Home » Email marketing » Se želite prijaviti na e-novice?

Se želite prijaviti na e-novice?

Sigurno ste se s tem ali podobnim vprašanjem srečali že na več spletnih straneh. Pa ste se kdaj tudi vprašali, kaj se dejansko skriva za tem vprašanjem? Z odgovorom vam bom postregla danes, zato si le vzemite trenutek časa.

Zakaj torej e-novice na vsaki novejši spletni strani?
Če začnem z uporabniškega vidika …
Vsako podjetje si želi ohraniti stik z obiskovalci, ki si vzamejo čas za ogled njihove strani. Kar je tudi prav. Stranke so naše največje bogastvo in prav je, da zanje skrbimo. Z e-novicami ali newslettrom, kot mu radi rečemo pri nas, strankam sporočamo. Sporočamo o novostih, akcijah in jim podajamo koristne nasvete. Včasih je težko za vsakega napisati nekaj zanimivega, zato izvajamo prakso, da e-novice pošiljamo enkrat tedensko. Sama prejemam več e-novic, ker me veliko stvari zanima. Vse so večinoma povezane z modo, a so še vedno e-novice. Podjetja tako skrbijo, da sem vedno na tekočem z aktualnimi temami, dogajanjem v modnem svetu in včasih se v novici skriva tudi kakšen popust. Zato je prav, da tudi vi razmišljate v to smer. V sklopu naše ponudbe si lahko odprete brezplačen newsletter račun, s katerim lahko začnete s pošiljanjem e-novic sedaj, v tem trenutku! Poleg sporočanja in obveščanja pa hkrati poskrbite, da vas nikoli ne bodo pozabili. Ker se bo vaša novica enkrat tedensko prikradla v poštni nabiralnik, boste neposredno vplivali na njihove odločitve. Vas zanima kako? Berite naprej.
Pred kratkim sem posnela video izjavo z eno naših dolgoletnih strank in zaupala mi je, kako so se sploh odločili za nas. Pred časom, na začetku našega poslovanja se je prijavila na naše e-novice. Tematika jo sprva ni zanimala, a ko je razmišljala o novi spletni strani, se je najprej spomnila na nas. Zakaj? Ker je redno dobivala našo pošto. In če vam priznam še to, omenjena stranka ni osamljen primer. Takih strank je danes že čez 200 in številka raste iz tedna v teden. Poskrbite, da vas vaše stranke nikoli ne bodo pozabile in vaš konec vrvi vedno povezale s svojim. Se splača.
Drugi vidik e-novic pa je vezan na optimizacijo strani. Vsaka e-novica vsebuje koristen članek, kjer se lahko nahaja zunanja povezava do vaše spletne strani. Na tem mestu že govorimo o izgradnji zunanjih povezav, ki so za optimizacijo strani ključnega pomena. Poleg tega pa ustvarite tudi podlago za nov članek, ki ga lahko vzporedno z objavo e-novic objavite na svojem blogu, profilu socialnega omrežja. Ga še nimate? Pohitite. Še en razlog več za relevantne zunanje povezave. Pa da se ne ustrašite preveč, članek ni nujno strokoven ali marketinško naravnan. Pomembno je, da se približate svojim strankam, jih sprejmete v svoj socialni krog, kjer so bodo počutile domače. Da pa se bodo vaši bralci počutili še bolje, jim omogočite, da novice in članek lahko komentirajo. S tem jih vključite v svoj razvoj, razvoj storitev ali produkta. Počutili se bodo pomembne, kar prija vsem. Tudi vam, kajne?
Strokovnjaki pravijo, da je smiselno vključiti zgodbe iz realnega življenja in jih povezati s temo, ki ste jo izbrali. Tega se držim tudi sama, saj raje berem članke, ki so mi blizu in najdem delček sebe v njih. Strokovna literatura vzame malo več časa. Če ga primanjkuje tudi vam, pa bi vseeno radi poskrbeli za svoje stranke, se obrnite na nas. Na tem področju smo polni izkušenj, prigod in nezgod. Pomagali vam bomo doseči cilj, ki ste si ga zastavili.
In da vas spomnim še enkrat, osnovni newsletter račun je pri nas brezplačen in čaka na vas!
Bodite pogumni, razširite svoje dolgoletno znanje, ki bo marsikomu navdih. Vsi se radi učimo, vedno se bomo. Zato le svinčnik v roke, ideje na plan in že ste na poti do svojih e-novic in koristnih člankov.
Jaz se za danes poslavljam, a vam vseeno želim srečno na novi poti do vaših strank!
Andreja Ogrinc
Spletnik Marketing

e-mail-marketingZakaj torej e-novice na vsaki novejši spletni strani?

