Home » Facebook » V dvoje je lepše

V dvoje je lepše

O Facebooku smo že veliko povedali, pa vendar se vedno znova najde kaj novega in zanimivega o tem mediju. Konec koncev je še vedno eden najbolj priljubljenih v svojem razredu. V blogu smo tudi govorili o pomembnosti vstopne strani. In ker mnogokrat velja, da je kombinacija dvojega prava stvar, sem tudi danes združila dve področji – socialne medije in grafično oblikovanje. Rezultat? Facebookova vstopna stran z unikatno grafično predlogo.
Prednosti
–          omogoča oglaševanje ločeno od Facebook profila, nanaša pa se na Facebook Page
–          omogoča on-site in off-site Facebook promocijo, saj lahko vsebino povezujemo s spletnimi stranmi znotraj Facebooka ali dodamo zunanjo povezavo
–          grafična predloga po meri, ki pripomore k brandingu podjetja/blagovne znamke
Vstopna stran ji pravim zato, ker je odlična rešitev za oglaševalsko kampanjo na Facebooku. Pred ustvarjanjem takšne strani, si moramo zamisliti marketinško zgodbo, ki jo bomo pripovedovali na vseh naših kanalih. V tem primeru se izvrstno obnesejo nagradne igre, saj pritegnejo veliko oboževalcev, ki zaradi nagrade sprožijo viralni marketing s tem, da predlagajo stran tudi svojim prijateljem. Na taki strani so zelo učinkoviti video posnetki in udarni klici k akciji.
Facebook strani same po sebi so enake druga drugi, saj jim ne moremo spreminjati videza. Če pa za vstopno stran oglasa uporabimo tovrstno aplikacijo in oblikujemo podobno stran kot v zgornjem primeru, je uspeh kampanje na Facebooku zagotovljen.
Še nimate Facebook strani? Danes je čas, da se pridružite mnogim, ki z njo že gradijo bazo oboževalcev, potencialnih kupcev in nenazadnje prijateljev. Ne pozabimo tudi, da je Facebook izvrstno orodje pri optimizaciji strani. Toda to je že kombinacija dvojega za prihodnjič, ko nam bo v dvoje lepše s Facebookom in link buildingom.
Želim vam lep dan in veliko uspeha!
Spletnik marketing
Oznake: facebook, facebook oglaševanje, oglaševanje na facebooku

O Facebooku smo že veliko povedali, pa vendar se vedno znova najde kaj novega in zanimivega o tem mediju. Konec koncev je še vedno eden najbolj priljubljenih v svojem razredu. V blogu smo tudi govorili o pomembnosti vstopne strani. In ker mnogokrat velja, da je kombinacija dvojega prava stvar, sem tudi danes združila dve področji – socialne medije in grafično oblikovanje. Rezultat? Facebookova vstopna stran z unikatno grafično predlogo.

Prednosti:

–  omogoča oglaševanje ločeno od Facebook profila, nanaša pa se na Facebook stran;

–  omogoča on-site in off-site Facebook promocijo, saj lahko vsebino povezujemo s spletnimi stranmi znotraj Facebooka ali dodamo zunanjo povezavo;

–  grafična predloga po meri, ki pripomore k brandingu podjetja.

Facebook-straniVstopna stran ji pravim zato, ker je odlična rešitev za oglaševalsko kampanjo na Facebooku. Pred ustvarjanjem takšne strani si moramo zamisliti marketinško zgodbo, ki jo bomo pripovedovali na vseh naših kanalih. V tem primeru se izvrstno obnesejo nagradne igre, saj pritegnejo veliko oboževalcev, ki zaradi nagrade sprožijo viralni marketing s tem, da predlagajo stran tudi svojim prijateljem. Na taki strani so zelo učinkoviti video posnetki in udarni klici k akciji.

Facebook strani same po sebi so enake druga drugi, saj jim ne moremo spreminjati videza. Če pa za vstopno stran oglasa uporabimo tovrstno aplikacijo in oblikujemo podobno stran kot v zgornjem primeru, je uspeh kampanje na Facebooku zagotovljen.

Še nimate Facebook strani? Danes je čas, da se pridružite mnogim, ki z njo že gradijo bazo oboževalcev, potencialnih kupcev in nenazadnje prijateljev. Ne pozabimo tudi, da je Facebook izvrstno orodje pri optimizaciji strani. Toda to je že kombinacija dvojega za prihodnjič, ko nam bo v dvoje lepše s Facebookom in link buildingom.

Želim vam lep dan in veliko uspeha!

Spletnik Marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*