Home » Marketing in prodaja » Optimizacija za tiste, ki si upajo več!

Optimizacija za tiste, ki si upajo več!

Na tej točki vemo o optimizaciji strani že ogromno. Do sedaj smo vam postregli že z vsemi osnovnimi informacijami, ki jih morate vedeti na temo optimizacije strani. Da pa zadeva prehitro ne postane dolgočasna, sem tokrat našla nekaj več. Predstavila vam bom 5 novih, svežih in še neznanih prijemov, ki jih marsikdo ne uporablja.

Optimizacija-straniTemu bi lahko tudi rekli tudi napredni SEO prijemi. Ti morajo biti del vsake optimizacije, ki jo za vas izvajajo SEO strokovnjaki.  Gre za taktike za tiste, ki si upajo več. Ki si upajo zapustiti okvire. Ste med njimi tudi vi?

1. Objava vaših vsebin na drugih spletnih straneh
Kot ste do sedaj že uspeli izvedeti, vam objava člankov na drugih spletnih straneh prinaša povratne povezave. Ker pa pajki zelo pogosto obiskujejo tudi direktorije člankov,  saj imajo visoko kvaliteto in pozicijo strani, vam svetujem, da vse svoje članke tudi sami objavite v direktorijih. Če imate članke v angleškem jeziku, jih objavite straneh, kot so:
EzineArticles.com
GoArticles.com
ArticleCity.com.
Če pa so vaši članki v slovenščini, imate možnosti ogromno. Preverite, kakšna je ocena strani in članek objavite v vse visoko uvrščene direktorije.
Obstaja pa še druga pot za vaše članke, ki se zelo malo omenja v sklopu optimizacije strani. Ta taktika je ugodna za pajke, saj bodo na ta način hitreje in bolj globoko indeksirali strani v sklopu vašega spletnega mesta. Članek naj vsebuje povezavo, ki je direktno usmerjena na vaš zemljevid strani. To bo pajke pripeljalo direktno do vsebine vseh vaših strani.

1. Objava vaših vsebin na drugih spletnih straneh

Kot ste do sedaj že uspeli izvedeti, vam objava člankov na drugih spletnih straneh prinaša povratne povezave. Ker pa pajki zelo pogosto obiskujejo tudi direktorije člankov,  saj imajo visoko kvaliteto in pozicijo strani, vam svetujem, da vse svoje članke tudi sami objavite v direktorijih. Če imate članke v angleškem jeziku, jih objavite straneh, kot so:

EzineArticles.com

GoArticles.com

ArticleCity.com.

Če pa so vaši članki v slovenščini, imate možnosti ogromno. Preverite, kakšna je ocena strani in članek objavite v vse visoko uvrščene direktorije.

Obstaja pa še druga pot za vaše članke, ki se zelo malo omenja v sklopu optimizacije strani. Ta taktika je ugodna za pajke, saj bodo na ta način hitreje in bolj globoko indeksirali strani v sklopu vašega spletnega mesta. Članek naj vsebuje povezavo, ki je direktno usmerjena na vaš zemljevid strani. To bo pajke pripeljalo direktno do vsebine vseh vaših strani.

2. Prevedite vašo spletno stran v angleški jezik

Je vaša spletna stran samo v slovenskem jeziku? No, lahko vam povem, da zato izgubljate 64,8% marketinškega potenciala. Zakaj? Ker toliko odstotkov vseh uporabnikov interneta išče rezultate ravno v angleškem jeziku. Predstavljajte si, da si bodo vaš produkt zaželeli tujci, a bo stran le v slovenščini. Škoda. Internet nam omogoča, da spremljamo ves svet, zato je prav, da je tudi vaša spletna stran temu primerno prilagojena. Pa da se ne ustrašite, Google indeksira strani v 35 različnih jezikih. Če se vam zdi, da je vaša ponudba za točno določeno državo, jo prevedite. S tem omogočite potencialnim kupcem in poslovnim partnerjem, da spoznajo vašo ponudbo in vas. Vrata v svet še nikoli niso bila tako na široko odprta.

