Home » Marketing in prodaja » Bodite v koraku s časom, a ne prehitevajte dogodkov

Bodite v koraku s časom, a ne prehitevajte dogodkov

Staro leto se poslavlja oz. je že kar v zadnjih vzdihljajih. In da vam ne bom pokvaril prazničnega vdušja ter vzbujal slabe vesti, ker morda med prazniki ne boste našli časa za študijo trikov in nasvetov, sem se odločil, da vam v zadnjem članku tega leta podam le nekaj usmeritev za nove podvige.
Če ste vestno prebirali naše članke in nasvete, ste gotovo opazili, da sem šel pogostokrat v detajle in vam podajal takšne nasvete, ki globalno ne morejo spremeniti vaše spletne prodaje. Lahko pa z malimi skrivnostmi velikih mojstrov znatno vplivate nanjo. Danes se bom od te moje politike pisanja malce oddaljil in vam napisal, na kaj morate biti v prihajajočem letu še posebej pozorni oz. katere so najpogostejše napake tistih, ki želijo uspeti čez noč.
Največji napaki, ki ju lahko naredite, je riniti z glavo skozi zid ali pa hoteti vse naenkrat. V glavi imate idejo (dizajn, struktura itd.) in se je držite kot pijanec plota. Kakšna bo končna podoba vaše spletne prodaje, je veliko odvisno tudi od dejavnosti, s katero se ukvarjate. Bodite odprti za nasvete strokovnjakov, prijateljev, poslovnih partnerjev s podobnimi izkušnjami. Če ste v dvomih, se splača kakšno stvar tudi testirati. Skratka bodite prilagodljivi, saj bo le tako lahko iz vaših in naših idej zrasel produkt, ki bo vam bo všeč in bo hkrati zadostil vsem zahtevam in standardom sodobnega spleta in njegovim uporabnikom.
Po drugi strani pa si vzemite čas za razmislek in ne prehitevajte dogodkov. Če že posedujete spletno stran ali spletno trgovino ali pa se o tem še odločate, najprej končajte ta project. Nato preidite na oglaševanje vaše spletne strani ali pa se poslužite e-mail marketinga. Kajti zamislite si, da drugi del dobro opravite in se vam obiskanost strani znatno poveča, vi pa je pred tem že pol leta niste osvežili. Tako pač ne bo šlo in za tak način dela je škoda živcev, denarja, predvsem pa dragocenega časa, ki nam ga danes tako primanjkuje.
“V novem letu se bom učil iz napak, ki sem jih storil v preteklem letu, saj sem zaradi njih pametnejši in preudarnejši. V novo leto stopam novim izzivom naproti, ki jih že sedaj zelo zavzeto preučujem. Čeprav imam mnogo idej, se o njih pogovorim s sodelavci, prijatelji, strokovnjaki in sem dovzeten za njihove pripombe v smislu, da me njihova graja ne potre, njihove pohvale pa ne zaustavijo pri nadaljnem razvoju.“
Če ste se vsaj malo približali mojim zgornjim mislim, potem ste že ne da bi s prstom mignili pometli z večino konkurence, predvsem pa se vam ni potrebno bati, da bi vaša spletna prodaja upešala.
V prihajajočem letu želim vsem našim zvestim bralcem rubrike Triki in nasveti zdravo, smeha polno, produktivno in uspešno leto 2011!
Pa veliko sreče vam želim!
Žiga Macedoni, Urednik spletnih strani

Staro leto se poslavlja oz. je že kar v zadnjih vzdihljajih. In da vam ne bom pokvaril prazničnega vdušja ter vzbujal slabe vesti, ker morda med prazniki ne boste našli časa za študijo trikov in nasvetov, sem se odločil, da vam v zadnjem članku tega leta podam le nekaj usmeritev za nove podvige.

Srečno-2011Če ste vestno prebirali naše članke in nasvete, ste gotovo opazili, da sem šel pogostokrat v detajle in vam podajal takšne nasvete, ki globalno ne morejo spremeniti vaše spletne prodaje. Lahko pa z malimi skrivnostmi velikih mojstrov znatno vplivate nanjo. Danes se bom od te moje politike pisanja malce oddaljil in vam napisal, na kaj morate biti v prihajajočem letu še posebej pozorni oz. katere so najpogostejše napake tistih, ki želijo uspeti čez noč.

Največji napaki, ki ju lahko naredite, je riniti z glavo skozi zid ali pa hoteti vse naenkrat. V glavi imate idejo (dizajn, struktura itd.) in se je držite kot pijanec plota. Kakšna bo končna podoba vaše spletne prodaje, je veliko odvisno tudi od dejavnosti, s katero se ukvarjate. Bodite odprti za nasvete strokovnjakov, prijateljev, poslovnih partnerjev s podobnimi izkušnjami. Če ste v dvomih, se splača kakšno stvar tudi testirati. Skratka bodite prilagodljivi, saj bo le tako lahko iz vaših in naših idej zrasel produkt, ki bo vam bo všeč in bo hkrati zadostil vsem zahtevam in standardom sodobnega spleta in njegovim uporabnikom.

Po drugi strani pa si vzemite čas za razmislek in ne prehitevajte dogodkov. Če že posedujete spletno stran ali spletno trgovino ali pa se o tem še odločate, najprej končajte ta project. Nato preidite na oglaševanje vaše spletne strani ali pa se poslužite e-mail marketinga. Kajti zamislite si, da drugi del dobro opravite in se vam obiskanost strani znatno poveča, vi pa je pred tem že pol leta niste osvežili. Tako pač ne bo šlo in za tak način dela je škoda živcev, denarja, predvsem pa dragocenega časa, ki nam ga danes tako primanjkuje.

“V novem letu se bom učil iz napak, ki sem jih storil v preteklem letu, saj sem zaradi njih pametnejši in preudarnejši. V novo leto stopam novim izzivom naproti, ki jih že sedaj zelo zavzeto preučujem. Čeprav imam mnogo idej, se o njih pogovorim s sodelavci, prijatelji, strokovnjaki in sem dovzeten za njihove pripombe v smislu, da me njihova graja ne potre, njihove pohvale pa ne zaustavijo pri nadaljnem razvoju.“

Če ste se vsaj malo približali mojim zgornjim mislim, potem ste že ne da bi s prstom mignili pometli z večino konkurence, predvsem pa se vam ni potrebno bati, da bi vaša spletna prodaja upešala.

V prihajajočem letu želim vsem našim zvestim bralcem rubrike Triki in nasveti zdravo, smeha polno, produktivno in uspešno leto 2011!

Pa veliko sreče vam želim!

Žiga Macedoni, Urednik spletnih strani

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*