Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Pravljičnih 7 za vaš blog

Pravljičnih 7 za vaš blog

V našem blogu smo že veliko govorili o elementih spletne stranispletne trgovinee-mailing sporočila … In ker zadnje tedne mnogo vrstic posvetimo bloganju, naj dodamo še (ne)napisana pravila o sestavnih delih blog strani. Ti elementi vam morda ne bodo pomagali ohraniti obiskovalce dlje časa na blogu, so pa odlično pomagalo za povabilo k ponovnem obisku.Obvezni-deli-bloga
7 obveznih elementov bloga

  1. možnost registracije – predpostavimo, da imate na svojem blogu kakovostno vsebino. Pobrskajte nekaj tednov nazaj po našem blogu in si preberite članek o bloganju. Obiskovalci bodo želeli večkrat obiskati vaše blog strani, saj so željni dobre vsebine. Pomagajte jim! Omogočite registracijo na blog in jih povežite na vaš RSS vir. Poleg obrazca za prijavo dodajte opcijo za prijavo preko e-maila. Na ta način poskrbite, da se bodo objave na vašem blogu redno kopičile v njihovem poštnem nabiralniku.
  2. seznam kategorij – seznam tematik oz. kategorij člankov olajša brskanje med članki na blogu. Obiskovalec zlahka surfa med kategorijami in hitro najde vsebino, ki ga zanima. Držite pa se pravila, da posamezne objave ne uvrstite v več kot 3 kategorije, saj s tem izničite bistvo seznama kategorij.
  3. najbolj brani članki – stranska vrstica v blogu je idealen prostor za izpostavitev najbolj branih objav. Uporabnikom s tem prihranite čas, ki bi ga potrebovali, da bi našli najboljšo vsebino na blogu. Spodbudilo pa jih bo tudi k raziskovanju, zakaj je določen članek bolj bran od drugih.
  4. nazadnje dodani članki – ta kategorija je namenjena hitremu pregledu nad zadnjimi članki, torej spremljanju ažurnosti bloga. Je učinkovita metoda za podaljšenje časa na blogu.
  5. iskalno okno – ta element omogoča obiskovalcu med članki iskati po ključnih besedah. Uvrstimo ga lahko v stransko vrstico ali v glavo bloga (podobno kot našem blog.spletnik.si).
  6. povezave na socialne medije – obvezen element so povezave na vaše profil na socialnih medijih (Facebook, Twitter). Tako bralci vašega bloga ostanejo na tekočem preko strani, ki jih obiskujejo vsak dan. Koristen dodatek je Facebookov famozni gumb »Like«, s katerim obiskovalci izražajo naklonjenost objav, ne da bi morali pri tem zapustiti vaš blog.
  7. klici k akciji – seveda želite, da bralci prebererjo članke v vašem blogu, toda to ni vse, kar želite od njih. Radi bi njihov komentar, kontaktne podatke ali nakup. Poskušajte prikazati enako težo pozivu k nakupu kot jo ima članek sam.

Bloganje vam bo pomagalo pri gradnji avtoritete vašega podjetja/blagovne znamke, prav tako pa je izvrsten vir za gradnjo povratnih povezav.
Optimizacija strani pa že veste, da je ključ do prvih mest na iskalnikih. Začnite torej z bloganjem in ne pozabite na pravljičnih sedem.
Želim vam lep dan in veliko uspeha!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*