Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Delček neskončne optimizacije strani

Delček neskončne optimizacije strani

Tokratni članek je namenjen spoznavanju novih izrazov, s katerimi se boste srečali, ko boste svoji spletni strani privoščili optimizacijo. Do sedaj smo vam postregli že s kopico člankov, ki govorijo o optimizaciji, pa vendar. Optimizacija strani pomeni, da vašo spletno stran prilagodimo iskalnikom tako, da jo bodo imeli raje. Sam proces optimizacije delimo na dva dela: on-site in off-site optimizacija. Za več informacij si poglejte našo spletno stran ali pa pobrskajte po zgodovini naših člankov.

SEO-slovarIzrazi, ki jih bomo danes obdelali, so sestavni del SEO analize, ki jo lahko naročite pri nas. Dejstvo je, da je nekatere izraze težko posloveniti, ker ne obstaja točen izraz, ki bi lahko zamenjal angleško besedo.

Pa začnimo kar na začetku. V tem bom povzela nekaj postavk, ki so osnova za optimizacijo strani.


Page Rank (ocena strani)

Page Rank ali ocena strani je ocena, ki jo poda Google iskalnik za določeno spletno stran. Oceno poda na podlagi kvalitete spletne strani, njene avtoritete in kredibilnosti. Ocene se gibljejo med 1 in 10, pri čemer je ocena 10 najvišja ocena. Page Rank ni vedno točen, zato se ni potrebno z veliko mero opirati na to oceno. Prav pa je, da skrbite, da ima vaša spletna stran ves čas čim večjo oceno, saj tako gradite zaupanje tudi Google iskalnika.


Alexa rank (ocena strani po Alexa kriterijih)

Alexa je stran, na kateri najdete vse spletne strani tega sveta in njihove različne vrednosti. Za lažjo predstavo obiščite spletno stran. Alexa rank ocenjuje uspešnost in kakovost spletne strani drugače kot Google. Nižja kot je ocena, boljša je spletna stran.

Ocena temelji na informacijah, zbranih pretekle 3 mesece, vsebuje pa:

  • obisk spletne strani
  • povprečen čas, ki ga obiskovalec preživi na vaši spletni strani in podobno.

Alexa rank določa okvirno kvaliteto vaše spletne strani in je pomemben pokazatelj kakovosti vaše strani.

DMOZ directory (DMOZ direktorij)

DMOZ je prvi vrsti spletni direktorij, v katerem so ročno vpisane vse spletne strani, ki zaprosijo za vnos v ta ogromen direktorij. Vsako zahtevo osebno pregleda urednik, preden se spleta stran pojavi v direktoriju. DMOZ je najmočnejši direktorij, ki ima visoko avtoriteto in kredibilnost. Predvsem zato, ker ga ureja človeška roka. Obenem pa ga podjetja, kot so Google in drugi velikani, uporabljajo za ustvarjanje svojih direktorijev. Torej ni nobenega dvoma, da si ne bi želeli, da bi se vaša spletna stran pojavila v njem. Lahko ste ponosni, če se prav vaša spletna stran pojavi v njem. Ustvarili si boste večjo kredibilnost in zaupanje na iskalnikih.

 

 


Yahoo directory (YAHOO direktorij)

Tako kot DMOZ je tudi Yahoo direktorij spletnih strani. v njem so zbrane spletne strani tistih podjetij, ji so spletno stran vpisali. Je pa Yahoo direktorij plačljiv in ga ne upravlja človeška roka. Pa vseeno, gre za super zunanjo povezavo, ki jo morate imeti.

Drugi del se navezuje na osnove faktorje same spletne strani. Vas zanima?

 

 


Robots.txt

Robots.txt je tista pot, ki jo pajki uberejo, ko preiskujejo vašo spletno stran. Ta zapis pajkom pove, katere strani v sklopu vaše spletne strani mora pregledati in katere naj pusti pri miru. Gre za preprost


HTML tekst, ki se ga vstavi v vašo spletno stran.

HTML sitemap (HTML zemljevid spletne strani)

Google priporoča, da ga imate, torej, verjemite mu. HTML zemljevid strani pomaga obiskovalcem, da se znajdejo na vaši spletni strani, sploh če gre za velike strani. Tako za uporabnika naredite svojo spletno stran bolj pregledno in z veseljem se bo še vrnil nazaj. Pa saj veste, da brez zemljevidov ne gre.


XML sitemap (XML zemljevid)

V tem primeru gre prav tako za zemljevid, da se vaši obiskovalci ne bodo zgubili. Vseeno pa se med seboj razlikujeta, in sicer:

  • XML zemljevid spletnim iskalnikom sporoča o vaši najbolj relevantni vsebini
  • XML zemljevid spletne iskalnike obvešča, ko dodate novo vsebino na spletno stran.

Ustvarite lahko tudi XML zemljevid za video vsebine, ki postajajo pomemben del nastopa na internetu.

Ne pozabite na dejstvo, da je zemljevid pomemben faktor, na katerega ne smete pozabiti.

Tako, mislim, da bo za danes dovolj. Za bolj podrobne informacije si priskrbite svoj izvod SEO e-priročnikaali pa naročite SEO analizo za vašo spletno stran. Vsi si zaslužimo le dobro, tudi vaša spletna stran, ki vam generira obiske in prodajo.

Za dodatna vprašanja nas lahko kontaktirate ali pokličite na brezplačno telefonsko 080 33 39!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*