Ja, to je noga!

Najbrž ste se do danes že dodobra spoznali s strukturo spletne strani. Pa da vam vseeno osvežim spomin. Spletna stran je sestavljena iz noge, glave in glavne vsebine. Glavna vsebina vsebuje meni, s katerim vam je predstavljena celotna vsebina, ki se skriva na spletni strani. Dobro zasnovana stran, ki v prenesenem pomenu pomeni prodajno naravnana, pa vsebuje dodatne elemente, ki obiskovalca motivirajo, da odda povpraševanje, se prijavi ne e-novice ali opravi nakup. Po večini so to kontaktni obrazci, obrazci za oddajo povpraševanja in »call to action« elementi, ki so najbolj izpostavljeni. Namejeni so obiskovalcem, da postanejo potencialni kupci.
Danes vam bom predstavila prav poseben (spodnji) del spletne strani.
Noga spletne strani – angleško »footer«.
Mogoče je to del, ki ga največkrat spregledamo, pa vseeno ima svoje prednosti, na katere je smiselno biti pozoren. Spletni pajki se sprehajajo po celotni spletni strani, tudi tam kamor naše oko nikoli ne zaide. Ali pač.
Zato je smiselno nogo narediti koristno. Najbolje je, da v nogo vključite koristne povezave v sklopu spletne strani ali blog zapisov. Včasih je bistvo očem nevidno, tako je tudi s spodnjim delom strani. Koliko in kakšne  povezave je dobro imeti v »nogi«? Nekje do 25. Saj veste, manj je lahko več! Izberite najbolj kvalitetne, torej tiste, ki bodo spletnim pajkom omogočile pot do relevantne, sveže vsebine. Obiskovalcem pa pot do koristne vsebine, zaradi katere se bodo z veseljem vračali.
Glede na to, da sem omenila, da spodnji del strani le malokrat pogledamo, ga poskusite narediti zanimivega. V »nogo« vključite informacije, ki so si med seboj različne. Vključite zadnje blog objave, povezave do sveže vsebine, ki ste jo dodali pred kratkim. S to strategijo boste pridobili več potencialnih » bralcev« in Google pajkom sporočili, da se na vaši spletni strani ogromno dogaja in naredili še korak več, da bo optimizacija strani pri vas dobro delovala. Da pa bodo bralci zares kliknili, jim pripravite manjše slikice ali večje gumbe, da jih bodo opazili.
Poglejte si primer naših dveh strani:

Najbrž ste se do danes že dodobra spoznali s strukturo spletne strani. Pa da vam vseeno osvežim spomin. Spletna stran je sestavljena iz noge, glave in glavne vsebine. Glavna vsebina vsebuje meni, s katerim vam je predstavljena celotna vsebina, ki se skriva na spletni strani. Dobro zasnovana stran, ki v prenesenem pomenu pomeni prodajno naravnana, pa vsebuje dodatne elemente, ki obiskovalca motivirajo, da odda povpraševanje, se prijavi ne e-novice ali opravi nakup. Po večini so to kontaktni obrazci, obrazci za oddajo povpraševanja in »call to action« elementi, ki so najbolj izpostavljeni. Namejeni so obiskovalcem, da postanejo potencialni kupci.

Danes vam bom predstavila prav poseben (spodnji) del spletne strani – noga spletne strani – angleško »footer«

Mogoče je to del, ki ga največkrat spregledamo, pa vseeno ima svoje prednosti, na katere je smiselno biti pozoren. Spletni pajki se sprehajajo po celotni spletni strani, tudi tam kamor naše oko nikoli ne zaide. Ali pač.

Zato je smiselno nogo narediti koristno. Najbolje je, da v nogo vključite koristne povezave v sklopu spletne strani ali blog zapisov. Včasih je bistvo očem nevidno, tako je tudi s spodnjim delom strani. Koliko in kakšne  povezave je dobro imeti v »nogi«? Nekje do 25. Saj veste, manj je lahko več! Izberite najbolj kvalitetne, torej tiste, ki bodo spletnim pajkom omogočile pot do relevantne, sveže vsebine. Obiskovalcem pa pot do koristne vsebine, zaradi katere se bodo z veseljem vračali.

Glede na to, da sem omenila, da spodnji del strani le malokrat pogledamo, ga poskusite narediti zanimivega. V »nogo« vključite informacije, ki so si med seboj različne. Vključite zadnje blog objave, povezave do sveže vsebine, ki ste jo dodali pred kratkim. S to strategijo boste pridobili več potencialnih » bralcev« in Google pajkom sporočili, da se na vaši spletni strani ogromno dogaja in naredili še korak več, da bo optimizacija strani pri vas dobro delovala. Da pa bodo bralci zares kliknili, jim pripravite manjše slikice ali večje gumbe, da jih bodo opazili.

Poglejte si primer naših dveh strani:

www.optimizacija-strani.com

Optimizacija-strani

 

 

Ta noga vsebuje prijavo na e-novice, sveže blog objave in SEO video kotiček. Glede na to, da gre za prostor, ki je včasih neizkoriščen, so ga naši snovalci spletnih strani odločno izkoristili. Namenjen je predvsem novim obiskovalcem, da se nam pridružijo – na način, ki jim najbolj odgovarja.

www.spletnik.si

Izdelava-spletne-strani

 

 

Na tej spletni strani pa so informacije vključene v spodnji del strani bolj informativne narave. A tudi tu je vključena prijava na e-novice, uporabne informacije in pa zemljevid strani. Zemljevid strani je pomemben predvsem za velike strani, ki vsebujejo več podstrani. Namenjen je obiskovalcem in pajkom, da se lažje znajdejo na spletni strani.

 

»Noga« spletne strani je statičen element na spletni strani, kar pomeni, da je na vseh podstraneh, ki se nahajajo v sklopu spletnega mesta. V »nogo« spletne strani vstavimo Google Analytics kodo, ki nam omogoča merjenje napredne analize vaše spletne strani.

 

Tako kot je pomemben del naše garderobe obutev, je pomebna tudi noga na spletni strani. Eni ji damo več poudarka, drugi manj. Na koncu je pa to še vedno dejavnik, ki šteje.

 

Če se ne boste sami znašli pri oblikovanju noge na strani, ki vam bo koristila, se vedno lahko obrnete na nas!

 

Srečno pri korakih v prihodnost.

 

Andreja Ogrinc

 

 

 

 


 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*