Home » Marketing in prodaja » Omen est nomen na spletu

Omen est nomen na spletu

Ime ima v poslovnem svetu močno vlogo – ime izdelka, podjetja, blagovne znamke in seveda spletne strani. Z vidika optimizacije strani je zelo pomembno, na kateri domeni imamo spletno stran, kajti tudi URL nosi svoj del ugleda podjetja. Poglejmo si, kakšno naj bo ime spletne strani, da bomo ugodili pajkom in se vtisnili v spomin našim obiskovalcem.

Kaj je URL
Najprej razjasnimo pojem URL. Kratica stoji za »Uniform Resource Locator«, pojem niz znakov, ki predstavljajo lokacijo ali naslov vira na spletu in kako do njega dostopamo. Vsaka podstran na spletu ima svoj unikaten URL naslov in vsaka povezava vsebuje URL, na katerega se navezuje.
URL in optimizacija strani
Ko boste izbirali ime za svojo spletno strani, imejte vedno v mislih vidik optimizacije strani. Izberite takšno s ključno besedo, na katero se želite visoko uvrščati na iskalnikih in dosegli boste visoko avtoruteto strani. Pri tem naredite raziskavo ključnih besed in izberite takšno, ki je najbolj iskana in najbolje prezentira vašo stran. Že samo s tem imate veliko prednost pred tistimi, ki se predstavljajo s spletnimi stranmi, pri katerih URL ne pove nič. V zadnjih letih se je izkazalo, da ustrezni URL-ji močno pripomorejo k uvrstitvi na višja mesta v iskalnikih, zato ne spreglejte tega dejstva.
Domena
Ko boste izbirali novo domeno, izbirajte raje .si in .com, kajti te nosijo več avtoritete, medtem  ko zakupujte .bit, . net ipd. z namenom  preprečevanja podvajanja spletnih strani ali v izogib škodoželjni konkurenci.
Struktura URL-ja
Upoštevajte tudi slovnično obarvan vidik URL-ja, in sicer registrirajte takšno domeno, ki ne bo predolga in ki vsebuje vezaj. V svetu optimizacije strani je bilo že veliko polemik na to temo, kako je bolje ločiti besede v URL-ju – z vezajem (-) ali podčrtajem (_). Spletni pajki znajo prebrati obe verziji, toda seo strokovnjaki priporočamo vezaje, ker se je izkazalo za boljše.
Vsekakor ne priporočamo uporabe praznih znakov, presledkov ali na primer avtomatsko generiranih znakov, na primer »%88$2#« – pajki bodo takšen url težje dešifrirali, kar pa seveda ni vaš cilj. Prav tako pa je bolj všečno za obiskovalce strani.
Primer
Prodajate unikatne vaze. Ponudim vam več URL naslovov produktne podstrani. Katerega boste izbrali raje?

Struktura-straniKaj je URL?

Najprej razjasnimo pojem URL. Kratica stoji za »Uniform Resource Locator«, pojem pomeni niz znakov, ki predstavljajo lokacijo ali naslov vira na spletu in kako do njega dostopamo. Vsaka podstran na spletu ima svoj unikaten URL naslov in vsaka povezava vsebuje URL, na katerega se navezuje.

URL in optimizacija strani

Ko boste izbirali ime za svojo spletno strani, imejte vedno v mislih vidik optimizacije strani. Izberite takšno s ključno besedo, na katero se želite visoko uvrščati na iskalnikih in dosegli boste visoko avtoruteto strani. Pri tem naredite raziskavo ključnih besed in izberite takšno, ki je najbolj iskana in najbolje prezentira vašo stran. Že samo s tem imate veliko prednost pred tistimi, ki se predstavljajo s spletnimi stranmi, pri katerih URL ne pove nič. V zadnjih letih se je izkazalo, da ustrezni URL-ji močno pripomorejo k uvrstitvi na višja mesta v iskalnikih, zato ne spreglejte tega dejstva.

Domena

Ko boste izbirali novo domeno, izbirajte raje .si in .com, kajti te nosijo več avtoritete, medtem  ko zakupujte .bit, .net ipd. z namenom  preprečevanja podvajanja spletnih strani ali v izogib škodoželjni konkurenci.

Struktura URL-ja

Upoštevajte tudi slovnično obarvan vidik URL-ja, in sicer registrirajte takšno domeno, ki ne bo predolga in ki vsebuje vezaj. V svetu optimizacije strani je bilo že veliko polemik na to temo, kako je bolje ločiti besede v URL-ju – z vezajem (-) ali podčrtajem (_). Spletni pajki znajo prebrati obe verziji, toda seo strokovnjaki priporočamo vezaje, ker se je izkazalo za boljše.

Vsekakor ne priporočamo uporabe praznih znakov, presledkov ali na primer avtomatsko generiranih znakov, na primer »%88$2#« – pajki bodo takšen url težje dešifrirali, kar pa seveda ni vaš cilj. Prav tako pa je bolj všečno za obiskovalce strani.

Primer:

Prodajate unikatne vaze. Ponudim vam več URL naslovov produktne podstrani. Katerega boste izbrali raje?

www.vazekamikaze.com/pje_wunw7-hZILdiqh8qjwp
www.pikapokica.net/Ponudba_ijZRCIr=TgQc_iawjhiqh88
www.unikatni-izdelki.si/izdelki/unikatne-vaze

Izbira mislim, da ni težka. Ob pogledu na te naslove strani pa sem se spomnila, da vas moram opozoriti še na eno stvar …

Struktura strani – arhitektura URL naslovov

Pri oblikovanju spletne strani bodite pozorni na strukturo strani. Jasna struktura omogoča spletnim pajkom, da se lažje znajdejo na vaši strani, obiskovalci pa lažje in hitreje najdejo informacije. Uporabite največ 3 nivoje v hierarhiji podstrani. Hierarhija na strani je pomembna zato, da bodo pajki natančno vedeli, čemu želite dati poudarek, potencialni kupci pa bodo v vsakem trenutku vedeli, kje se nahajajo. Strukturo nakažite tudi v URL naslovih, nivoje hierarhije ločite s poševnico:

1.www.unikatni-izdelki.si

2.www.unikatni-izdelki.si/izdelki

3.www.unikatni-izdelki.si/izdelki/unikatne-vaze

Preklikajte podstrani na vaši spletni strani in si oglejte URL naslove. Če se vsaj na enemu pojavlja kakšna nesmiselna številka ali brezvezen znak, je čas, da prevetrite vašo spletno stran. Pri tem bodite pozorni na povezave zaradi aktivnosti link buildinga, h kateremu smo vas v našem blogu že večkrat povabili.

»Nomen est omen« pravi znan latinski pregovor. Pomeni, da ime označuje človeka. Enako velja tudi za spletne strani, zato poskrbite, da bo ime vaše takšno, ki bo vsebovalo ključno besedo, ne bo predolgo, reprezentativno in zapomljivo.

Če imate težave z idejami, nas kontaktirajte. Naši SEO svetovalci vam bodo priskočili na pomoč in našli pravo ime za vašo stran.

Želim vam uspešen in sončen dan!

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*