Home » Marketing in prodaja » Potrebujete strategijo?

Potrebujete strategijo?

Počasi prihajamo v tisti del leta, ko se vse konča. In se zopet začne nekaj novega. Ko se bo leto izteklo, bomo prav vsi pogledali nazaj in kovali nove načrte za naprej. Če za vašo spletno stran še nimate pravega načrta, je prav, da o njem razmislite. Na voljo imate več možnosti, a kako izbrati pravo? Da se boste lažje odločili, sem za vas našla nove strategije, ki imajo lahko odločilen pomen za vašo spletno stran in njen uspeh. Vse so neposredno povezane z optimizacijo, saj je to najmočnejša strategija, ki prinaša velike uspehe. O trendih v spletnem marketingu sem že govorila, a tokrat sem našla tiste, ki so neposredno povezani z optimizacijo.
Pa začnimo!

Počasi prihajamo v tisti del leta, ko se vse konča. In se zopet začne nekaj novega. Ko se bo leto izteklo, bomo prav vsi pogledali nazaj in kovali nove načrte za naprej. Če za vašo spletno stran še nimate pravega načrta, je prav, da o njem razmislite. Na voljo imate več možnosti, a kako izbrati pravo? Da se boste lažje odločili, sem za vas našla nove strategije, ki imajo lahko odločilen pomen za vašo spletno stran in njen uspeh. Vse so neposredno povezane z optimizacijo, saj je to najmočnejša strategija, ki prinaša velike uspehe. O trendih v spletnem marketingu sem že govorila, a tokrat sem našla tiste, ki so neposredno povezani z optimizacijo. Pa začnimo!

Optimizacija-straniMarketing socialnih medijev. Marketing na socialnih omrežjih je postal stalnica že skoraj vsakega podjetja. Ne glede na to, kako velik je. Tak način marketinga ima tri velike prednosti:

  • Je brezplačen. Kar pomeni, da je dosegljiv vsem, ki si tega želijo. Ni povezan z dodatnimi stroški, kar nam vsem omogoča, da ga uporabljamo.
  • Pomaga nam pri gradnji prepoznavnosti podjetja. Včasih je veljalo pravilo, da so prepoznavni tisti, ki izpostavljeni na vseh večjih medijih. Pri tem imam v mislih predvsem televizijo, ki pa ponuja drago oglaševanje za malo izpostavljenosti. Televizija je bila včasih edini vir informacij, ki so prišle v vsako hišo. Danes je to računalnik in internetna povezava.
  • Komunikacija s strankami. Današnji čas in razvoj omogočata podjetjem, da neposredno komunicirajo s svojimi strankami. Tako obstoječimi kot potencialnimi. Tu se pokaže največja prednost socialnih omrežij, saj podjetju omogočajo, da je ves čas v stiku.

In če povežem socialni marketing z optimizacijo, lahko rečem, da gre za tesno povezanost. Preko socialnih medijev gradimo zunanje povezave, ki nam omogočajo, da se spletna stran pojavlja višje med naravnimi rezultati. In to brezplačno!

Spremljajte SEO novosti. Zakaj?

Optimizacija strani je odvisna od spletnih iskalnikov. In spletni iskalniki spreminjajo svoja pravila ves čas. Ostanite v stiku z novostmi, da boste lahko svojo strategijo prilagajali spremembam na trgu. Bolj ko boste v koraku s časom, več možnosti boste imeli, da prehitite konkurenco. Verjemite mi, da je majhno število tistih, ki novosti resnično spremlja. Zato bodite vi boljši od njih.

Na svetovnem spletu najdete neskončno število člankov, ki so povezani z optimizacijo strani. Najdete lahko tudi forume, kjer je prostor za vaše ideje in vprašanja. Veliko novih, svežih informacij vas čaka v naši Spletnik SEO učilnici, kjer vam je na voljo že prva lekcija!

Pripravite vašo spletno stran za optimizacijo. Pripravljenost vaše spletne strani je odlična odskočna deska za optimizacijo. V mislih imam predvsem strukturo, ki odigra glavno vlogo pri tem procesu. Na to temo si lahko pogledate naš video, ki vam bo bolj podrobno razložil, kakšna struktura je prava. Spletna stran mora biti funkcionalna in pregledna. Tako za obiskovalce kot spletne iskalnike. Obojim morate omogočiti, da se bodo z lahkoto sprehajali po vaši spletni strani in našli, kar ponujate. V ta namen je smiselno vključiti tudi zemljevid strani. Več o tem pa v našem videu.

Optimizacija vsebine za branding. Branding postaja izredno pomemben del marketinga. V poplavi proizvodov in storitev si ljudje najhitreje zapomnimo ravno znamko produkta ali storitve. Zato je prav, da na spletni strani gradite vsebine povezane z vašo znamko. Sami veste, da vam gredo hitro v ušesa slogani, ki so neposredno povezani z znamko. Meni se v misli večkrat prikrade slogan priznane blagovne znamke, ki prodaja fotoaparate. Vas zanima, zakaj? Zato, kjer je kratek, jedrnat in ga lahko povežem z vsakdanjim življenjem. In ko bom naslednjič kupovala fotoaparat, bom najprej pogledala k njim. In približno enako deluje večina ljudi. Zato izkoristite svojo spletno stran tudi za promocijo znamke. Hkrati pa spletni strani omogočite, da se bo na ključno besedo znamke pojavila višje, kar je bistvo optimizacije strani. Na socialnih omrežjih lahko naredite enako. V vsebino vključite blagovno znamko in strankam omogočite, da na to temo lahko vprašajo za nasvet, navodila ali dodatne informacije o storitvi, proizvodu.

Upam, da sem vam vsaj malo pomagala pri oblikovanju strategije za vašo spletno stran. Dejstvo je, da je malo takih, ki bi se stvari lotevali tako sistematično in premišljeno. Zato ste vsi bralci tega članka v prednosti pred konkurenco, ki v tem trenutku bere novice iz športa ali zabave. Dejstvo je, da je na internetu potrebno biti drugačen, iznajdljiv in inovativen. Mi vam pri tem pomagamo. Vedno so namreč dobrodošle tudi vaše ideje, ki jih mi spravimo v prakso in zagotovimo uspeh! Ki pa ne pride čez noč. Zato pa je potrebna strategija, ki vas bo po majhnih korakih pripeljala do samega vrha. Ste pripravljeni? No, do novega leta imate še nekaj časa …

Za več informacij se obrnite na naše SEO strokovnjake, ki vam bodo z veliko znanja priskočili na pomoč!

Srečno, do naslednjič.

Andreja Ogrinc

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*