Home » Marketing in prodaja » Kolekcija Jesen/zima za spletni marketing

Kolekcija Jesen/zima za spletni marketing

Jesen/zima
Tokrat je moje raziskovanje zašlo v prihodnost. Zanimajo me namreč trendi, tako internetni kot modni. Kolekcija jesen /zima je že na prodajnih policah in ker je naš blog namenjen internetu, sem izbrskala 6 trendov, ki so povezani z spletnim marketingom, prav tako za jesen in zimo. Prav je, da jih poznamo in spremljamo ponudniki spletnih storitev, prav tako jih morate poznate tudi vi, da boste vedeli kam v prihodnosti pes taco moli. Ker pa se internetni svet iz dneva v dan spreminja, ne bom trdila, da so to trendi, ki se bodo sigurno obdržali. Res pa je, da se bo svet in splet zagotovo razvijal v tej smeri.
1.Trend: Spletni video, video blog, video marketing, video iskanje in vse kar je povezano z video vsebinami
Če spremljate naš blog, ste opazili, da sem vas že v prejšnjem članku popeljala v svet YouTube-a, ki je rdeča nit tega trenda. V prihajajočem letu bo video postal vse bolj popularen medij za sporočanje. Počasi se bomo naveličali branja in nam bo ogled video vsebine popestril raziskovanje po spletu. Si lahko predstavljate, da ravno v tem trenutku 178 milijonov ljudi pregleduje 33 bilijonov video vsebin? Zgrabite priložnost in stopite korak pred konkurenco, ki tega trenda še ne pozna. S tem si boste ustvarili tudi unikatno video vsebino, ki jo bo konkurenca z istimi izdelki in ponudbo težko dosegla. Ker pa je video vsebin in mest ogromno, bo potrebno video vsebine razdeliti geografsko. Mogoče v Sloveniji to ne predstavlja prevelike ovire, bolj ciljam na tiste, ki oglašujete in poslujete v tujini. Tam je potrebno video vsebine locirati točno tja, kjer bodo učinkovite.
Video predvajalniki so podprti z mnogimi elementi, ki uporabniku omogočijo video spremljati kvalitetno in uživati obenem. Po video vsebini se lahko premika po svoji željah, preskoči nepomemben del zanj in se osredotoči na tistega, ki mu je zanimiv. Video vsebino si lahko ogleda večkrat, tako da imejte v mislih kreativni, sporočilni video, ki bi si ga večkrat zavrteli tudi vi. V video pa lahko vključite tudi povezavo na vašo spletno stran, kjer so dotična ponudba nahaja, kar bo povečalo obisk na vaši spletni strani in možnosti, da gledalec videa postane vaša stranka.
2.Trend: Mobilni marketing, mobilno oglaševanje, torej mobilni telefoni
Mobilni marketing so sprožili predvsem »pametni telefoni« (ang.: »smartphones«), kot so iPhone, BlackBerry in mobilni telefoni, ki delujejo na Google operacijskem sistemu Android.
Mobilni marketing se bo predvsem osredotočil na aplikacije, ki so še v razvoju. Nekaj takih sem našla in prepričana sem, da se aktivnosti že danes razvijajo v to smer.
Inteligentne mobilne naprave bodo poleg tipkanja, pogovorov in klikanja omogočile fotografiranje, snemanje, dotikanje, ki bo še pospešilo komunikacijo. Pa saj že sedaj včasih raje pošljemo fotografijo, kot da natipkamo dolgo sms sporočilo. Sploh pa slika pove več kot tisoč besed.
Mobilni telefoni, ki bodo brez brezžične povezave omogočali video konference.
Mobilna pomoč uporabnikom in omogočena prodaja preko mobitela. V blagi obliki nam mobiteli danes to že omogočajo, gre pa pričakovati napredek tudi v tej smeri.
