Home » Facebook » Ste prisotni?

Ste prisotni?

Socialni mediji so postali vsakdanja praksa vseh, ki se ukvarjajo z optimizacijo strani. Ta medij nam namreč pomaga, da preko njega gradimo povratne povezave na spletno stran. Gre za močno orodje, ki nam v relativno kratkem času prinese velik uspeh.

Viralni-marketing

Da pa lahko gradimo mrežo v socialnih omrežjih, potrebujemo primerno vsebino. Dobra in primerna vsebina za gradnjo povezav je tista, ki sproži viralni učinek. Viralni učinek (viralni marketing) se zgodi, ko tretje osebe naše članke, akcije, e-mail sporočila ali video vsebine posredujejo svojim kolegom, prijateljem, znancem, sodelavcem. S tem učinkom sprožite val, ki vam prinese nove povratne povezave. Hkrati pa pridobivate na prepoznavnosti in zaupanju novih strank.

Najboljša lastnost povezav iz socialnih medijev je, da se pridobivajo povsem naravno. Ne gre za nobene »prepovedane« tehnike v sklopu optimizacije strani. Te povezave pa vplivajo tudi na domeno, saj ji s številom povezav raste kredibilnost. In na tej točki, kot vemo, tudi domena s svojim lastnostmi vpliva na naravne rezultate v iskalnikih.
Da pa vas ne pustim plavati po suhem, nekaj nasvetov, kako čim bolje izkoristiti vaš profil na socialnih omrežjih:


Direkten proces gradnje povezav:

Da se kar hitro postavimo na realna tla, naj vam povem, da proces gradnje povezav le ni tako enostaven, kot bi si vsi želeli. Velika večina misli, da je dovolj le ustvariti profil na omrežjih, kot so Facebook, Twitter, Myspace ali drugih in jih povezati s svojo spletno stranjo. Uporabniki omrežij pa bodo začeli spremljati vaš profil in obiskovati vašo spletno stran. To se edino lahko zgodi le znanim osebam, ker jim želimo slediti vsak dan. Pri ponudnikih izdelkov in produktov pa temu ni tako. Metoda, ki jo morate uporabiti kot podjetnik, je sledeča:

Najprej potrebujete kvalitetno vsebino na spletni strani, ki sproži viralni učinek;

Ustvarite profil na socialnih omrežjih, kot so Facebook, Myspace, Reddit, Digg, Squidoo idr.;

Od tu naprej vas čaka več dela. Svoje profile povežite s svojo spletno stranjo in vsebino, ki je temu primerna;

Začnite s pisanjem bloga;

Bodite prisotni na forumih, ki so povezani z vašim prodajnim programom;

Svojo spletno stran povežite z ostalimi spletnimi stranmi, ki so del vaše panoge; cilj naj bodo spletne strani, ki se že visoko uvrščajo med naravnimi rezultati.
Ustvarite čim več odnosov na omrežjih, še posebej s tistimi, ki so povezani z vašim asortimentom izdelkov/storitev. Sodelujte z njimi v pogovorih, debatah in diskusijah. S tem postanete vpleteni še v njihov krog zaupnikov. Kar vam poveča prepoznavnost tudi tam, kjer še niste prisotni. Pa ne pozabite, bodite prijazni in diplomatski, nikoli ne veste, koga imate na drugi strani. 🙂

Da pa ne boste svojega dragocenega časa nepotrebno zapravljali, prej premislite, katera socialna omrežja in forumi so primerni za vaše izdelke/storitve. Če prodajate lesene izdelke, za vas sigurno ni prostora na forumu o gojenju rastlin. Večkrat je že bilo poudarjeno, da je strategija za nastop na internetu ključnega pomena za vaš uspeh. Tudi če ste strokovnjak na področju marketinga že vrsto let, je za internetni marketing potreben nov pristop. Razvoj interneta nam je prinesel drugačne možnosti, zato jim je potrebno slediti. Novosti se pojavljajo vsak dan, zato bodite ves čas na preži.
Cilj je torej jasen. Na socialnih omrežjih ustvarjajte relevantne povezave, ki so preusmerjene na kvalitetno vsebino vaše spletne strani. Hkrati pa je vsebina tako zanimiva, da jo bodo obiskovalci posredovali naprej. Pojavljajte se na blogih, forumih. Povsod tam, kjer je vaša vsebina v kontekstu. In kjer je prisotna vaša ciljna publika.
Pred vami je veliko dela, a verjemite mi, da se izplača. Kot ponudniki optimizacije strani smo se najprej lotili optimizacije naših strani. In ker veste s čim se ukvarjamo, veste najbrž tudi to, da je konkurenca ogromna. Veliko dela je bilo pred nami, a uspelo nam je.
Ažurno osvežena vsebina na socialnih omrežjih:
Če imate aktiven blog na vaši spletni stran, vam socialna omrežja omogočajo, da se vse nove objave na blogu pojavijo tudi na ostalih omrežjih. S tem poskrbite, da se tudi na socialnih omrežjih ves čas ponavlja nova in sveža vsebina za vašo ciljno publiko. Si sploh lahko želite kaj boljšega? Z enim člankom na blogu osvežite vse svoje profile. In tako zadovoljite vse, ki spremljajo vaše profile.
Nikoli se vam namreč ne sme zgoditi, da zaspite. Če tedensko pišete blog, vedno na isti dan, se bodo ljudje na vaše objave navadili. Zato se vam nikoli ne sme zgoditi, da objavo prestavite za en dan. S tem boste sigurno izgubili kakšnega bralca ali pa ga le spravili v slabo voljo. To trditev smo testirali z našimi blog objavami in res se nam je zgodilo, da smo dobili sporočila bralcev. No, tudi vam bi se zdelo čudno, če poročila ne bi bila na sporedu v torek ali sredo, kajne?
Sedaj vemo, da brez dobre vsebine, ki povzroči viralni učinek, ne gre. Če vam ta vidik dela težave, lahko uberete drugo pot. Postanite aktiven član socialnih omrežij in promovirajte objave drugih ljudi, podjetij. Na ta način si boste na dolgi rok pridobili popularnost in kredibilnost. In vse kar boste komentirali ali objavili, bo v očeh drugih članov zaupanja vredno. In od tu imate odlično odskočno desko za promocijo svojih storitev, izdelkov.
Če pa vam tudi ta možnost ne diši preveč, se lahko vedno obrnete na nas. Kot strokovnjaki obvladamo prav vse vidike in pristope, ki so potrebni za uspešni nastop na socialnih omrežjih. Temu strokovno v našem žargonu pravimo »on-line PR«, ki je pomemben del optimizacije. Optimizacija strani nas bo spremljala tudi v novem letu. Če ji še niste dali priložnosti, je sedaj pravi čas.
Srečno prav vsem!
Andreja Ogrinc
Spletnik Marketing 

