Home » Facebook » Facebook in optimizacija strani z roko v roki

Facebook in optimizacija strani z roko v roki

Prejšnjo sredo sem obljubila, da vam razkrijem, kako lahko učinkovito prepletete optimizacijo strani in Facebook stran. Optimizacija strani vam pomaga spletno stran uvrstiti višje med naravnimi zadetki v iskalniku, Facebook stran pa poskrbi za branding na socialnem mediju. Katere so torej tiste aktivnosti, ki bodo povzpele vašo Facebook stran?

Prvi korak pri optimiziranju Facebook strani za iskanje je določanje ključnih besed, po katerih se želite optimizirati. Ključne besede izberete tako, da se postavite v kožo potencialnega kupca, ki sicer še ni slišal za vaše podjetje, toda potrebuje vaše izdelke/storitve. Googlova orodja za iskanje besed vam pri tem veliko pomagajo. Te ključne besede uporabite tudi v URL naslovu vaše Facebook strani.
Poskrbite, da URL naslov predstavi identiteto vašega podjetja ali blagovne znamke. Ne poskušajte pretentati Facebooka s kakšnim neustreznim imenom, saj administratorji bdijo nad vsakim »black hat« vedenjem. Ko boste pridobili več kot 100 oboževalcev vaše strani, že lahko spremenite naslov Facebook strani (primer: www.facebook.com/vašepodjetje).

Ko ste zbrali ključne besede in določili ime strani, je čas za bolj konkretne korake za optimizacijo strani.


Nekaj splošnih aktivnosti za optimizacijo Facebook strani:

  • dodajte ključne besede v okno za besedilo »napišite nekaj o sebi«;
  • dodajte ime spletne strani v Facebook profil;
  • prav tako vključite povezavo do profila na druge socialne medije (Twitter, LinkedIn …);
  • redno objavljajte zanimivo vsebino, povezano z vašimi storitvami, ki ni očitno prodajno usmerjena;
  • vključite ključne besede v vsako objavo, v kolikor je le možno;
  • bodite socialno usmerjeni, komunicirajte, izzovite komentarje;
  • dodajte multimedijske vsebine: videe iz YouTuba, fotografije izdelkov ali trgovine …
  • dodajte svoj Facebook naslov strani v podpis v e-mailu, e-novice, spletn stran …


Text box za opis

Ta prostor je namenjen kratkemu opisu podjetja, pri čemer uporabite ključne besede. Število znakov je omejeno na 250, toda kljub temu lahko z izbranimi besedami zajamete srž podjetja in optimizacije strani obenem. Dodajte naslov, kontaktne informacije in seveda naslov spletne strani.

 

Zavihek »info«

V tem delu uvrstite še več ključnih besed, povezave na vašo spletno stran in druge socialne medije. Ta del profila je bistvenega pomena, saj je vir podatkov za iskalnike in lahko dvigne kakovost vaše vsebine. Facebook ima zelo visok rank na vseh iskalnikih, zato je zares pomembno, da ta stran pomeni kakovostno povezavo.


Zavihki po meri

Facebook s svojim fbml (Facebook Markup Language) jezikom omogoča ustvarjanje zavihkov po meri za dodajanje večje količine fotografij, videov ali druge vrste vsebine. Spomnite se članka iz prejšnjega tedna, ko smo govorili o posebni Facebook vstopni strani. Več kot imate vsebine na strani, bolje se boste uvrščali na Googlu. Imejte v mislih, da ima vsak zavihek svoj URL naslov z vidika Googla.


Status

Status je izvrsten prostor za dodajanje povezave na vašo spletno stran. Ker pa svojih prijateljev in oboževalcev strani ne želite bombardirati z oglasnimi sporočili, to naredite s povezavo na relevanatno vsebino na vaši strani.


Vsebina

Vsebina še vedno kraljuje in kar napišete za URL naslov, ima velik vpliv. Toda še tako bogata in optimizirana vsebina je brez smisla, če ni interesantna in različna. Slikam obvezno dodajte ime s ključno besedo (enako kot velja za slike na vaši spletni strani). Odprite debato na forumu, prijavite dogodek ali kakšen drug zavihek, povsod pa vključite vsebino s ključnimi besedami. Zapomnite si – vso vsebino na vaših Facebook straneh bodo iskalni pajki poindeksirali.


Off-site optimizacija Facebook strani

Prva stvar so seveda povratne povezave z vaše spletne strani, ki pozitivno vpliva na pozicijo na iskalnikih. Dodajte Facebook oznako na vidno mesto na vaši strani, s čimer spodbudite bodoče oboževalce vaše Facebook strani. Povabitet oboževalce k debati in komentiranju vaše vsebine. Zelo pomemben je tudi gunb»Like«, ki poskrbi za povratne povezave. Ko Googlovi pajki zaznajo komentar na vašo Facebook, ga poindeksirajo kot povratno povezavo. Takšne povezave pa imajo zelo veliko težo.

Optimizacija strani je pomemben vidik pri vsakršni vsebini, ki jo objavite. Facebook stran vam z malimi triki pomaga vašo spletno stran uvrstiti višje v iskalnikih. Upoštevajte te nasvete in zagotovo se boste znašli med prvimi!

Želim vam lep dan in veliko uspeha!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*