o spletni strani.  Več o tem lahko preberete tudi v enem izmed naših člankov v blogu, ki govori o pravilni izbiri vstopne strani. Vsebovati mora torej čim bolj uporabne tekstovne informacije o ponudbi.
Uporabniki in tekstovna vsebina
Internet uporabljamo za različne namene – od iskanja filmov, glasbe, slik in drugih vsebin, toda na špici vseh iskanj ostajajo informacije v tekstovni obliki. Vas mika potovanje? Sedaj, ko držimo dopustniški čas za rep, si želite na hitro pobegniti na toplo. Iskali boste informacije o turističnih agencijah, različnih destinacijah, letalskih prevozih, hotelih, last minute paketih … Besedilo. Kupujete avtomobil? Pregledali boste vse strani s prodajo novih in rabljenih avtomobilov, prebirali kataloge o prednostih različnih znamk in modelov, na forumih brali o izkušnjah z avtohišami … Ponovno besedilo. Več kot boste dobili relevantnih informacij na eni strani, bolj ji boste zaupali in se vračali na to stran.
Pravilno zapisna tekstovna vsebina
Še tako fantastične multimedijske svebine vas ne bodo prepričale, če ne boste našli odgovora na svoje vprašanje, ki zahteva besedilni odgovor. Ste opazili napako v prejšnjem stavku? Namenoma sem se »zmotila«, da opomnim na vidik, ki se večini zdi nepomemben, in sicer lektorirano besedilo. Z vsako napako v svoji vsebini na strani prekinete tok branja, s čimer na pladnju polagate obiskovalcu možnost, naj zapusti vašo stran. Poleg tega pa bo boste izpadli nestrokovno, površno in nezainteresirano. Vem, da ne želite ustvariti takšnega vtisa na svoje potencialne kupce.
Ste kdaj pomislili, da bi vašo spletno stran uporabili tudi kot temeljni vir informacij v vaši panogi? Na svoje področje se zelo spoznate, uporabite to znanje še na drugačen način. Ustvarite blog s članki in pripravite priročnik, ki bo kar sam vabil nove in nove potencialne kupce ter poslovne partnerje na vašo stran. Z relevantno tekstovno vsebino lahko postanete številka 1 v vaši panogi, iz vaše spletne strani bo naredila stičišče potencialnih kupcev, partnerjev in strokovnjakov.
Toliko besedilne vsebine z moje strani za danes, sedaj pa je čas, da vi vzamete pisalo v roke …
Želim vam lep dan in veliko uspeha!
Spletnik marketing
Oznake: vsebina na strani, tekstovna vsebina na strani, google oglaševanje

Mnogokrat smo v naših člankih že govorili, kako pomembna je vsebina na spletni strani. Besedilo, fotografije, video vsebine in podobno predstavljajo sredico spletne strani, ki jo obogatimo z dizajnom. Tokrat bi rada posebej izpostavila tekstovno vsebino, ki ima izredno vlogo tako z vidika obiskovalcev kot z vidika iskalnika.


peroOptimizacija strani in tekstovna vsebina

Spletni iskalniki imajo štiri funkcije: pregledujejo strani, kreirajo sezname prikazanih strani, izračunavajo relevantnost in pozicije ter posredujejo rezultate. Delujejo na principu iskalnih »pajkov«, ki so računalniški programi za branje spletnih strani. Pajki pregledujejo strani, jih ocenjujejo in ugotovljajo, o čem teče vsebina, pri čemer si pomagajo s tekstovno vsebino. Še tako slikovitih fotografij in kakovostnih videov (razen njihovih tekstovnih poimenovanj) ne bodo upoštevali, zato je več kot obvezno, da vnesete čim več besedila na spletno stran. Če boste ustrezno v besedilo dodajali relevantne ključne besede, visoka mesta na iskalnikih ne bodo izostala.


Google oglaševanje in tekstovna vsebina

Vsebino moramo preučiti tudi z vidika Google oglaševanja. Namen obiskovalca ni sprehod po galeriji slik ali drugi bogati vsebini. Ko nekdo klikne na vaš Google oglas, od spletne strani pričakuje obširnejšo tekstovno vsebino iz oglasa. Le iz besedila lahko razbere vse o izdelku/storitvi: lastnosti in prednosti, ceno, primerjave cen, pogoje nakupa ipd.. Pri oglaševanju je potrebno tudi paziti, kako izbiramo vstopno stran, saj je ta prvi vtis o spletni strani.  Več o tem lahko preberete tudi v enem izmed naših člankov v blogu, ki govori o pravilni izbiri vstopne strani. Vsebovati mora torej čim bolj uporabne tekstovne informacije o ponudbi.


Uporabniki in tekstovna vsebina

Internet uporabljamo za različne namene – od iskanja filmov, glasbe, slik in drugih vsebin, toda na špici vseh iskanj ostajajo informacije v tekstovni obliki. Vas mika potovanje? Sedaj, ko držimo dopustniški čas za rep, si želite na hitro pobegniti na toplo. Iskali boste informacije o turističnih agencijah, različnih destinacijah, letalskih prevozih, hotelih, last minute paketih … Besedilo. Kupujete avtomobil? Pregledali boste vse strani s prodajo novih in rabljenih avtomobilov, prebirali kataloge o prednostih različnih znamk in modelov, na forumih brali o izkušnjah z avtohišami … Ponovno besedilo. Več kot boste dobili relevantnih informacij na eni strani, bolj ji boste zaupali in se vračali na to stran.


Pravilno zapisna tekstovna vsebina

Še tako fantastične multimedijske svebine vas ne bodo prepričale, če ne boste našli odgovora na svoje vprašanje, ki zahteva besedilni odgovor. Ste opazili napako v prejšnjem stavku? Namenoma sem se »zmotila«, da opomnim na vidik, ki se večini zdi nepomemben, in sicer lektorirano besedilo. Z vsako napako v svoji vsebini na strani prekinete tok branja, s čimer na pladnju polagate obiskovalcu možnost, naj zapusti vašo stran. Poleg tega pa bo boste izpadli nestrokovno, površno in nezainteresirano. Vem, da ne želite ustvariti takšnega vtisa na svoje potencialne kupce.


Ste kdaj pomislili, da bi vašo spletno stran uporabili tudi kot temeljni vir informacij v vaši panogi? Na svoje področje se zelo spoznate, uporabite to znanje še na drugačen način. Ustvarite blog s članki in pripravite priročnik, ki bo kar sam vabil nove in nove potencialne kupce ter poslovne partnerje na vašo stran. Z relevantno tekstovno vsebino lahko postanete številka 1 v vaši panogi, iz vaše spletne strani bo naredila stičišče potencialnih kupcev, partnerjev in strokovnjakov.


Toliko besedilne vsebine z moje strani za danes, sedaj pa je čas, da vi vzamete pisalo v roke …


Želim vam lep dan in veliko uspeha!


Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*