Home » Google oglaševanje » Vsaka malenkost je pomembna!

Vsaka malenkost je pomembna!

Tako kot je pomembna vsaka malenkost v življenju, je pomemben vsak obiskovalec vaše spletne strani! Da je obisk na spletni strani nujen za obstoj vaše spletne strani, vemo.

Do obiska lahko pridemo na več načinov, dve izmed njih sta:

Google oglaševanje, ki vam na podlagi ključnih besed pripelje na spletno stran kvalificirane obiskovalce. In to čez noč!

Optimizacija strani spletni strani omogoča, da se povzpnete višje med naravne rezultate in s tem zajemate še več obiskovalcev interneta, ki roko na srce, obiščejo samo prvo in drugo stran rezultatov v iskalnikih.

Da pa bi svoj »promet« na spletni strani bolje razumeli, nam Google ponuja brezplačno orodje Google Analytics. Ok, da ne bomo hodili kot mački okoli vrele kaše, kar preidimo k bistvu.

Kaj nam Google Analytics omogoča?

Z implementacijo brezplačnega orodja na vašo spletno stran imate popoln pogled na vse karakteristike vaših obiskovalcev. Orodje vam omogoča, da vidite, preko katerih ključnih besed so obiskovalci prišli, katere podstrani so obiskali in koliko časa so ostali na vaši strani. Največja prednost te analitke pa je v tem, da lahko točno vidite, koliko obiskovalcev se je določilo za nakup, oddajo povpraševanja ali koliko je bilo prijav na vaše e-novice. Na podlagi teh podatkov lahko ogromno izboljšate na spletni strani. Predvsem pa lahko izboljšate pot, ki bo vodila do konverzij.

Google Analytics koda se vstavi v »shared element« vaše strani. Gre za del strani, ki je na vseh straneh in podstraneh enak. V našem primeru je to »noga strani«, ki izgleda takole:

Noga-strani

Google Analytics nam pomaga najti odgovore 2 skupini ključnih vprašanj:

Kdo obiskuje vašo spletno stran?

– Novi obiskovalci

– Ponovni obiskovalci

– Iz katere geografske regije prihajajo

– Kateri brskalnik uporabljajo

– Kakšno internetno povezavo imajo

– Od kod so prišli? Iz katerih referenčnih strani, preko katerega isklanika, s pomočjo katerih ključnih besed?

Kako obiskovalci raziskujejo vašo spletno stran?

– Obiski strani

– Obiski strani enega obiskovalca

– Čas, ki ga preživijo na vaši spletni strani

– Bounce rate

– Najbolj priljubljena vsebina

– Raziskovanje po strani – kaj so iskali na spletni strani

– Navigacija obiskovalcev – iz katere strani so pršli, kam so se odpravili potem

– Beleženje zgodovine obiskovalcev – na podlagi katere lahko analiziramo trende obiska

S temi odgovori se bo realna slika vaše strani in obiskovalcev popolnoma izkristalizirala. Na podlagi rezultatov boste lahko postavili temelje za nove trende, poskrbeli za še bolj relevantno in zaželeno vsebino ter spletno stran lažje prilagodili obiskovalcem.

Če se vam zdi samo tolmačenje statistike prezahtevno, se lahko vedno obrnete na nas. Kot kvalificiran Google partner imamo v svojih vrstah tudi strokovnjake, ki to statistiko berejo kot vi tale članek.

Novo leto že piše svoje prve dni, poskrbite, da bo letos drugače. Naj spletna stran letos postane prioriteta.

Srečno!

Andreja Ogrinc

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*