Home » Izdelava spletnih strani » Vsebina spletnih strani – slike

Vsebina spletnih strani – slike

Testiranje obiskovalcev spletnih strani s pomočjo tehnologije sledenja očem
Veliko vas verjetno že ve, da gre za še en zanimiv način testiranja obnašanja obiskovalcev na spletni strani. Posebne kamere, usmerjene proti uporabniku, pozorno beležijo premike njegovih zenic v času obiska spletne strani. Ne, ne skrbite, da vas v tem trenutku veliki brat skozi punčico vašega očesa gleda naravnost v vaše misli. Gre za ustaljene postopke v raziskavah, kjer testiranci bolj ali manj usmerjeno klikajo po spletni strani, kamera pa na podlagi poti zenic riše diagram najbolj obiskanih območij na monitorju. Tako dobimo podatke o tem, katere stvari obiskovalec strani bolj in katere manj pritegnejo.
Za tokratno raziskavo so poskrbeli pri Nielsen Norman Group, zanimalo pa jih je, kakšen je odziv uporabnikov spletnega mesta na različne tipe slik v vsebini. Ponovno se je pokazalo, da je bolj kot embalaža pomembna vsebina.
Slike pravih ljudi in konkretnih predmetov pred navlako agencijskih “image fotk”
Tehnika očesnega sledenja je pokazala, da so velike slike brez prave sporočilnosti tudi brez prave vrednosti. V praksi to pomeni, da bi na strani “O nas” ljudje ostali dlje, če bi bile tam prave fotografije zaposlenih, kot če bi v glavo spletne strani postavili profesionalno posneto fotografijo poslovnih ljudi, ki staknjenih glav rešujejo svet …
Slika storitve in slika produkta
Spletna stran s storitvami tako ne potrebuje toliko predstavitvene slike storitve kot prave slike referenc, ki delo pokažejo realno. Enako je s produkti, ki naj bodo obvezno predstavljeni s sliko.
Če je produktov na strani manj, naj bo slika produkta manjša in obvezno povečljiva na klik. To bo povprečni obiskovalec vašega spletnega mesta najverjetneje (glede na testiranja) pričakoval.
Zato naj tudi slika produkta vedno kaže realno sliko produkta, saj jo uporabnik potrebuje, da si dobro predstavlja izdelek in ga primerja s podobnimi. V spletni trgovini s kolesarsko opremo bo slika kolesarja v naravi kratkoročno že mogoče naredila pozitiven učinek na obiskovalca, vendar bo le-ta v iskanju prave kolesarske čelade kar se da hitro “odbrzel” naprej. Vedno je treba upoštevati dejstvo, da smo s prostorom (pixli) omejeni, zato ga je treba pametno izkoristiti. Ker pa se spletne strani in njihov namen razlikujejo, je vedno potrebno uporabo fotografij na strani prilagoditi tako, da bo za ciljno publiko stran najbolj učinkovita.
Umetniške slike
In še zadnji nasvet. Če na strani uporabljate veliko naslovno sliko, jo uporabite za predstavitev novosti, akcije ali drugem klicu k akciji raje, kot da dodate samo vaš slogan. Če pa že, potem naj bo fotografija res kakovostna in z dodano umetniško vrednostjo.
Kontaktirajte nas, če potrebujete pomoč!
Tamil Lauko
Vodja produkcije

Testiranje obiskovalcev spletnih strani s pomočjo tehnologije sledenja očem – veliko vas verjetno že ve, da gre za še en zanimiv način testiranja obnašanja obiskovalcev na spletni strani. Posebne kamere, usmerjene proti uporabniku, pozorno beležijo premike njegovih zenic v času obiska spletne strani. Ne, ne skrbite, da vas v tem trenutku veliki brat skozi punčico vašega očesa gleda naravnost v vaše misli. Gre za ustaljene postopke v raziskavah, kjer testiranci bolj ali manj usmerjeno klikajo po spletni strani, kamera pa na podlagi poti zenic riše diagram najbolj obiskanih območij na monitorju. Tako dobimo podatke o tem, katere stvari obiskovalec strani bolj in katere manj pritegnejo.

Sledenje-očemZa tokratno raziskavo so poskrbeli pri Nielsen Norman Group, zanimalo pa jih je, kakšen je odziv uporabnikov spletnega mesta na različne tipe slik v vsebini. Ponovno se je pokazalo, da je bolj kot embalaža pomembna vsebina.

Slike pravih ljudi in konkretnih predmetov pred navlako agencijskih “image fotk”

Tehnika očesnega sledenja je pokazala, da so velike slike brez prave sporočilnosti tudi brez prave vrednosti. V praksi to pomeni, da bi na strani “O nas” ljudje ostali dlje, če bi bile tam prave fotografije zaposlenih, kot če bi v glavo spletne strani postavili profesionalno posneto fotografijo poslovnih ljudi, ki staknjenih glav rešujejo svet …

Slika storitve in slika produkta

Spletna stran s storitvami tako ne potrebuje toliko predstavitvene slike storitve kot prave slike referenc, ki delo pokažejo realno. Enako je s produkti, ki naj bodo obvezno predstavljeni s sliko.

Če je produktov na strani manj, naj bo slika produkta manjša in obvezno povečljiva na klik. To bo povprečni obiskovalec vašega spletnega mesta najverjetneje (glede na testiranja) pričakoval.

Zato naj tudi slika produkta vedno kaže realno sliko produkta, saj jo uporabnik potrebuje, da si dobro predstavlja izdelek in ga primerja s podobnimi. V spletni trgovini s kolesarsko opremo bo slika kolesarja v naravi kratkoročno že mogoče naredila pozitiven učinek na obiskovalca, vendar bo le-ta v iskanju prave kolesarske čelade kar se da hitro “odbrzel” naprej. Vedno je treba upoštevati dejstvo, da smo s prostorom (pixli) omejeni, zato ga je treba pametno izkoristiti. Ker pa se spletne strani in njihov namen razlikujejo, je vedno potrebno uporabo fotografij na strani prilagoditi tako, da bo za ciljno publiko stran najbolj učinkovita.

Umetniške slike

In še zadnji nasvet. Če na strani uporabljate veliko naslovno sliko, jo uporabite za predstavitev novosti, akcije ali drugem klicu k akciji raje, kot da dodate samo vaš slogan. Če pa že, potem naj bo fotografija res kakovostna in z dodano umetniško vrednostjo.

Kontaktirajte nas, če potrebujete pomoč!

Tamil Lauko

Vodja produkcije

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*