Home » Google oglaševanje » Jih merite? Konverzije namreč …

Jih merite? Konverzije namreč …

Kot vam je že znano, v naši ponudbi najdete tudi Google oglaševanje. Ker pa želimo vsem našim naročnikom ponuditi več, je naša ponudba oglaševanja naravnana predvsem na kvalitetno izvajanje in merjenje oglaševalske akcije. V sklopu Google oglaševanja za vas merimo konverzije. Hm, konverzije?

Tako je. Konverzija nam pomaga izmeriti tisto število ljudi, ki po kliku na vaš oglas izpolnijo kontaktni obrazec ali opravijo nakup. Na ta način boste tudi sami videli, kako uspešno je bilo oglaševanje za vaš posel. Da pa si boste pojem in pomen konverzije lažje predstavljali, vam bom vse skupaj pokazala grafično. Ljudje smo le vizualna bitja, ki si stvari hitreje in lažje zapomnimo, če jih vizualiziramo.

Merjenje-konverzij

PRIMER:

Prikazi: 100.000     >> >    Kliki: 5.000     >>>     Povpraševanje: 1.000     >>>     Prodaja: 50

Vaša Google kampanja ima 100.000 prikazov, pri 5% CTR-ju na vašo spletno stran pride 5.000 obiskovalcev. Predpostavimo, da bo 20% obiskovalcev izpolnilo kontaktni obrazec (20% konverzija)  – torej 1000 novih kontaktov, od tega pa se 50 ljudi na koncu odloči za nakup. Gre za splošen primer, ki ni vezan na nobeno določeno panogo. Vedeti morate, da vsaka panoga in vsak produkt prinaša različno število prikazov, klikov in na koncu prodaje. Vendar na tem mestu mi poskrbimo za to, da iz vaše kampanje iztisnemo čim več. Ne glede na panogo, v kateri poslujete.

Odstotki konverzije so različni glede na vaš namen merjenja.

Odstotki konverzije so različni glede na vaš namen merjenja.

Če je vaš cilj pridobivanje kontaktov:
*Oddaja kontaktnih podatkov – 30% konverzija  – odlično
* Oddaja kontaktnih podatkov – 20% konverzija – zelo dobro
* Oddaja kontaktnih podatkov  – 10% konverzija – dobro
* Oddaja kontaktnih podatkov – konverzija  <10% – slabo
Konverzijo je moč izmeriti s pomočjo zahvalne strani. Zato ste od naših strokovnjakov sigurno že slišali, da je pred začetkom oglaševanja potrebno na spletni strani poskrbeti, da lahko merimo konverzije.
Če je vaš cilj prodaja:

*4% konverzija – odlično

* 3% konverzija – zelo dobro

* 2% konverzija  – dobro

* 1% konverzija  – zadovoljivo

* 0.5% konverzija – ok

* konverzija <0.5% – slabo

V primeru, da že uporabljate Google oglaševanje pa hkrati ne merite konverzije, je skrajni čas, da to naredite. Za začetek potrebujete kontaktni obrazec in zahvalno stran. Koda za konverzijo se namreč vstavi v zahvalno stran. Gre za HTML obliko kode, ki vam jo posredujemo. Lahko pa jo za vas tudi vstavimo, da ne boste predlogo čakali svojega programerja, ki nikoli nima časa.  Na ta način boste lahko po koncu vsake kampanje ugotovili, če ste strošek oglaševanja pokrili in katere so bile tiste ključne besede, ki so prinesle konverzijo.

Da si boste lažje izračunali svojo konverzijo, si poglejte naš marketing kalkulator. Pomagal vam bo izračunati, kolikšna investicija je potrebna za določeno število kupcev, ki jih želite. Če pa se vam med računanjem pojavi kakšno vprašanje, nas pokličite. Z veseljem bomo računali z vami!

Ker pa večino ljudi zanimajo konkretni primeri in ne številke, vam povem praktičen primer.

Podjetje se ukvarja z izdelavo in prodajo kuhinjskih pultov. Kampanja je imela skupno  16.194 prikazov, CTR 8,18%, torej vseh klikov 1325. Od vseh klikov pa so imeli 3,02-odstotno konverzijo, kar pomeni, da je naročilo oddalo 40 ljudi. In od tega je vseh 40 izdelke tudi kupilo. Njihova investicija v Google oglaševanje se jim je povrnila že ob prvem kupcu, vse ostalo je bil le še zaslužek.

Si želite takega uspeha tudi vi?

Vedno se lahko obrnete nas!

Andreja Ogrinc

Spletnik Marketing

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*