Home » Marketing in prodaja » Tudi ključnim besedam včasih rečemo »ne«

Tudi ključnim besedam včasih rečemo »ne«

Ključne besede imajo v spletnem marketingu prav posebno mesto – v bistvu se več ali manj vse vrti okoli njih. Če govorimo o optimizaciji strani, moramo pred konkretnimi aktivnostmi na spletni strani ali izven nje narediti izčrpno analizo ključnih besed.

Ko izvajate e-mail kampanjo, je tistih nekaj besed v naslovu ključnih za izboljšanje statistike uspešnosti e-mail marketinga. Vlogo kraljice pa igrajo v Google oglaševanju – medtem ko so negativne ključne besede kraljične oglaševalske kampanje na iskalniku.
Kaj so negativne ključne besede?
So posebna vrsta ključnih besed Google kampanje, ki omogoča omejevanje prikazovanja oglasov za določene besede, ki jih uporabnik vnese v iskalnik. Navedemo jih znotraj sistema za Google oglase, podobno kot druge ključne besede. Negativne ključne besede so izrazi, ki ne bodo povzročili prikaza vašega oglasa. Velikokrat so podobne ostalim ključnim besedam, toda izogib tem besedam vam bo pomagal z oglasi ciljati bolj nišno.
Namen dodajanja negativnih ključnih besed
Če je cilj vaše oglaševalske kampanje le povečanje obiska na strani, potem morda za vas ne bomo uporabili negativnih besed. V kolikor pa z oglasi želite privabiti kvalificirane potencialne kupce, vam ravno negativne ključne besede pomagajo filtrirati obisk.
Primer uporabe negativnih ključnih besed
Najlažje boste razumeli bistvo uporabe teh besed, če vam ponudim primer.
Denimo, da prodajate čevlje, toda tiste za vsakdanjo uporabo, ne na primer plesnih. Ker se želite izogniti klikom tistih obiskovalcev, ki kupujejo čevlje za salso, lahko kot negativno besedo uporabimo ključno besedo »-plesni«. Na ta način se izognete plesalki, ki ne kupuje zimskih škornjev in seveda prihranite klik.
Nekateri izvajalci Google kampanj ne uporabljajo radi negativnih ključnih besed, saj se bojijo prevelikega upada obiska. Vedeti pa moramo, da cilj ni kvantiteta oz. število klikov, marveč kakovost obiska oz. potencialni kupci. Ki ne bodo na vašo stran prispeli preko negativne ključne besede. Odveč so torej skrbi, da bomo omogočili potencialnim kupcem, da vas najdejo. Z uporabo teh besed se bomo izognili obisku radovednežev brez nakupnih namer.
Mi znamo poiskati kraljice za uspeh vaše Google oglaševalske kampanje. Oglejte si video izjave naših zadovoljnih naročnikov, ki smo zanje izvedli dobičkonosne kampanje, in nas kontaktirajte. Prav tako pa imamo dovolj znanja, izkušenj in poguma, da kraljičnam rečemo »ne«.
Ob tej priložnosti naj vam zaželim miren in prijeten Božič.
Lep dan in veliko sonca!
Spletnik Marketing

Negativne-kljucne-besedeKo izvajate e-mail kampanjo, je tistih nekaj besed v naslovu ključnih za izboljšanje statistike uspešnosti e-mail marketinga. Vlogo kraljice pa igrajo v Google oglaševanju – medtem ko so negativne ključne besede kraljične oglaševalske kampanje na iskalniku.

Kaj so negativne ključne besede?

So posebna vrsta ključnih besed Google kampanje, ki omogoča omejevanje prikazovanja oglasov za določene besede, ki jih uporabnik vnese v iskalnik. Navedemo jih znotraj sistema za Google oglase, podobno kot druge ključne besede. Negativne ključne besede so izrazi, ki ne bodo povzročili prikaza vašega oglasa. Velikokrat so podobne ostalim ključnim besedam, toda izogib tem besedam vam bo pomagal z oglasi ciljati bolj nišno.

Namen dodajanja negativnih ključnih besed
Če je cilj vaše oglaševalske kampanje le povečanje obiska na strani, potem morda za vas ne bomo uporabili negativnih besed. V kolikor pa z oglasi želite privabiti kvalificirane potencialne kupce, vam ravno negativne ključne besede pomagajo filtrirati obisk.

Najlažje boste razumeli bistvo uporabe teh besed, če vam ponudim primer uporabe negativnih ključnih besed.
Denimo, da prodajate čevlje, toda tiste za vsakdanjo uporabo, ne na primer plesnih. Ker se želite izogniti klikom tistih obiskovalcev, ki kupujejo čevlje za salso, lahko kot negativno besedo uporabimo ključno besedo »-plesni«. Na ta način se izognete plesalki, ki ne kupuje zimskih škornjev in seveda prihranite klik.

Nekateri izvajalci Google kampanj ne uporabljajo radi negativnih ključnih besed, saj se bojijo prevelikega upada obiska. Vedeti pa moramo, da cilj ni kvantiteta oz. število klikov, marveč kakovost obiska oz. potencialni kupci. Ki ne bodo na vašo stran prispeli preko negativne ključne besede. Odveč so torej skrbi, da bomo omogočili potencialnim kupcem, da vas najdejo. Z uporabo teh besed se bomo izognili obisku radovednežev brez nakupnih namer.

Mi znamo poiskati kraljice za uspeh vaše Google oglaševalske kampanje. Oglejte si video izjave naših zadovoljnih naročnikov, ki smo zanje izvedli dobičkonosne kampanje, in nas kontaktirajte. Prav tako pa imamo dovolj znanja, izkušenj in poguma, da kraljičnam rečemo »ne«.

Ob tej priložnosti naj vam zaželim miren in prijeten Božič.

Lep dan in veliko sonca!

Spletnik Marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*