Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Delček neskončne optimizacije strani – 2. del

Delček neskončne optimizacije strani – 2. del

Prejšnji teden smo obravnavali nekaj osnovnih izrazov, ki jih uporabljamo pri optimizaciji strani. In ker v prejšnjem članku nisem uspela dokončati, bom to storila v tem. Dolgujem vam še del tistih izrazov, ki se navezujejo na osnovne elemente spletne strani in del o vsebini na spletni strani. Vse te izraze in še več najdete tudi v našem SEO priročniku, ki čaka na vas. V njem boste našli več kot 70 strani koristnih in uporabnih nasvetov o optimizaciji strani.

Optimizacija-straniPomembni osnovni elementi na spletni strani so torej še:


  • Custom 404 page (po meri izdelana 404 stran)

Gre za spletno stran, ki jo potrebuje vsaka spletna stran. Namenjena je temu, da obiskovalce obvesti o tem, da je vaša spletna stran trenutno v delu ali ne deluje. Svetujemo vam, da jo opremite s svojim logotipom ali elementi (glava in noga) prave spletne strani. Tako bodo obiskovalci občutek ažurnosti na vaši spletni strani, vedeli pa bodo tudi, da se zavedate nedelovanja strani. Predlagam vam, da na spletno stran dodate kontaktni obrazec in povezavo na delujočo stran. Tako vas bodo potencialni kupci kljub nedelujoči spletni stran vseeno lahko kontaktirali ali dobili informacije. Lahko tudi pustite svoj telefon ali e-mail naslov, nekaj, kamor se obiskovalec lahko odpravi. Če vam izdelovalci spletnih strani tega niso še naredili, je sedaj čas, da jih pocukate za rokav in ustvarite svojo »custom 404« stran.

  • Čas nalaganja strani

Hiter čas nalaganja strani je pod 1000 ms, kar je več, je slabo. Zakaj? Ker bodo obiskovalci spletno stran zapustili še hitreje in se najbrž ne bodo več vrnili. Internet nam je dvignil standarde o tem, kako hitro moramo priti do informacij in tako je tudi z vsakim posameznikom. Tudi sama sem že obtičala pred spletno stranjo, ki se ni in ni odprla. Velikokrat sem tako spletno mesto zapustila, še preden se je cela stran naložila. In do danes se na te spletne strani še nisem vrnila. Poskrbite, da datoteke in slike na spletni stran ne bodo prevelike ter se bodo hitro odpirale, tudi tistim s slabo internetno povezavo. Odsvetujem tudi spletno stran izdelano v flash programu, saj bo tistim s slabšo internetno povezavo povzročila nemalo preglavic, spletni pajki pa je ne bodo indeksirali.

Tako, sedaj pa si poglejmo še osnovne dejavnike vsebine na spletni strani, ki jih je potrebno upoštevati.

  • Opisni naslovi strani

Opisni naslovi strani so ključnega pomena za indeksacijo s strani Google pajkov. Gre za ključne elemente, ki jih pajki na svoji poti najprej opazijo. Pomembno je, da so opisi strani vezani na vsebino, ki jo vključuje dotična podstran. Najbolje je, da vsebujejo ključne besede, po katerih želite svojo spletno stran optimizirati. Pazite, da se opisi strani ne bodo pojavljali na več straneh hkrati, saj bo Google pajke to zmedlo in ne bodo morali pravilno indeksirati drugih vaših strani.

Primer:

www.optimizacija-strani.com/seo-analiza – ta podstran ima opisni naslov: Optimizacija strani | SEO analiza.

  • H1 opisni naslovi

Tako kot opisni naslovi strani naj bodo tudi H1 naslovi kratki in jedrnati. Za bolj uspešno indeksacijo naj vključujejo ključne besede, na katere se želite visoko uvrščati. Več strani bo vsebovalo H1 naslove, več možnosti bo imela spletna stran za višje pozicije. Gre za pomemben vidik optimizacije, čeprav je uporabnikom neviden. Jih vaša spletna stran ima? Pazite, da strani ne bodo imele podvojenih H1 opisov!

  • Alt tag–i v slikah

Ker spletni iskalniki ne morejo brati slik, jim je potrebno dati nekaj, kar bodo lahko prebrali. To so alt tagi-i oziroma poimenovane slike. Vsako sliko, ki jo dodate na spletno stran, jo poimenujete s ključno besedo, po kateri se želite optimizirati. S tem si boste odprli možnosti za višje pozicije, saj bodo pajki našli ključne besede in vam z veseljem ponudil višja mesta. Alt tag-i se navadno pokažejo takrat, ko z miško preletimo sliko, ali pa še slika zaradi ne znanega razloga ne pokaže. Poskrbite tudi za ta del optimizacije že danes!

  • Število stran indeksiranih v Google iskalniku

Pa številka vam pove, koliko vaših spletnih strani in podstrani so Google pajki uspeli pregledati in jih indeksirati. Včasih se zgodi, da je indeksiranih manj strani, kot pa jih dejansko obstaja. Razlogov je lahko več, nekaj sem vam jih že naštela: podvojeni opisi strani, podvojeni H1 naslovi, prepočasno nalaganje strani. Temu se lahko izognete tako, da te stvari popravite in jih prilagodite. Če pa ne veste, v katerem grmu tiči zajec, se obrnite na nas in zahtevajte brezplačno  SEO analizo.

Kot ste lahko razbrali, vsi te majhni delčki optimizacije strani vplivajo na končno sliko, ki jo vidijo tako pajki kot uporabniki interneta. Če želite na internetu uspeti in dobro predstaviti svoje podjetje, poskrbite, da bo vaša spletna stran temu primerna. Vsak izgubljen dan so tudi izgubljeni potencialni kupci, ki ravno v tem trenutku iščejo vaš produkt, pa so našli konkurenco.

Tako, tokrat smo pri koncu. Če se vam je pojavilo vprašanje ali le ideja, kako bi se optimizacije lotili sami, je moj namen dosežen. Odgovore boste vedno našli pri nas, odvisno je le na kašen način jih boste zahtevali.

Kontaktni obrazec ali telefon – 080 33 39? Izbira je vaša.
Srečno!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*