Možnost fotografiranja na mobilnih telefonih bo še izboljšana, tako da nam bodo res lahko služili kot pravi fotoaparati. Počasi prihajamo na to raven, jaz fotoaparata skoraj ne uporabljam več. Pa vi? Sigurno vam je že uspelo posneti super fotografijo tudi z mobilnikom.
Mobilna video tehnologija se bo razvijala v tej smeri, da bo omogočila uporabniku varen video klic tudi med vožnjo.
Mobiteli so že sedaj postali naša nova odvisnost, tehnologija pa bo poskrbela, da niti pomislili ne bomo, da bi brez njega odšli v trgovino po svež kruh v nedeljo zjutraj.
3.Trend: Marketing in mreženje v socialnih omrežjih
V letu 2009 so socialne mreže postale izredno popularne in obiskane, predvideva se, da se bo ta trend nadaljeval še naprej in se razrešil še v mobilne sfere. Twitter je v zadnjem času zabeležil 7 milijonov unikatnih obiskovalcev v enem mesecu, Facebook pa še vedno prehiteva MySpace. Več kot očitno je, da so socialna omrežja postala brezplačno marketinško orodje, ki bo postalo del vsakega dobrega letnega marketinškega načrta.
4.Trend: Bloganje, video blog, moč pisanja bloga
Pisanje bloga bi tudi lahko vključili v del socialnega omrežja. Gre za brezplačno orodje, s katerim lahko svojim zvestim bralcem sporočite vse, kar želite, da izvedo o vas. Odlično orodje za predstavitev novega izdelka, obveščanja o novostih in popustih za bralce. Blog vam lahko koristi, da iz zvestih kupcev naredite stranke, ki vam bodo zaupale in se vedno vračale nazaj k vam. Tako v trgovino, na spletno stran, kot k branju vašega bloga. Razmislite v to smer. Obenem pa si pridobite nove zunanje povezave, ki bodo vaši spletni strani koristile pri off-site optimizaciji.
5. Trend: SEO, optimizacija spletnih strani za iskalnike
O optimizaciji spletnih strani za iskalnike smo v naših člankih že ogromno napisali. Gre za proces, da vašo spletno stran postavimo na prva mesta v iskalnikih za določeno ključno besedo. Spletnih strani in vaše konkurence je iz dneva v dan več. Vsi se borimo za svoj košček na tem majhnem, a vseeno velikem trgu, ki nas obdaja. Tako je optimizacija strani postala ključ do uspeha vašega internetnega nastopa. Tudi ta strošek bo potrebno vključiti v plan, ko boste sprejemali odločitve, kako nadgraditi internetno prodajo in prepoznavnost. Leto 2010 bo leto optimizacije strani za konverzije, saj bo to rdeča nit, ki bo vaš posel vodila do uspeha, o katerem danes lahko le sanjate. Trend se bo odvijal v smer ključnih besed, ki prinašajo konverzije, zato je prav, da začnete z merjenjem le-teh že danes.
6.Trend: E-mail Marketing
E-mail marketing je nekaj, na kar radi pozabimo. Če si povečamo obisk na spletni strani in se tako poveča število kontaktov, ki jih vsak dan dobimo preko spletne strani, jih moramo ohranjati. Sigurno se strinjate z mano, če rečem, da stranke ni težko dobiti, težje jo je obdržati. In tu nam pride prav orodje, s katerim izvajamo e-mail marketing. Svojim obstoječim in novim strankam lahko na prijazen in nevsiljiv način pošiljate darilne bone, popuste in jim zaželite srečno novo leto. Verjemite, stranke vas ne bodo pozabile.
Trendi torej kažejo na aktivnosti, ki jih bo potrebno izvajati v prihodnjem letu. Predlagam, da si o teh temah preberete članke  na našem blogu, ali pa nas osebno kontaktirate, saj za vse prijeme lahko mi poskrbimo.
Če ste radi v trendu, naj vam bo tale članek kot modna pista nove kolekcije. Pa srečno!
Andreja Ogrinc
Spletnik Marketing