3. ROR zemljevidi

Kot najbrž že veste, so zemljevidi strani na vaši spletni strani pomembni zato, da jih pajki lažje indeksirajo. Na žalost so ti zemljevidi prilagojeni za indeksacijo enega ali dveh iskalnikov, ne pa vseh.

V ta namen obstaja ROR zemljevid.

Berljiv je za vse spletne iskalnike, ne samo za Google in Yahoo. ROR je novo orodje, ki kreira XML zemljevid. S tem zemljevidom spletni iskalniki lažje berejo vse vaše produkte, storitve, slike, članke in vse ostalo, kar želite opisati.

Primer:

Če prodajate produkte, ROR omogoča, da zemljevid indeksira ime produkta, opis, ceno, sliko in vse ostale informacije, ki jih produkt vsebuje. Ker vemo, da imajo pajki spletnih iskalnikov veliko dela, da pregledajo vse, je prav, da jim delo olajšamo. In to lahko naredimo z ROR zemljevidom.

Za ustvarjenje ROR zemljevida kontaktirajte nas ali pa obiščite Rorweb.com.

4. Ključne besede, ki prinašajo konverzije

Izbira ključnih besed za optimizacijo strani je najpomembnejši del vsake SEO kampanje. Na žalost pa večina SEO izvajalcev izbira napačne ključne besede. Prevečkrat izberejo preveč splošne ključne besede, kot so »miza« ali »stol«. Te ključne besede sicer prinašajo veliko obiska, a ne gre za relevanten obisk, saj ne prinaša konverzij.

Bolj ključno za konverzije je izbrati ključne besede, ki imajo dve ali tri besede. Te besede so precej manj konkurenčne in vam na hitro prinesejo višje pozicije. Obenem pa ciljate že bolj ciljno publiko, ki točne ve kaj išče. Konverzije se bodo na te besede dogajale bolj pogosto.

Kdo mislite, da je bolj potencialen kupec; tisti, ki ge na Google iskalnik in vtipka »telefon« ali tisti, ki išče »Nokia telefon rabljen«. Očitno je tisti, ki išče po bolj specifični ključni besedi, bližje dejanskemu nakupu.

Za ta namen si lahko preberete kaj več o »dolgorepih« ključnih besedah!

5. Notranje povezave v vsebinah

Navigacija vaše spletne strani je izrednega pomena za izvajanje optimizacije strani. Vsaka povezava, ki jo ustvarite znotraj vsebin vaše spletne strani, naj vsebuje primerno »anchor« ključno besedo, po kateri se optimizirate.

Vedno lahko ustvarjate te povezave znotraj vaših vsebin.

Primer:

Recimo, da ste napisali članek o internetnem marketingu. V tem članku se nahaja veliko število ključnih besed, ki so povezane tako z vašo ponudbo kot z ostalimi članki, ki ste jih že napisali. Pred vami je odlična priložnost, da vse vsebine med seboj smiselno povežete in tako svoje povezave naredite bolj popularne. In ker te povezave vsebujejo »anchor« tekst, imate večje možnosti za višje pozicije med naravnimi rezultati. Velika večina razmišlja samo o zunanjih povezavah, zato ste tukaj v prednosti pred njimi. Notranje povezave imajo velik vpliv na pozicije, zato povežite vse, kar je smiselno na vaši spletni strani.

Ker kot SEO strokovnjaki skrbimo za nenehno izobraževanje in iskanje novih možnostih, sem vam razkrila nekaj prijemov, ki so bili do sedaj pometeni pod preprogo. Ker se sami dobro zavedamo, da je optimizacija strani zahteven proces, ki zahteva celega človeka, skrbimo, da je naš tim vedno na preži za novostmi. Na ta način lahko vsakemu naročniku ponudimo nekaj več kot naša konkurenca.

Če si tudi vi želite izvedeti kaj več o nas in optimizaciji strani, nas kontaktirajte! Dodatne informacije niso nikoli odveč.

Previdno in srečno!

Andreja Ogrinc

Spletnik marketing

vir: www.optimizacija-strani.com/za-tiste-ki-si-upate-vec.html

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*