Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Sočna stran optimizacije strani

Sočna stran optimizacije strani

Optimizacija strani je v zadnjem času pogosto protagonist naših člankov. Tudi tokrat je tako, s tem da smo vam danes pripravili nekaj bolj sočnega o optimizaciji strani – »link juice«.

Kaj je »link juice«?

Najbolj sočen termin optimizacije strani lahko opredelimo kot Googlovo »valuto«. Z drugimi besedami, »link juice« (izraza ne prevajamo) je skrivni recept, kako premagati konkurente v boju za prva mesta v iskalnikih. Seveda ni edini kriterij, po katerem Googlovi pajki sortirajo spletne strani in jih uvrščajo na ustrezne pozicije, je pa eden izmed najpomembnejših vidikov. In če želite razumeti Google, morate razumeti »link juice«.

Še vedno vam nisem zaupala, kaj dejansko pomeni ta izraz. »Link juice« pomeni način, kako so spletne strani povezane med seboj, torej mreže povezav. Google natančno preuči te mreže, da ugotovi, katere spletne strani so najboljše. Da pa si boste lažje predstavljali, bom prikazala z nekaj primeri.

Denimo, da se Spletna stran A (Site A) in Spletna stran B (Site B) obe potegujeta za pozicije pod ključno besedo »optimizacija strani« (ang. Site: Spletna stran).

optimizacija-strani

Google bo pregledal povezave, da določi, katere od navedenih spletnih strani je boljša. Za začetek predpostavimo, da Spletna stran A povezuje na spletno stran, ki ni povezana s Spletno stranjo B:

optimizacija-spletne-strani

Spletna stran A je zato kakovostnejša v očeh Googla in bo prehitela Spletno stran B. Sedaj pa recimo, da se Spletna stran C odloči za povezavo tudi na Spletno stran B:

optimiziranje-strani

V tej situaciji sta za Google enakovredni, zato bodo iskalni pajki raziskovali naprej, da določijo ustreznejšo stran za višje mesto. Veliko je drugih kriterijev, toda »link juice« ne bi mogel biti bolj relevanten v tej zgodbi. Dodajmo še dve spletni strani, da si razložimo naslednji scenarij.

link-juice

V zgornji sliki Spletna stran D povezuje na Spletno stran A in Spletna stran E pa veže na Spletno stran B. Googlova naloga je ugotoviti, katera spletna stran med A in B je boljša, to pa naredi s pomočjo raziskave spletnih strani, ki povezujejo na spletni strani D in E.

link-building

V tem primeru ima Spletna stran D večjo mrežo povezav kot Spletna stran E, ker dobiva povezave s strani F, G in H. To pomeni, da ima Spletna stran A več »link juice-a« kot Spletna stran B, kar jo bo poneslo na višje pozicije.

Google ima pregled nad neskončno mrežo povezav med spletnimi stranmi. Spletne strani imajo za popularne ključne besede stotine povezav z drugih strani, ki imajo na tisoče povezav z drugih strani z desettisoč novih povezav … Ta zgodba praktično nima konca.
Obstajajo tudi nekonkurenčne ključne besede, ki zahtevajo le malo število povezav, da se spletna stran lahko nanje uvršča na prvem mestu. To se zgodi zato, ker druge strani nimajo nobene povezave ali imajo povezave s strani brez »link juice-a«.
Vsaka ključna beseda je različna in če želite biti na prvem mestu, ko nekdo išče po tej besedi, je vaša naloga, da ustvarite večjo mrežo povezav kot druge spletne strani, ki se uvrščajo po isti besedi. To najlažje dosežete s povezavami na strani z že močnim »link juice-om«.
Spletne strani so prepredene med sabo kot pajkova mreža, po kateri se Googlov pajek več kot odlično znajde.

Želim vam lep dan in veliko uspeha!

Vir: http://thekeywordacademy.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*