Home » Izdelava spletnih strani » V iskanju zmagovalne spletne strani

V iskanju zmagovalne spletne strani

Spletni marketing se v dobi internetnega plačevanja in oglaševanja razvija zelo hitro. Kot pri večini stvari je ta razvoj v začetni fazi skokovit, eksponenten in bolj ko se približuje mejam mogočega, bolj pomembne so podrobnosti. Na koncu tiste najmanjše odločajo med biti dober in biti odličen.

Ob večnem iskanju načina, kako do boljših iskalnih rezultatov in večjega obiska na strani tako pomislimo tudi, kako do večjega števila ogledov produktov, izpolnjenih obrazcev, poslanih povpraševanj in v končni fazi večje realizacije pri potencialnih kupcih. Odgovor je v optimalni razporeditvi vsebin na spletnem mestu, ki bo med 10 obiskovalci spletne strani morda dala 2 dodatni konverziji.

Split-testingOb večnem iskanju načina, kako do boljših iskalnih rezultatov in večjega obiska na strani tako pomislimo tudi, kako do večjega števila ogledov produktov, izpolnjenih obrazcev, poslanih povpraševanj in v končni fazi večje realizacije pri potencialnih kupcih. Odgovor je v optimalni razporeditvi vsebin na spletnem mestu, ki bo med 10 obiskovalci spletne strani morda dala 2 dodatni konverziji.

Split testing – vzporedno testiranje
V ta namen stroka na področju spletnega marketinga že dolgo uporablja postopek, ki ga s tujko imenujemo »Split testing«, v slovenščini pa bi mu lahko rekli vzporedno testiranje. Gre za postopek, pri katerem obstoječi spletni strani postavimo alternativno verzijo z drugačno grafično podobo, spremenjeno informacijsko arhitekturo ali odstranjenimi/dodanimi elementi. Ob enakomerni distribuciji ene in druge verzije (lahko jih je tudi več) obiskovalcem spletnega mesta opazujemo rezultate v iskanju najboljše formule za naše spletno mesto.
Bo večji gumb za povpraševanje dejansko prepričal več obiskovalcev k oddaji povpraševanja? Bo stran v zelenih odtenkih obdržala obiskovalca na strani dlje in na ta način povečala možnost konverzije? Bo lepo dekle na obrazcu za povpraševanje na strani z litimi platišči pritegnilo več ljudi kot ikona telefona? Na vsaki strani je možnosti testiranja toliko, kolikor je elementov na spletni strani oziroma kolikor je elementov, ki vplivajo na uporabniško izkušnjo obiskovalcev spletnega mesta.
Pri testiranju spletnih strani z manjšim obiskom so lahko razlike med testiranimi spletnimi stranmi večje, pri spletnih straneh z večjim obiskom so lahko spremembe manjše, rezultat pa še vedno opazen.

Vzporedno testiranje in Spletnik

Z analiziranjem navad obiskovalcev spletnih strani in iskanjem optimalne uporabniške izkušnje se veliko ukvarjamo tudi v podjetju Spletnik. Dobljene rezultate koristimo tako za lastne spletne strani, kot tudi za spletne strani, ki jih oblikujemo za naše stranke. Tako za obiskovalce spletnih mest, oblikovanih pri nas, zagotavljamo prijetno uporabniško izkušnjo, za lastnike spletnih strani pa več konverzij, torej več pridobljenih poslov.
V prihodnjih tednih bom povedal nekaj več o načinih izvajanja vzporednih testiranj, najbolj pogostih in učinkovitih orodij za izvajanje. V nadaljevanju bomo pogledali nekaj primerov split-testinga, ki so bili že izvedeni in videli nekaj zanimivih rezultatov, do katerih so ti testi pripeljali. Seveda bomo na tem področju še naprej aktivni tudi v podjetju Spletnik. Kakšno od skrivnosti za oblikovanje dobrega in učinkovitega spletnega mesta bomo razkrili tudi vam.
Lep pozdrav!
Tamil Lauko
Vodja produkcijskih aktivnosti

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*