Tokrat je moje raziskovanje zašlo v prihodnost. Zanimajo me namreč trendi, tako internetni kot modni. Kolekcija jesen /zima je že na prodajnih policah in ker je naš blog namenjen internetu, sem izbrskala 6 trendov, ki so povezani z spletnim marketingom, prav tako za jesen in zimo. Prav je, da jih poznamo in spremljamo ponudniki spletnih storitev, prav tako jih morate poznate tudi vi, da boste vedeli kam v prihodnosti pes taco moli. Ker pa se internetni svet iz dneva v dan spreminja, ne bom trdila, da so to trendi, ki se bodo sigurno obdržali. Res pa je, da se bo svet in splet zagotovo razvijal v tej smeri.


spletni-marketing1.Trend:
Spletni video, video blog, video marketing, video iskanje in vse kar je povezano z video vsebinami

Če spremljate naš blog, ste opazili, da sem vas že v prejšnjem članku popeljala v svet YouTube-a, ki je rdeča nit tega trenda. V prihajajočem letu bo video postal vse bolj popularen medij za sporočanje. Počasi se bomo naveličali branja in nam bo ogled video vsebine popestril raziskovanje po spletu. Si lahko predstavljate, da ravno v tem trenutku 178 milijonov ljudi pregleduje 33 bilijonov video vsebin? Zgrabite priložnost in stopite korak pred konkurenco, ki tega trenda še ne pozna. S tem si boste ustvarili tudi unikatno video vsebino, ki jo bo konkurenca z istimi izdelki in ponudbo težko dosegla. Ker pa je video vsebin in mest ogromno, bo potrebno video vsebine razdeliti geografsko. Mogoče v Sloveniji to ne predstavlja prevelike ovire, bolj ciljam na tiste, ki oglašujete in poslujete v tujini. Tam je potrebno video vsebine locirati točno tja, kjer bodo učinkovite.

Video predvajalniki so podprti z mnogimi elementi, ki uporabniku omogočijo video spremljati kvalitetno in uživati obenem. Po video vsebini se lahko premika po svoji željah, preskoči nepomemben del zanj in se osredotoči na tistega, ki mu je zanimiv. Video vsebino si lahko ogleda večkrat, tako da imejte v mislih kreativni, sporočilni video, ki bi si ga večkrat zavrteli tudi vi. V video pa lahko vključite tudi povezavo na vašo spletno stran, kjer so dotična ponudba nahaja, kar bo povečalo obisk na vaši spletni strani in možnosti, da gledalec videa postane vaša stranka.


2.Trend:
Mobilni marketing, mobilno oglaševanje, torej mobilni telefoni

Mobilni marketing so sprožili predvsem »pametni telefoni« (ang.: »smartphones«), kot so iPhone, BlackBerry in mobilni telefoni, ki delujejo na Google operacijskem sistemu Android.


Mobilni marketing se bo predvsem osredotočil na aplikacije, ki so še v razvoju. Nekaj takih sem našla in prepričana sem, da se aktivnosti že danes razvijajo v to smer.

  • Inteligentne mobilne naprave bodo poleg tipkanja, pogovorov in klikanja omogočile fotografiranje, snemanje, dotikanje, ki bo še pospešilo komunikacijo. Pa saj že sedaj včasih raje pošljemo fotografijo, kot da natipkamo dolgo sms sporočilo. Sploh pa slika pove več kot tisoč besed.
  • Mobilni telefoni, ki bodo brez brezžične povezave omogočali video konference.
  • Mobilna pomoč uporabnikom in omogočena prodaja preko mobitela. V blagi obliki nam mobiteli danes to že omogočajo, gre pa pričakovati napredek tudi v tej smeri.
  • Možnost fotografiranja na mobilnih telefonih bo še izboljšana, tako da nam bodo res lahko služili kot pravi fotoaparati. Počasi prihajamo na to raven, jaz fotoaparata skoraj ne uporabljam več. Pa vi? Sigurno vam je že uspelo posneti super fotografijo tudi z mobilnikom.
  • Mobilna video tehnologija se bo razvijala v tej smeri, da bo omogočila uporabniku varen video klic tudi med vožnjo.

