Home » Izdelava spletnih strani » Naj vaši obiskovalci «pristanejo« na plodnih tleh

Naj vaši obiskovalci «pristanejo« na plodnih tleh

Želite ustvariti stran, na katero bodo prišli obiskovalci in vam bo ustvarjala profit? Takšno stran se imenujemo »landing page«. To niso navadne strani, saj so sestavljene premišljeno in stremijo k točno določenemu cilju, naj bo to prodaja ali pa prijava na novice.

Landing-pagePri pripravi strani je potrebno upoštevati nekaj osnovnih pravil, ki pa še zdaleč niso vse, kar potrebujete za učinkovit landing page:

  • Prepričajte se, da se naslov spletne strani navezuje na mesto, od koder je prišla povezava na stran oziroma na oglas, ki je pripeljal obiskovalca na stran. Uskladite besedilo kar se le da, še najbolje pa je, da je vsebina popolnoma enaka. S tem obdržite obiskovalca spletne strani usmerjenega proti cilju vaše strani.
  • Enostaven klic k akciji (call to action). Ne glede na to, ali uporabljate grafične gumbe, povezave s tekstom ali oboje, morate povedati obiskovalcu, kaj mora storiti. Na kratki strani uporabite najmanj 2 klica k akciji, 3 do 5 na daljšemu landing page-u.
  • Pišite v drugi osebi. Nikomur ni pomembno vaše podjetje, vaša ponudba ali storitve. Vse, kar ljudi zanima, je, kaj imajo od tega, kaj pridobijo in kako s tem profitirajo. Nagovarjajte ljudi!
  • Sestavite tekst z enostavnim in prepričljivim sporočilom, ne uporabljajte »težkih« in zapletenih izrazov. Landing page je namenjen poslu in ne osebnemu izražanju vaše intelektualne nadarjenosti.
  • Daljša verzija je lahko dolga, kot si želite, vendar mora biti tesno s ciljem strani. Osnutek landing page-a naj bo vedno daljši, saj je lažje skrajšati besedilo, kot pa dodajati. Vaš bralec bo prebral daljšo verzijo, če bo osnovna, dobro strukturirana in bo pritegnila njegovo pozornost. Pravilo landing page-a:  pri daljših vsebinah se pričakuje prodajo, pri krajših pa prijava recimo na obveščanje, novosti ipd., torej nekaj na kratko, kar ne vključuje plačila.
  • Imejte jasno zastavljene cilje. Stran naj bo jasno in natančno strukturirana, naj ima rdečo nit od naslova naprej preko ponudbe. Ne dodajajte misli, dodatnih storitev ali kaj podobnega, saj te stvari le odvračajo pozornost bralca od vašega glavnega cilja.
  • Najpomembnejša dejstva naj bodo na začetku odstavkov ali alinej. Večina obiskovalcev samo preleti stran, zato je zelo pomembno, da so dejstva jasno in hitro razbrana.
  • Ljudje preberejo najprej začetek in konec, šele nato preberejo vsebino vmes. Naj bodo najpomembnejša dejstva na začetku in koncu!
  • Prvi odstavek naj bo kratek, največ dve vrstici! Drugi odstavki naj ne bodo daljši od pet vrstic, s tem da naj bodo razmejitve med odstavki jasne, saj to pripomore k lažjemu branju teksta.
  • Pri sestavi strani vzemite papir in si narišite, kako bo vaša stran zgledala. Določite, kje bo tekst, slike in gumbi. Dobro je vedeti, koliko vsebine bo vidne, ko se stran naloži (brez da bi se pomaknili po strani navzdol) in kaj bo tu vidno. Na tem delu strani mora biti tudi glavni gumb za call to action.
  • Prepričajte se, da se naslov spletne strani navezuje na mesto, od koder je prišla povezava na stran oziroma na oglas, ki je pripeljal obiskovalca na stran. Uskladite besedilo kar se le da, še najbolje pa je, da je vsebina popolnoma enaka. S tem obdržite obiskovalca spletne strani usmerjenega proti cilju vaše strani.
  • Enostaven klic k akciji (call to action). Ne glede na to, ali uporabljate grafične gumbe, povezave s tekstom ali oboje, morate povedati obiskovalcu, kaj mora storiti. Na kratki strani uporabite najmanj 2 klica k akciji, 3 do 5 na daljšemu landing page-u.
  • Pišite v drugi osebi. Nikomur ni pomembno vaše podjetje, vaša ponudba ali storitve. Vse, kar ljudi zanima, je, kaj imajo od tega, kaj pridobijo in kako s tem profitirajo. Nagovarjajte ljudi!
  • Sestavite tekst z enostavnim in prepričljivim sporočilom, ne uporabljajte »težkih« in zapletenih izrazov. Landing page je namenjen poslu in ne osebnemu izražanju vaše intelektualne nadarjenosti.
  • Daljša verzija je lahko dolga, kot si želite, vendar mora biti tesno s ciljem strani. Osnutek landing page-a naj bo vedno daljši, saj je lažje skrajšati besedilo, kot pa dodajati. Vaš bralec bo prebral daljšo verzijo, če bo osnovna, dobro strukturirana in bo pritegnila njegovo pozornost. Pravilo landing page-a:  pri daljših vsebinah se pričakuje prodajo, pri krajših pa prijava recimo na obveščanje, novosti ipd., torej nekaj na kratko, kar ne vključuje plačila.
  • Imejte jasno zastavljene cilje. Stran naj bo jasno in natančno strukturirana, naj ima rdečo nit od naslova naprej preko ponudbe. Ne dodajajte misli, dodatnih storitev ali kaj podobnega, saj te stvari le odvračajo pozornost bralca od vašega glavnega cilja.
  • Najpomembnejša dejstva naj bodo na začetku odstavkov ali alinej. Večina obiskovalcev samo preleti stran, zato je zelo pomembno, da so dejstva jasno in hitro razbrana.
  • Ljudje preberejo najprej začetek in konec, šele nato preberejo vsebino vmes. Naj bodo najpomembnejša dejstva na začetku in koncu!
  • Prvi odstavek naj bo kratek, največ dve vrstici! Drugi odstavki naj ne bodo daljši od pet vrstic, s tem da naj bodo razmejitve med odstavki jasne, saj to pripomore k lažjemu branju teksta.
  • Pri sestavi strani vzemite papir in si narišite, kako bo vaša stran zgledala. Določite, kje bo tekst, slike in gumbi. Dobro je vedeti, koliko vsebine bo vidne, ko se stran naloži (brez da bi se pomaknili po strani navzdol) in kaj bo tu vidno. Na tem delu strani mora biti tudi glavni gumb za call to action.
To je le nekaj osnovnih pravil. Pri podjetju Spletnik poskrbimo, da bo vaš landing page pravilno strukturiran, svetujemo vam pri pripravi gradiva, hkrati pa poskrbimo še za druge podrobnosti, ki bodo obiskovalce na vaši spletni strani spremenile v kupce ali naročnike vaših novic.
Pa veliko sreče vam želim!
Robi Hribar
urednik spletnih strani

To je le nekaj osnovnih pravil. Pri podjetju Spletnik poskrbimo, da bo vaš landing page pravilno strukturiran, svetujemo vam pri pripravi gradiva, hkrati pa poskrbimo še za druge podrobnosti, ki bodo obiskovalce na vaši spletni strani spremenile v kupce ali naročnike vaših novic.

Pa veliko sreče vam želim!

Robi Hribar

Urednik spletnih strani

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*