Če začnem z uporabniškega vidika …

Vsako podjetje si želi ohraniti stik z obiskovalci, ki si vzamejo čas za ogled njihove strani. Kar je tudi prav. Stranke so naše največje bogastvo in prav je, da zanje skrbimo. Z e-novicami ali newslettrom, kot mu radi rečemo pri nas, strankam sporočamo. Sporočamo o novostih, akcijah in jim podajamo koristne nasvete. Včasih je težko za vsakega napisati nekaj zanimivega, zato izvajamo prakso, da e-novice pošiljamo enkrat tedensko. Sama prejemam več e-novic, ker me veliko stvari zanima. Vse so večinoma povezane z modo, a so še vedno e-novice. Podjetja tako skrbijo, da sem vedno na tekočem z aktualnimi temami, dogajanjem v modnem svetu in včasih se v novici skriva tudi kakšen popust. Zato je prav, da tudi vi razmišljate v to smer. V sklopu naše ponudbe si lahko odprete brezplačen newsletter račun, s katerim lahko začnete s pošiljanjem e-novic sedaj, v tem trenutku! Poleg sporočanja in obveščanja pa hkrati poskrbite, da vas nikoli ne bodo pozabili. Ker se bo vaša novica enkrat tedensko prikradla v poštni nabiralnik, boste neposredno vplivali na njihove odločitve. Vas zanima kako? Berite naprej.

Pred kratkim sem posnela video izjavo z eno naših dolgoletnih strank in zaupala mi je, kako so se sploh odločili za nas. Pred časom, na začetku našega poslovanja se je prijavila na naše e-novice. Tematika jo sprva ni zanimala, a ko je razmišljala o novi spletni strani, se je najprej spomnila na nas. Zakaj? Ker je redno dobivala našo pošto. In če vam priznam še to, omenjena stranka ni osamljen primer. Takih strank je danes že čez 200 in številka raste iz tedna v teden. Poskrbite, da vas vaše stranke nikoli ne bodo pozabile in vaš konec vrvi vedno povezale s svojim. Se splača.

Drugi vidik e-novic pa je vezan na optimizacijo strani. Vsaka e-novica vsebuje koristen članek, kjer se lahko nahaja zunanja povezava do vaše spletne strani. Na tem mestu že govorimo o izgradnji zunanjih povezav, ki so za optimizacijo strani ključnega pomena. Poleg tega pa ustvarite tudi podlago za nov članek, ki ga lahko vzporedno z objavo e-novic objavite na svojem blogu, profilu socialnega omrežja. Ga še nimate? Pohitite. Še en razlog več za relevantne zunanje povezave. Pa da se ne ustrašite preveč, članek ni nujno strokoven ali marketinško naravnan. Pomembno je, da se približate svojim strankam, jih sprejmete v svoj socialni krog, kjer so bodo počutile domače. Da pa se bodo vaši bralci počutili še bolje, jim omogočite, da novice in članek lahko komentirajo. S tem jih vključite v svoj razvoj, razvoj storitev ali produkta. Počutili se bodo pomembne, kar prija vsem. Tudi vam, kajne?

Strokovnjaki pravijo, da je smiselno vključiti zgodbe iz realnega življenja in jih povezati s temo, ki ste jo izbrali. Tega se držim tudi sama, saj raje berem članke, ki so mi blizu in najdem delček sebe v njih. Strokovna literatura vzame malo več časa. Če ga primanjkuje tudi vam, pa bi vseeno radi poskrbeli za svoje stranke, se obrnite na nas. Na tem področju smo polni izkušenj, prigod in nezgod. Pomagali vam bomo doseči cilj, ki ste si ga zastavili.

In da vas spomnim še enkrat, osnovni newsletter račun je pri nas brezplačen in čaka na vas!

Bodite pogumni, razširite svoje dolgoletno znanje, ki bo marsikomu navdih. Vsi se radi učimo, vedno se bomo. Zato le svinčnik v roke, ideje na plan in že ste na poti do svojih e-novic in koristnih člankov.

Jaz se za danes poslavljam, a vam vseeno želim srečno na novi poti do vaših strank!

Andreja Ogrinc

Spletnik Marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*