Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Z ali brez? Zemljevida…

Z ali brez? Zemljevida…

Struktura spletne strani je ključnega pomena za uporabnikovo izkušnjo. Sami veste, da včasih brez zemljevidov ni šlo, tako je tudi danes pri spletnih straneh.

Če se ustavite na spletni strani, ki vsebuje globoko strukturo strani, se boste hitro izgubili. Problem pri taki strukturi je v tem, da boste do ključnih informacij prišli z več kot tremi kliki. V sodobnem času smo navajeni do informacij prihajati hitro. Zato na spletu velja pravilo, da je dobra spletna stran taka, ki bo obiskovalcu s tremi kliki postregla z želenimi informacijami. Pri globoki strukturi je to nemogoče, saj je nakupna pot predolga. To lahko povzroči slabo uporabnikovo izkušnjo in nepriljubljenost vaše spletne strani. Na spletni strani, ki ima globoko strukturo, se bodo tudi iskalni pajki težko znašli. Pajki indeksirajo vaše spletne strani, da jih na podlagi rezultatov uvrščajo med naravne rezultate. In kaj se zgodi, če pajki ne morejo do vseh strani, ki jih imate? Zmanjšate si možnost, da bi se vaša spletna stran pojavljala višje med naravnimi zadetki. Če potegnem črto, gre za neposreden vpliv na optimizacijo strani, ki postaja vodilen ključ do uspeha. Če vas ni na prvi strani, vas 80 % iskalcev sploh ne bo našlo. To je tako, kot če bi vaša trgovina stala v kraju, kamor potencialni kupci ne bi mogli dostopati, saj bi bila pot prezapletena ali pa ne bi bila pravilno označena. Dobro razmislite tudi o tem, ko boste izdelovali spletno stran ali prenavljali že obstoječo.
Obstaja pa bolj prijazna struktura strani, ki se jo vedno več uporablja tudi v praksi. Imenuje se ploščata struktura. S tako strukturo dosežemo, da obiskovalci s tremi kliki pridejo do želenih informacij, kar spletno stran avtomatično naredi bolj uporabno, saj procesira več obiska. Prav tako pa jo iskalni pajki lažje indeksirajo in jo na podlagi rezultatov višje uvrstijo med naravne rezultate. S tako strukturo ulovite dve muhi na en mah. Zadovoljen uporabnik in nahranjeni lačni iskalni pajki.
Da pa uporabniško izkušnjo in indeksacijo naredimo še bolj preprosto in hitro, na spletno stran dodamo sitemap ali zemljevid strani. Taki zemljevidi se po večini nahajajo na velikih spletnih straneh, ki imajo preko 400 podstrani, a so vseeno uporabni tudi za manjše strani. Z zemljevidom poskrbimo, da se obiskovalec po raziskovanju vaše strani ne more izgubiti, kar pozitivno vpliva na njegovo izkušnjo z vašo spletno stranjo. Za iskalne pajke pa je to zemljevid vseh tistih strani, ki jih je potrebno indeksirati. Več kot je takih strani, večja možnost je, da se bo vaša spletna stran višje uvrstila med naravne rezultate.
Zemljevid strani je le en del mozaika optimizacije strani. Najbrž vam gre pošteno v nos, ker je konkurenca ves čas pred vami, a to lahko kaj hitro spremenite. Optimizacija strani vam in vaši spletni strani prinaša mnogo več, kot si sploh lahko mislite. Podjetje, za katerega izvajamo optimizacijo strani, smo v tem času že spravili na prve strani v iskalniku Google (prej so bili na 4. strani). Obisk na njihovi strani se je povečal za 150 %, povpraševanje se je iz 3 na dan povečalo na 12. Da ne omenjam števila telefonskih klicev, ki jih prejmejo vsak dan, od kar so na prvih straneh. Pa smo začeli šele z eno ključno besedo!
Tudi sama sem bila sprva skeptična, tako kot je marsikdo od vas v tem trenutku. A naj vam povem, da rezultati govorijo sami zase. V to se lahko prepričate tudi sami.
Če si upate tudi vi, nas kontaktirajte. Ne bo vam žal!
Srečno!