Da pa ne boste svojega dragocenega časa nepotrebno zapravljali, prej premislite, katera socialna omrežja in forumi so primerni za vaše izdelke/storitve. Če prodajate lesene izdelke, za vas sigurno ni prostora na forumu o gojenju rastlin. Večkrat je že bilo poudarjeno, da je strategija za nastop na internetu ključnega pomena za vaš uspeh. Tudi če ste strokovnjak na področju marketinga že vrsto let, je za internetni marketing potreben nov pristop. Razvoj interneta nam je prinesel drugačne možnosti, zato jim je potrebno slediti. Novosti se pojavljajo vsak dan, zato bodite ves čas na preži.

 

Cilj je torej jasen. Na socialnih omrežjih ustvarjajte relevantne povezave, ki so preusmerjene na kvalitetno vsebino vaše spletne strani. Hkrati pa je vsebina tako zanimiva, da jo bodo obiskovalci posredovali naprej. Pojavljajte se na blogih, forumih. Povsod tam, kjer je vaša vsebina v kontekstu. In kjer je prisotna vaša ciljna publika.

Pred vami je veliko dela, a verjemite mi, da se izplača. Kot ponudniki optimizacije strani smo se najprej lotili optimizacije naših strani. In ker veste s čim se ukvarjamo, veste najbrž tudi to, da je konkurenca ogromna. Veliko dela je bilo pred nami, a uspelo nam je.


Ažurno osvežena vsebina na socialnih omrežjih

Če imate aktiven blog na vaši spletni stran, vam socialna omrežja omogočajo, da se vse nove objave na blogu pojavijo tudi na ostalih omrežjih. S tem poskrbite, da se tudi na socialnih omrežjih ves čas ponavlja nova in sveža vsebina za vašo ciljno publiko. Si sploh lahko želite kaj boljšega? Z enim člankom na blogu osvežite vse svoje profile. In tako zadovoljite vse, ki spremljajo vaše profile.

Nikoli se vam namreč ne sme zgoditi, da zaspite. Če tedensko pišete blog, vedno na isti dan, se bodo ljudje na vaše objave navadili. Zato se vam nikoli ne sme zgoditi, da objavo prestavite za en dan. S tem boste sigurno izgubili kakšnega bralca ali pa ga le spravili v slabo voljo. To trditev smo testirali z našimi blog objavami in res se nam je zgodilo, da smo dobili sporočila bralcev. No, tudi vam bi se zdelo čudno, če poročila ne bi bila na sporedu v torek ali sredo, kajne?

Sedaj vemo, da brez dobre vsebine, ki povzroči viralni učinek, ne gre. Če vam ta vidik dela težave, lahko uberete drugo pot. Postanite aktiven član socialnih omrežij in promovirajte objave drugih ljudi, podjetij. Na ta način si boste na dolgi rok pridobili popularnost in kredibilnost. In vse kar boste komentirali ali objavili, bo v očeh drugih članov zaupanja vredno. In od tu imate odlično odskočno desko za promocijo svojih storitev, izdelkov.

Če pa vam tudi ta možnost ne diši preveč, se lahko vedno obrnete na nas. Kot strokovnjaki obvladamo prav vse vidike in pristope, ki so potrebni za uspešni nastop na socialnih omrežjih. Temu strokovno v našem žargonu pravimo »on-line PR«, ki je pomemben del optimizacije. Optimizacija strani nas bo spremljala tudi v novem letu. Če ji še niste dali priložnosti, je sedaj pravi čas.


Srečno prav vsem!

Andreja Ogrinc
Spletnik Marketing


 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*