Home » Google oglaševanje » Male skrivnosti velikih mojstrov

Male skrivnosti velikih mojstrov

Google oglaševanje je del naše ponudbe in o njem smo vam povedali že ogromno. Tako kot Google tudi mi veliko stvari razkrivamo, a vedno ohranimo delček skrivnosti zase. Tokrat pišem o najbolj učinkovitem oglasu, ki ga preko Google oglaševanja lahko predstavite širši publiki. A ne pozabite, potrebne so izkušnje, tudi za preprost Google oglas.
Ta članek je namenjen tudi vsem našim naročnikom, da boste lažje razumeli zakaj pišemo oglase tako kot jih. Od sedaj naprej bodo vsi vaši dvomi o pravilnosti in relevantnosti oglasov izginili …

Google oglaševanje je del naše ponudbe in o njem smo vam povedali že ogromno. Tako kot Google tudi mi veliko stvari razkrivamo, a vedno ohranimo delček skrivnosti zase. Tokrat pišem o najbolj učinkovitem oglasu, ki ga preko Google oglaševanja lahko predstavite širši publiki. A ne pozabite, potrebne so izkušnje, tudi za preprost Google oglas. Ta članek je namenjen tudi vsem našim naročnikom, da boste lažje razumeli zakaj pišemo oglase tako kot jih. Od sedaj naprej bodo vsi vaši dvomi o pravilnosti in relevantnosti oglasov izginili …

Google-oglasevanjeVeliko tistih, ki Google oglaševanje izvajajo sami, se na vse pretege trudijo, da bi s čim bolj zanimivo vsebino in preveliko količino denarja dosegli sam vrh prve strani. In načeloma imajo prav, čeprav je pot do tja lahko lažja in cenejša. Mi vam to lahko dokažemo.

Napisati oglas, ki bo vam bo prinesel polno košaro, ni velika umetnost. Pri našem delu upoštevamo nekaj takih trikov, ki vam jih bom danes razkrila. Seveda pa na vseh. 🙂

Ključne besede v naslovu

Naslov oglasa je prvi vtis, ki ga uporabnik interneta vidi. V ta namen tudi mi naslovno vrstico oblikujemo tako, da poudarimo ključno besedo, ki pa mora biti relevantna z vsebino oglasa. Če ni, zavajamo uporabnika. Kar na dolgi rok ne prinaša nič dobrega. Vaše podjetje pa izgublja na ugledu.

Prednosti izdelka/storitve v drugi vrstici

Druga vrstica je načeloma namenjena prednosti izdelka ali storitve, ki jo oglašujemo. Poskrbeti moramo, da je uporabnik motiviran. V določenih panogah je oglaševalcev kot gob po dežju. V takem primeru se tudi mi kot strokovnjaki vsakič znova znajdemo pred izzivom, kako izstopati. Vsi imamo namreč na voljo isto število znakov in vrstic. Na podlagi znanja in izkušenj nam to dobro uspeva. Naši oglasi izstopajo tako, da jih hitro lahko opazite.

Klic v akciji

Tretja vrstica je tista zadnja, s katero še lahko prepričamo iskalca. Uporabimo jo za klic k akciji, ki bo uporabnika še dodatno motiviral in se odločil za klik. Največkrat uporabimo ključne besed, ki bi jih v slovarju slovenskega knjižnega jezika našli pod razlago besedne zveze »klic k akciji«. Na tem mestu raziskovalno delo prepuščam vam.

Cilj, namen in strategija

Da pa zadeva vseeno ni tako preprosta, je potrebno za vsako oglaševalsko akcijo postaviti cilje, ki jih želimo doseči. Strategijo, koga želimo nagovoriti in kaj želimo sporočiti. Vsak oglas mora imeti svoj namen, ki ga skozi besedilo sporočamo. Smernice je potrebno postaviti pred oglaševalsko akcijo, slediti ciljem in jih tudi dosegati. V ta namen obstajamo certificirani Google partnerji, ki vam nudimo celotno storitev Google oglaševanja.

Relevantna vsebina

Vsebina mora biti relevantna s tistimi besedami, ki se iščejo. Nikoli in nikdar ne smemo iskalcev zavajati in jim sporočati nekaj, česar nimamo. Relevantna vsebina vpliva na oceno kakovosti, ki vpliva na ceno na klik. Več na to temo si poglejte v naši Spletnik SEO učilnici, kjer vam natančno razložimo, kaj je ocena kakovosti in zakaj je tako pomembna. Relevantna vsebina pa je tudi sestavni del naše druge storitve, ki se imenuje optimizacija strani.

Tako, pri koncu smo. Čeprav je naše znanje širše od tega, kar ste uspeli danes prebrati. Če bi vam razkrila prav vse skrivnosti, tudi članek ne bi bil tako zanimiv. Verjamem, da sem marsikoga spodbudila, da bo raziskoval sam … Kar je tudi prav. Več kot znate, več veljate. A naj vsak dela tisto, kar zna najbolje.
Mogoče se vam zdi, da bi Google oglaševanje lahko izvajali tudi sami. Kar niti ni tako napačna ideja. Pa vseeno, poleg prave izbire besed in zanimivih oglasov, je v ozadju še vrsta drugih dejavnikov, ki tako oglaševanje naredijo uspešno.
Za več informacij lahko pokličete ali pišete v našemu Spletnik marketingu, kjer najdete strokovnjake tako za Google oglaševanje kot za optimizacijo strani.
Previdno na cesti in srečno!
Andreja Ogrinc
Spletnik Mareting
E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*