Zemljevid-straniČe se ustavite na spletni strani, ki vsebuje globoko strukturo strani, se boste hitro izgubili. Problem pri taki strukturi je v tem, da boste do ključnih informacij prišli z več kot tremi kliki. V sodobnem času smo navajeni do informacij prihajati hitro. Zato na spletu velja pravilo, da je dobra spletna stran taka, ki bo obiskovalcu s tremi kliki postregla z želenimi informacijami. Pri globoki strukturi je to nemogoče, saj je nakupna pot predolga. To lahko povzroči slabo uporabnikovo izkušnjo in nepriljubljenost vaše spletne strani. Na spletni strani, ki ima globoko strukturo, se bodo tudi iskalni pajki težko znašli. Pajki indeksirajo vaše spletne strani, da jih na podlagi rezultatov uvrščajo med naravne rezultate. In kaj se zgodi, če pajki ne morejo do vseh strani, ki jih imate? Zmanjšate si možnost, da bi se vaša spletna stran pojavljala višje med naravnimi zadetki. Če potegnem črto, gre za neposreden vpliv na optimizacijo strani, ki postaja vodilen ključ do uspeha. Če vas ni na prvi strani, vas 80 % iskalcev sploh ne bo našlo. To je tako, kot če bi vaša trgovina stala v kraju, kamor potencialni kupci ne bi mogli dostopati, saj bi bila pot prezapletena ali pa ne bi bila pravilno označena. Dobro razmislite tudi o tem, ko boste izdelovali spletno stran ali prenavljali že obstoječo.

Obstaja pa bolj prijazna struktura strani, ki se jo vedno več uporablja tudi v praksi. Imenuje se ploščata struktura. S tako strukturo dosežemo, da obiskovalci s tremi kliki pridejo do želenih informacij, kar spletno stran avtomatično naredi bolj uporabno, saj procesira več obiska. Prav tako pa jo iskalni pajki lažje indeksirajo in jo na podlagi rezultatov višje uvrstijo med naravne rezultate. S tako strukturo ulovite dve muhi na en mah. Zadovoljen uporabnik in nahranjeni lačni iskalni pajki.

Da pa uporabniško izkušnjo in indeksacijo naredimo še bolj preprosto in hitro, na spletno stran dodamo sitemap ali zemljevid strani. Taki zemljevidi se po večini nahajajo na velikih spletnih straneh, ki imajo preko 400 podstrani, a so vseeno uporabni tudi za manjše strani. Z zemljevidom poskrbimo, da se obiskovalec po raziskovanju vaše strani ne more izgubiti, kar pozitivno vpliva na njegovo izkušnjo z vašo spletno stranjo. Za iskalne pajke pa je to zemljevid vseh tistih strani, ki jih je potrebno indeksirati. Več kot je takih strani, večja možnost je, da se bo vaša spletna stran višje uvrstila med naravne rezultate.

Zemljevid strani je le en del mozaika optimizacije strani. Najbrž vam gre pošteno v nos, ker je konkurenca ves čas pred vami, a to lahko kaj hitro spremenite. Optimizacija strani vam in vaši spletni strani prinaša mnogo več, kot si sploh lahko mislite. Podjetje, za katerega izvajamo optimizacijo strani, smo v tem času že spravili na prve strani v iskalniku Google (prej so bili na 4. strani). Obisk na njihovi strani se je povečal za 150 %, povpraševanje se je iz 3 na dan povečalo na 12. Da ne omenjam števila telefonskih klicev, ki jih prejmejo vsak dan, od kar so na prvih straneh. Pa smo začeli šele z eno ključno besedo!

Tudi sama sem bila sprva skeptična, tako kot je marsikdo od vas v tem trenutku. A naj vam povem, da rezultati govorijo sami zase. V to se lahko prepričate tudi sami.

Če si upate tudi vi, nas kontaktirajte. Ne bo vam žal!

Srečno!

Andreja Ogrinc
Spletnik Marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*