Mobiteli so že sedaj postali naša nova odvisnost, tehnologija pa bo poskrbela, da niti pomislili ne bomo, da bi brez njega odšli v trgovino po svež kruh v nedeljo zjutraj.

3.Trend:
Marketing in mreženje v socialnih omrežjih

V letu 2009 so socialne mreže postale izredno popularne in obiskane, predvideva se, da se bo ta trend nadaljeval še naprej in se razrešil še v mobilne sfere. Twitter je v zadnjem času zabeležil 7 milijonov unikatnih obiskovalcev v enem mesecu, Facebook pa še vedno prehiteva MySpace. Več kot očitno je, da so socialna omrežja postala brezplačno marketinško orodje, ki bo postalo del vsakega dobrega letnega marketinškega načrta.


4.Trend:
Bloganje, video blog, moč pisanja bloga

Pisanje bloga bi tudi lahko vključili v del socialnega omrežja. Gre za brezplačno orodje, s katerim lahko svojim zvestim bralcem sporočite vse, kar želite, da izvedo o vas. Odlično orodje za predstavitev novega izdelka, obveščanja o novostih in popustih za bralce. Blog vam lahko koristi, da iz zvestih kupcev naredite stranke, ki vam bodo zaupale in se vedno vračale nazaj k vam. Tako v trgovino, na spletno stran, kot k branju vašega bloga. Razmislite v to smer. Obenem pa si pridobite nove zunanje povezave, ki bodo vaši spletni strani koristile pri off-site optimizaciji.


5. Trend:
SEO, optimizacija strani
za iskalnike

O optimizaciji spletnih strani za iskalnike smo v naših člankih že ogromno napisali. Gre za proces, da vašo spletno stran postavimo na prva mesta v iskalnikih za določeno ključno besedo. Spletnih strani in vaše konkurence je iz dneva v dan več. Vsi se borimo za svoj košček na tem majhnem, a vseeno velikem trgu, ki nas obdaja. Tako je optimizacija strani postala ključ do uspeha vašega internetnega nastopa. Tudi ta strošek bo potrebno vključiti v plan, ko boste sprejemali odločitve, kako nadgraditi internetno prodajo in prepoznavnost. Leto 2010 bo leto optimizacije strani za konverzije, saj bo to rdeča nit, ki bo vaš posel vodila do uspeha, o katerem danes lahko le sanjate. Trend se bo odvijal v smer ključnih besed, ki prinašajo konverzije, zato je prav, da začnete z merjenjem le-teh že danes.


6.Trend:
E-mail Marketing

E-mail marketing je nekaj, na kar radi pozabimo. Če si povečamo obisk na spletni strani in se tako poveča število kontaktov, ki jih vsak dan dobimo preko spletne strani, jih moramo ohranjati. Sigurno se strinjate z mano, če rečem, da stranke ni težko dobiti, težje jo je obdržati. In tu nam pride prav orodje, s katerim izvajamo e-mail marketing. Svojim obstoječim in novim strankam lahko na prijazen in nevsiljiv način pošiljate darilne bone, popuste in jim zaželite srečno novo leto. Verjemite, stranke vas ne bodo pozabile.

Trendi torej kažejo na aktivnosti, ki jih bo potrebno izvajati v prihodnjem letu. Predlagam, da si o teh temah preberete članke  na našem blogu, ali pa nas osebno kontaktirate, saj za vse prijeme lahko mi poskrbimo.

Če ste radi v trendu, naj vam bo tale članek kot modna pista nove kolekcije. Pa srečno!


Andreja Ogrinc

Spletnik Marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*