Home » Google oglaševanje » Enkrat Google? Petkrat Google!

Enkrat Google? Petkrat Google!

O Google oglaševanju smo povedali že zelo veliko. Z vami smo delili znanje o ključnih besedah, oglasih, vstopnih straneh, času oglaševanja … Dandanes velja, da brez oglaševanja na klik ne morete biti uspešni na spletu, saj vam dovaja relevantne spletne uporabnike in prinaša konverzije. Oglasi na Googlu pa niso samo generator obiska in povpraševanj. Uporaben je tudi za druge namene. Vas zanima, katere?

1.Izboljšanje ugleda – z dolgoročnimi kampanjami na iskalnikih izboljšujete svoj ugled ali ga ustvarjate na novo. S kakovostnimi oglasnimi sporočili in ustrezno vstopno stranjo bote dosegli, da si bodo uporabniki zapomnili blagovno znamko, ime podjetja in seveda izdelek/storitev.
2.Testiranje dizajna – velikokrat kakšna stranka reče, da ne želi oglaševati na Googlu, ker so ravno v procesu prenove dizajna spletne strani. Ne zavedajo pa se, da s tem zamujajo odlično priložnosti za testiranje različnih barv, elementov, pisav in drugo. Podobno kot z A/B metodo testiramo različne vstopne strani, se tudi za dizajn ne moremo odločati brez predhodnega testiranja. Če izkoristimo ta kanal za testiranje, bo končni dizajn res tisti, ki se je izkazal za najbolj učinkovitega. Ne tvegajte torej, da boste zaradi ene barve na strani, ki je všeč vam, ne pa vašim ciljnim kupcem, izgubljali potencialni dobiček.
3.Testiranje nove publike – predstavljajte si, da uvajate nov izdelek. Mnenja ste, da bi ga lahko uporabljala širša množica, kar pa seveda ne morete z zagotovostjo trditi brez testiranja. Na tem mestu se oglaševanje na Googlu ponovno kot odlična rešitev, da preverite, kdo se dejansko zanima za vaš izdelek. Podobne analize bi lahko izvajali tudi off-line preko TV, radia in tiskanih oglasov, toda nobeden od teh kanalov ne ponuja tako detajlnega merjenja učinkovitosti. Poleg tega pa so oglasi na iskalniku občutno cenejši, tako da so zares nujen del planiranja uvajanja novih izdelkov.
4.Ustvarjanje konkurenčnih prednosti – konkurenčne prednosti je včasih zelo težko doseči, sploh na trgu popolne konkurence, ko podobne izdelke/storitve prodaja na desetine podjetij. Izoljšanje storitev, skrb za stranke, nižanje cen, brezplačna dostava so le nekatere izmed taktik, da ste v nekem pogledu pred tekmeci. Zamislite si primer, da prodajate artikel, ki ga v danem trenutku ne morete prodati, ker ga nimate na zalogi. Zopet se lahko obrnete na plačljive oglase na iskalniku, kjer z oglasi pobirate naročila izdelkov vnaprej. Tako pridobite dobršen kos pogače kupcev, ki bi se morali odločati med vami in kupom drugih takrat, ko bi bil izdelek že na trgu. V njihovih očeh predstavljate konkurenčno prednost, v svojih očeh pa dobiček.
5.Vpliv na off-line promocijo – v našem vsakdanu smo izpostavljeni mnogim oglasnim sporočilom. Že na poti do službe nas pospremi cela vrsta oblik oglaševanja – ob cesti gledamo jumbo plakate, v avtu poslušamo radijske oglase, na mestnem avtobusu si krajšamo čas s prebiranjem brezplačnega časopisa, prepolnega z oglasi. Če nas kakšen od teh oglasov gane, preverimo ponudbo na spletu. Kakor vidite sami, sta online in off-line promocija zelo povezani in vplivata ena na drugo. S sporočili v Google oglasih lahko pomembno vplivamo na blagovno znamko podjetja. Za oglasom na TV, radiu ali časopisu si ustvarijo o vas vtis, na spletu pa ga utrdijo. In ravno oglaševanje na Googlu je tista vez med obema.
Google oglaševanje je torej način za pridobivanje kupcev in dobička, obenem pa tudi metoda analiziranja in testiranja učinkovitosti vaše spletne strani. Pozabite torej na gole klike, z Google oglasi izboljšajte ime, testirajte ciljno publiko in dizajne, gradite konkurenčno prednost in nudite podporo off-line promociji. Enkrat Google – petkrat Google!
Želim vam lep in uspešen dan!
Spletnik marketing

Google-oglaševanje1. Izboljšanje ugleda – z dolgoročnimi kampanjami na iskalnikih izboljšujete svoj ugled ali ga ustvarjate na novo. S kakovostnimi oglasnimi sporočili in ustrezno vstopno stranjo bote dosegli, da si bodo uporabniki zapomnili blagovno znamko, ime podjetja in seveda izdelek/storitev.

