Home » Izdelava spletnih strani » Vaš logotip – boljši temelj za boljšo prihodnost.

Vaš logotip – boljši temelj za boljšo prihodnost.

No, tokrat bom začela čisto na začetku. Veliko sem že pisala o prijemih in metodah, kako uspeti na spletu, a nikoli se zares nisem vrnila na začetek. Tja, kjer se podjetje definira. Za vsako dobro in varno hišo potrebujemo dober temelj in tako je tudi pri ustanavljanju podjetja. Potrebujemo dober temelj, na katerem bomo razvili strategijo za uspeh. In eden izmed začetnih temeljev je tudi logotip podjetja. Znak, ki si ga bodo ljudje zapomnili, slogan, ki ga bodo ljudje ponavljali.

keep-it-simple-stupid-kissKaj je logotip?
Skrajšano logo. Gre za tipično vizualno predstavitev, ki vsebuje tako grafiko kot tekst. Lahko oboje, lahko le en element. Z logotipom podjetje identificira sebe in ponudbo, ki jo želi predstaviti širši publiki. Logo pomaga podjetju ustvariti prepoznavnost, ki je v poplavi konkurence še kako pomembna za uspeh.


Kaj pa je pomembno, ko ustvarjamo logotip?

No, nikakor ne smemo pozabiti, da je logo nekaj, kar bo naše podjetje spremljalo na vsakem koraku. Načeloma ga ne menjamo, zato moramo dobro premisliti in pretehtati odločitve. Paziti moramo, da se logotip sklada z vizijo in poslanstvom podjetja. Če izdelujete produkte iz naravnih materialov, naj bo to razvidno iz zelene barve, ki jo vsebuje vaš logotip. Premisliti morate tudi o uporabi logotipa. Kje ga boste uporabili? Bo del vaše vizitke? Boste izdelali reklamne mape? Vse to je potrebno opredeliti, ko izbirate logo za vaše sveže podjetje. Gre za odločitev z veliko teže, zato ne prehitevajte. Raje si vzemite čas, prespite še eno noč in se naknadno odločite. Hitro je lahko prehitro, tudi v tem kontekstu.


Da pa se boste lažje odločili, si preberite nekaj namigov, ki vam lahko odlašajo odločitev.


KISS – Keep It Simple Stupid – preprostost

Nikoli ne posegajte po kompliciranem dizajnu, logo ni umetniška slika, ampak simbol vašega podjetja. Sploh pa, kdo si bo zapomnil logo, ki spominja na Picassa? Niti prepoznali ga ne bodo, zato previdno. Linije naj bodo čiste, znak prepoznaven in barve tiste, ki bodo logo poživile, mu dale dušo.


Ne pretiravajte z barvami, osredotočite se največ na tri barve, ki jih je lahko povezati z vašim poslom. Preprosto. Če vaše podjetje izdeluje plastenke za vodo, bo najbrž logo v modri barvi, kajne? Dodate mu še kapljico in kaj hitro lahko pridete do prepoznavnega logotipa, ki bo prepoznaven med vso konkurenco. Veliko barv na internetu lahko izgleda super, pa vendar pomislite, kako zgleda mavrica, če jo pošljete po fax-u? Skopirate črno-belo? O tem govorim. Pa še velik
strošek si naredite, ko želite logo natisniti na 1000 map, ki jih boste imeli za predstavitev na sejmu. Škoda.


Uporaba preproste pisave je prav tako ključ do uspeha. Preprost napis si bodo ljudje lažje zapomnili in ga tudi lažje prebrali.


Vedno uporabljajte vektorsko obliko, ki je preprosta in enostavna. Logo boste sigurno uporabljali na različnih formatih, oblikah, velikostih, zato je prav, da paše povsod. To dosežemo s čistimi linijami, ki na omogočajo, da logo izgleda primerno tako na poslovni vizitki kot na jumbo plakatu.


Zadnje dejanje pa je registracija in zaščita vašega logotipa, ki je samo vaš. Je del vaše strategije, del vaše vizije, zato je prav, da ga zaščitite. Če ste vanj vložili veliko energije, da ste našli pravega, ne smete dovoliti, da vam ga vzamejo. Sploh pa, to je del vas, naj vas ne oropajo. Hkrati pa boste z zaščito logotipa zaščitili tudi svojo blagovno znamko, ki jo logotip predstavlja.

Tako, današnji članek je kratek in jedrnat. Pa nič zato. Včasih je krajše slajše. Prepričana sem, da se ne boste brezglavo spustili v izbiro logotipa, če ste le prebrali vrstico ali dve. Zavedati se morate, da gre za življenjsko pomembno odločitev, ki ima lahko velik vpliv na uspeh. Uspeh vašega podjetja, ki si bo tako utiral pot med zvezde.


Prespite kakšno noč več, vprašajte za tretje mnenje in se res prepričajte, da je to tisto, kar boste s ponosom pokazali vsem. Tudi konkurenci, ko bo molila nos v vašo ponudbo.


Pospravite poletna oblačila, jesen je tu. Zimska kolekcija pa tudi.


Srečno!

Andreja Ogrinc
Marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*