Kratko in sladko!

Glede na to, da se leto končuje, je pred nami nekaj novega. Novo leto, novi cilji, ki jim bodo sledili novi uspehi. In ker v novem letu vedno vsi želimo biti boljši, sem vam pripravila nekaj nasvetov, kako postati boljši bloger. Dejstvo je, da je piscev blogov že malo morje. A tako kot se razlikujejo morja, se razlikujejo tudi blogerji.

Naslovna vrstica naj pritegne bralca!
Začnite na začetku. Naslovna vrstica naj bo udarna, prepričljiva. Ponuja naj nekaj, kar bo bralce motiviralo, da bodo blog prebrali. Poskušajte v njih ustvariti radovednost, naj bo naslov skrivnosten v tolikšni meri, da si bodo vzeli čas za branje. Stvar poglejte s svoje strani, kaj bi vas pritegnilo, da bi brali? Bodite drugačni, drznite si iti korak dlje. To vas bo naredilo boljše od povprečja. Več bralcev vam s to taktiko ne uide.

Bloganje

Razdelimo jih na dobre in slabe, tako kot morje, na čisto in umazano. In ker se v čisto morje radi vračamo, tudi dobre bloge radi spremljamo. Tudi če pišete blog samo zaradi potreb optimizacije, je prav, da to delate na pravi način. Novo leto je čas za spremembe, zato le preberite, kaj vas lahko spremeni v odličnega blogerja, blogerko.

Naslovna vrstica naj pritegne bralca!

Začnite na začetku. Naslovna vrstica naj bo udarna, prepričljiva. Ponuja naj nekaj, kar bo bralce motiviralo, da bodo blog prebrali. Poskušajte v njih ustvariti radovednost, naj bo naslov skrivnosten v tolikšni meri, da si bodo vzeli čas za branje. Stvar poglejte s svoje strani, kaj bi vas pritegnilo, da bi brali? Bodite drugačni, drznite si iti korak dlje. To vas bo naredilo boljše od povprečja. Več bralcev vam s to taktiko ne uide.


Struktura bloga naj bo jasna in lahkotna za branje!

Vsak bralec bloga rad vidi, da je blog prijeten za branje. Ne rabite pisati šolskega spisa, ampak vsebino razdelajte tako, kot je v tem članku. Označite alineje, naredite blog dinamičen za branje. Delajte odstavke, ki naj ne bodo predolgi. Vsebino razdelite tako, da bralec ne bo dobil občutka, da potrebuje 15 minut za branje. Saj nihče nima toliko časa! Sploh v teh zadnjih dneh leta, ko je vse obrnjeno na glavo. Vključno z nami.


Pišite, kot da pišete prijatelju!

Roko na srce, nimamo vsi talenta za pisanje. A vsi smo sposobni napisati besedilo, ki ga ni težko brati. V ta namen upoštevajte vodilo, da pišete preprosto in lahkotno. Predstavljate si, da v pravilni slovenščini pišete prijatelju. Mislim, da imamo ta talent prav vsi. Ne trudite se preveč s strokovnimi izrazi, no, razen če pišete strokovni blog. Tudi kakšna šala vmes bo blog zapis le še popestrila. Naj vas vodi sproščenost. Bralci vam bodo z veseljem sledili.


Povejte bistvo!

Nek trener je zapisal: »Povejte ljudem, kaj jim želite reči, nato pa jim povejte, kaj ste ravnokar rekli.« Da postanete boljši bloger, najprej vprašajte sebe: o čem govori moj blog zapis? Če si sami ne boste uspeli odgovoriti, bodo imeli tudi bralci problem z iskanjem odgovora. Ne komplicirajte zapisa, vsi imamo radi preproste stvari.


Kratko in sladko!

Ne pišite dolgih odstavkov in stavkov, ki se nikoli ne končajo. Pri bralcu boste s tem dosegli le, da ne bo bral do konca. Česar nočete. Bistvo je, da so zapisi zanimivi in branja vredni. Torej načelo, ki velja: kratko in sladko!


Pokažite svojo osebnost!

Ne bodite eden tistih, ki kopirajo ali prevajajo blog zapise. Naj bo vaš blog VAŠ blog, v katerem bo čutiti vašo osebno noto. Bodite to, kar ste in naj vas take tudi poznajo. Vodi naj vas cilj, da napišete čim bolj zanimivo objavo, obenem pa vključite delček sebe. Če se bodo ljudje lahko poistovetili z vam, bodo blog spremljali. In ne samo spremljali, postal jim bo všeč. In na tej točki se vam odpre možnost za viralni marketing, o katerem smo že spregovorili.


Uživajte v pisanju!

Če želimo biti dobri v nečem, si moramo to najprej želeti. In če si želimo, najbrž v tem uživamo. Prav tako je s pisanjem bloga. Pišite o stvareh, ki vas zanimajo, v katerih uživate. Seveda tu ne pozabite na panogo, ki jo predstavljate. V primeru, da je panog več, si ustvarite več blogov. In tam pišite o čem drugem. Vedno naj bo rdeča nit tema, o kateri želite povedati več. Vse ostalo pa naj vključuje vaše misli, razmišljanje, izkušnje in mnenje.


Motivirajte svoje bralce!

To, da pišemo blog, ni zgolj osebna stvar. Pišemo ga tudi zato, da od bralcev dobimo komentar, ki lahko vodi v dolgo, produktivno izmenjavo mnenj. V današnjem času je blog odličen komunikacijski kanal, ki nam širi obzorja. Prav tako naredite tudi vi. Komentirajte druge bloge, saj veste: kar daješ, to dobiš. V angleščini mi je ta stavek ljubši: »What goes around, comes around!«


Pojdite korak dlje!

Blog zapis naj že sam po sebi od bralca zahteva akcijo. Zapis naj vsebuje vprašanje, ki bo sprožilo plaz odgovorov, ponudite jim nekaj v zameno. Motivacijski faktor naj bo tako močen, da bo odziv vsakega bralca neizbežen. Za konec leta je to lahko praktično darilo za vsakega, ki bo oddal konstruktiven komentar. Možnosti imate veliko, odvisne so le od vaše domišljije.
Optimizacija strani od vas zahteva, da pišete blog, zato bodite v tem najboljši!

Tako, na koncu smo. Vsi torej stremimo k temu, da bi bili bolšji. Jaz vam za novo leto podarjam nekaj namigov, kako postati boljši bloger. Nasveti in izkušnje so neprecenljivi tako kot naš občutek, da smo boljši. Bistvo je, da se sledimo svojim ciljem. Ki prinašajo uspeh.

Srečno, v bloganju in življenju!

Andreja Ogrinc

Spletnik Marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*