Parlez-Vous SEO?

Če je vaše podjetje internacionalno, je vaša spletna stran kot poliglot. Angleščina, nemščina, španščina, francoščina ali kateri drug od 200 svetovnih jezikov je zanjo mačji kašelj. To pa zahteva tudi svojo optimizacijo strani. Poleg klasičnih prijemov za slovenski jezik je še nekaj drugih napotkov, ki jih morate upoštevati pri optimizaciji večjezične spletne strani.

Skrbno izberite ključne besede
Pri večjezičnih straneh morate izbrati ustrezne ključne besede za vsak jezik posebej. Ni dovolj, da prevedete najbolj relevantne besede v slovenskem jeziku in jih prevedete. Najboljši način, da izveste, katere so relevantne ključne besede za posamezni tuj jezik, je Google oglaševanje na trgih, ki jih targetirate.
Pri ključnih besedah pazite tudi na on-site optimizacijo. Ključna beseda v URL naslovu je prav tako kot to velja za slovenske strani pomemben del optimizacije strani. Če ciljate na primer španske potencialne kupce, optimizirajte URL tako: mojastran.es//productos-y-servicios.html.
Poskrbite za geografsko ciljano vsebino
Pomen besed se pogosto izgubi s prevodom, s tem pa tudi relevantnost vsebine. Vsaka kultura ima svoj način izražanja z besedami, kar morate upoštevati pri pisanju vsebine za večjezično stran. Razumevanje potreb in želja potrošnikov v državah, kjer širimo svoj posel, je ključnega pomena za uspeh.
Spletni iskalniki morajo vedeti, če imate na strani ponudbo za izdelek in cenik v različnih valutah. Ustvarite mikrostrani in seznanite Google, da je npr. stran mojastran.si/spanish namenjena le španskim obiskovalcem. Lokacija je zelo pomembna, ko govorimo o iskalnikih in relevantnosti. Če ste stran lokacijsko omejili z ustrezno domeno (npr. .fr)  ali s spletnimi orodji, kot je Googlov Webmaster Tool, bodo vašo stran hitreje našli kot tiste, ki niso tako poskrbeli za svojo predstavitev. Te aktivnosti so ključne še posebej v fazi, ko se širite na nove trge. Z geografskim ciljanjem se izognete tekmovanju med vašo dominantno (dobro optimizirano) stranjo in novo (dobro ciljano) stranjo in vsebino.
Pridobitev lokalnih povratnih povezav
Povratne povezave so gorivo, ki poganja optimizacijo strani, toda gledano multinacionalno, niso vse povezave enake. Tiste z enako domeno kot dotična država bodo obravnavane kot bolj relevantne kot druge. Četudi bolje imeli malo nadzora nad tem, od kje boste pridobivali povezave na stran, vam bo lokalno usmerjena vsebina pomagala pridobivati pomembne povezave z ustrezne domene. Poskrbite tudi, da bodo pajki pravilno indeksirali multiple jezike. Prav tako bo v pomoč, da bo vsaka stran v ustreznem spletnem direktoriju.
Za pridobitev lokalnih povratnih povezav svetujemo, da pobrskate po lokalnih spletnih portalih, forumih, blogih, direktorijih, partnerskih straneh in drugih dobro obiskanih straneh in pridobite povratne povezave. Ne pozabite na ustrezen anchor tekst v povezavi v ustreznem jeziku.
Za prodajno učinkovito in dobro optimizirano spletno stran vsekakor ni dovolj dober prevajalec. Da boste s spletno stranjo uspeli na tujih trgih, potrebujete tudi Google strokovnjaka in eksperta za optimizacijo strani. Morda ne poznamo vseh tujih besed, toda ključne besede imamo v malem prstu.
V novem letu naj bodo vaše ključne besede zdravje, veselje in ljubezen.
SREČNO 2011!
Spletnik Marketing

Internacionalne-straniSkrbno izberite ključne besede

Pri večjezičnih straneh morate izbrati ustrezne ključne besede za vsak jezik posebej. Ni dovolj, da prevedete najbolj relevantne besede v slovenskem jeziku in jih prevedete. Najboljši način, da izveste, katere so relevantne ključne besede za posamezni tuj jezik, je Google oglaševanje na trgih, ki jih targetirate.

Pri ključnih besedah pazite tudi na on-site optimizacijo. Ključna beseda v URL naslovu je prav tako kot to velja za slovenske strani pomemben del optimizacije strani. Če ciljate na primer španske potencialne kupce, optimizirajte URL tako: mojastran.es/productos-y-servicios.html.

Poskrbite za geografsko ciljano vsebino

Pomen besed se pogosto izgubi s prevodom, s tem pa tudi relevantnost vsebine. Vsaka kultura ima svoj način izražanja z besedami, kar morate upoštevati pri pisanju vsebine za večjezično stran. Razumevanje potreb in želja potrošnikov v državah, kjer širimo svoj posel, je ključnega pomena za uspeh.

Spletni iskalniki morajo vedeti, če imate na strani ponudbo za izdelek in cenik v različnih valutah. Ustvarite mikrostrani in seznanite Google, da je npr. stran mojastran.si/spanish namenjena le španskim obiskovalcem. Lokacija je zelo pomembna, ko govorimo o iskalnikih in relevantnosti. Če ste stran lokacijsko omejili z ustrezno domeno (npr. .fr)  ali s spletnimi orodji, kot je Googlov Webmaster Tool, bodo vašo stran hitreje našli kot tiste, ki niso tako poskrbeli za svojo predstavitev. Te aktivnosti so ključne še posebej v fazi, ko se širite na nove trge. Z geografskim ciljanjem se izognete tekmovanju med vašo dominantno (dobro optimizirano) stranjo in novo (dobro ciljano) stranjo in vsebino.

Pridobitev lokalnih povratnih povezav

Povratne povezave so gorivo, ki poganja optimizacijo strani, toda gledano multinacionalno, niso vse povezave enake. Tiste z enako domeno kot dotična država bodo obravnavane kot bolj relevantne kot druge. Četudi bolje imeli malo nadzora nad tem, od kje boste pridobivali povezave na stran, vam bo lokalno usmerjena vsebina pomagala pridobivati pomembne povezave z ustrezne domene. Poskrbite tudi, da bodo pajki pravilno indeksirali multiple jezike. Prav tako bo v pomoč, da bo vsaka stran v ustreznem spletnem direktoriju.

Za pridobitev lokalnih povratnih povezav svetujemo, da pobrskate po lokalnih spletnih portalih, forumih, blogih, direktorijih, partnerskih straneh in drugih dobro obiskanih straneh in pridobite povratne povezave. Ne pozabite na ustrezen anchor tekst v povezavi v ustreznem jeziku.

Za prodajno učinkovito in dobro optimizirano spletno stran vsekakor ni dovolj dober prevajalec. Da boste s spletno stranjo uspeli na tujih trgih, potrebujete tudi Google strokovnjaka in eksperta za optimizacijo strani. Morda ne poznamo vseh tujih besed, toda ključne besede imamo v malem prstu.

V novem letu naj bodo vaše ključne besede zdravje, veselje in ljubezen.

SREČNO 2011!

Spletnik Marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*