2. Testiranje dizajna – velikokrat kakšna stranka reče, da ne želi oglaševati na Googlu, ker so ravno v procesu prenove dizajna spletne strani. Ne zavedajo pa se, da s tem zamujajo odlično priložnosti za testiranje različnih barv, elementov, pisav in drugo. Podobno kot z A/B metodo testiramo različne vstopne strani, se tudi za dizajn ne moremo odločati brez predhodnega testiranja. Če izkoristimo ta kanal za testiranje, bo končni dizajn res tisti, ki se je izkazal za najbolj učinkovitega. Ne tvegajte torej, da boste zaradi ene barve na strani, ki je všeč vam, ne pa vašim ciljnim kupcem, izgubljali potencialni dobiček.

3. Testiranje nove publike – predstavljajte si, da uvajate nov izdelek. Mnenja ste, da bi ga lahko uporabljala širša množica, kar pa seveda ne morete z zagotovostjo trditi brez testiranja. Na tem mestu se oglaševanje na Googlu ponovno kot odlična rešitev, da preverite, kdo se dejansko zanima za vaš izdelek. Podobne analize bi lahko izvajali tudi off-line preko TV, radia in tiskanih oglasov, toda nobeden od teh kanalov ne ponuja tako detajlnega merjenja učinkovitosti. Poleg tega pa so oglasi na iskalniku občutno cenejši, tako da so zares nujen del planiranja uvajanja novih izdelkov.

4. Ustvarjanje konkurenčnih prednosti – konkurenčne prednosti je včasih zelo težko doseči, sploh na trgu popolne konkurence, ko podobne izdelke/storitve prodaja na desetine podjetij. Izoljšanje storitev, skrb za stranke, nižanje cen, brezplačna dostava so le nekatere izmed taktik, da ste v nekem pogledu pred tekmeci. Zamislite si primer, da prodajate artikel, ki ga v danem trenutku ne morete prodati, ker ga nimate na zalogi. Zopet se lahko obrnete na plačljive oglase na iskalniku, kjer z oglasi pobirate naročila izdelkov vnaprej. Tako pridobite dobršen kos pogače kupcev, ki bi se morali odločati med vami in kupom drugih takrat, ko bi bil izdelek že na trgu. V njihovih očeh predstavljate konkurenčno prednost, v svojih očeh pa dobiček.

5. Vpliv na off-line promocijo – v našem vsakdanu smo izpostavljeni mnogim oglasnim sporočilom. Že na poti do službe nas pospremi cela vrsta oblik oglaševanja – ob cesti gledamo jumbo plakate, v avtu poslušamo radijske oglase, na mestnem avtobusu si krajšamo čas s prebiranjem brezplačnega časopisa, prepolnega z oglasi. Če nas kakšen od teh oglasov gane, preverimo ponudbo na spletu. Kakor vidite sami, sta online in off-line promocija zelo povezani in vplivata ena na drugo. S sporočili v Google oglasih lahko pomembno vplivamo na blagovno znamko podjetja. Za oglasom na TV, radiu ali časopisu si ustvarijo o vas vtis, na spletu pa ga utrdijo. In ravno oglaševanje na Googlu je tista vez med obema.

Google oglaševanje je torej način za pridobivanje kupcev in dobička, obenem pa tudi metoda analiziranja in testiranja učinkovitosti vaše spletne strani. Pozabite torej na gole klike, z Google oglasi izboljšajte ime, testirajte ciljno publiko in dizajne, gradite konkurenčno prednost in nudite podporo off-line promociji. Enkrat Google – petkrat Google!

Pri Povečajobisk.si vaše kampanje pripravlja in opitmizira več kvalificiranih Google strokovnjakov, ki konstantno spremljajo trende in najboljše oglaševalske prakse. Naročite vašo kampanjo pri nas na brezplačni številki 080 3339 ali stopite v stik z Google strokovnjakom preko kontaktnega obrazca tukaj!

Želim vam lep in uspešen dan!

Spletnik marketing

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*