Home » Izdelava spletnih trgovin » Izpostavite svojo spletno trgovino s primerjalnikom cen

Izpostavite svojo spletno trgovino s primerjalnikom cen

Kadar govorimo o metodah uvrstitve svoje spletne trgovine na prva mesta v iskalnikih, ponavadi najprej pomislimo na Google oglaševanje. Čeprav je to ena izmed pomembnejših metod, pa vseeno obstajajo še drugi načini. In kar je najpomembnejše, ti alternativni načini so brezplačni. V vaši spletni trgovini se zagotovo nahajajo nekateri izdelki, ki imajo svojo ciljno publiko. To ciljno publiko zlahka dosežete, če se vključujete v številne spletne bloge ali forume in seveda tudi, če imate svojega.

primerjava-cenBloganje je vsekakor dobrodošlo, saj vam bo pomagalo priti do boljše uvrstitve v iskalnikih. Da pa ne bom o tem zgubljal besed, vas vabim, da si ogledate video z naslovom Optimizacija strani | Bloganje za višje pozicije v iskalnikih,  ki se nahaja na tej povezavi (http://optimizacija-strani.com/seo-ucilnica.html#spletnik-seo-video-koticek).

Vendar blog ni edini način, kako izpostaviti vašo spletno trgovino na internetu. Druga zelo dobra metoda je, da vašo spletno trgovino vključite v iskalnik oz. primerjalnik cen (ang. „price comparison). Eden izmed taki primerjalnikov cen je Lovecnacene.si. Pri primerjalnikih cen je logika zelo preprosta. Na kratko lahko rečemo da takšne aplikacije združujejo spletne trgovine oz. da so ena velika spletna trgovina, katere namen ni prodaja izdelkov pač po posredovanje informacij o izdelkih in njihovih prodajalcih.

Kakšne prednosti imate kot prodajalec?
Če boste vaše izdelke vključili v primerjalnik cen, vas bodo kupci lažje našli, še posebej če je vaša spletna trgovina slabo optimizirana za iskalnike. Primerjalnik cen ima že po sami logiki več obiska kot vaša spletna trgovina, zato imate tam veliko možnosti, da nekdo pride v vašo spletno trgovino preko primerjalnika cen. Vaši izdelki, ki so vključeni v primerjalnik cen seveda vedno linkajo v vašo spletno trgovino, kar pomeni, da vam bodo te povezave pomagale pri boljši uvrstitvi v isklanikih. In nenazadnje boste imeli pri kupcih večje zaupanje, kajti poleg vaših cen bodo videli tudi cene pri vaši konkurenci. Tako ne bodo v skrbeh, da bi bila vaša cena mnogo višja in da ste v vseh merilih zdravo konkurenčni. Takšno zaupanje pa je pogoj, da bodo vaši kupci zadovoljni in se bodo radi vračali k vam.

Kakšne prednosti imate kot kupec?
Čeprav je ta članek namenjen bolj prodajalcem kot kupcem, pa še vedno drži, da se morate kot prodajalec vedno vživeti v vlogo kupca. Zato je prav, da veste tudi, kakšne prednosti ima kupec, če išče po primerjalniku cen. Vsekakor je tam ponudba večja in kupec se tako lahko dovolj specializira v svojih željah, da bo izdelek vsekakor kupil. Prednost je seveda tudi ta, da ima vse cene na enem mestu in tako nakupuje brez strahu, da bo plačal preveč, pri tem pa se še izogne ogromnemu številu oken, ki bi jiih moral imeti odprte, če bi iskal primerjal med spletnimi trgovinami samimi. In kot že rečeno, pri tem imate veliko možnosti, da pri tem obišče ravno vas, ki vas drugače morda ne bi našel.

Pa veliko sreče vam želim!
Žiga Macedoni, urednik spletnih strani

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*