Home » Marketing in prodaja » Bodite v koraku s časom – tudi z vsebino

Bodite v koraku s časom – tudi z vsebino

V našem blogu velikokrat poudarjamo pomembnost vsebine na spletni strani. Smo veliki zagovorniki nenehnega dodajanja optimizirane in relevantne vsebine na spletno stran, a hkrati opozarjamo na ažurnost informacij na strani. Ta je še posebej izpostavljena, če omenjate poseben paket, akcijo ali sezonski popust, ko so omenjeni roki veljavnosti ponudbe.

V našem blogu velikokrat poudarjamo pomembnost vsebine na spletni strani. Smo veliki zagovorniki nenehnega dodajanja optimizirane in relevantne vsebine na spletno stran, a hkrati opozarjamo na ažurnost informacij na strani. Ta je še posebej izpostavljena, če omenjate poseben paket, akcijo ali sezonski popust, ko so omenjeni roki veljavnosti ponudbe.
Nerodno je namreč na spletni strani prodajati avtomobil, ki ga nimate več na zalogi, omenjati nižjo ceno zavarovanja od dejanske ali pozimi prodajati poseben komplet kopalk in brisače. V očeh uporabnikov izpadete neresni, slabo ime pa nezavedno prenesejo tudi na vaše podjetje, blagovno znamko in na izdelke/storitve, ki jih ponujate.
Kaj torej storiti z vsebino, ki ni več aktualna?
Vsekakor je potrebno nekaj narediti. Ne zanašajte se na to, da bodo obiskovalci pomislili, da ste pač pozabili zbrisati, zamenjati ali kako drugače poskrbeti za neaktualne informacije.V našem blogu velikokrat poudarjamo pomembnost vsebine na spletni strani. Smo veliki zagovorniki nenehnega dodajanja optimizirane in relevantne vsebine na spletno stran, a hkrati opozarjamo na ažurnost informacij na strani. Ta je še posebej izpostavljena, če omenjate poseben paket, akcijo ali sezonski popust, ko so omenjeni roki veljavnosti ponudbe.

Potekla-vsebinaNerodno je namreč na spletni strani prodajati avtomobil, ki ga nimate več na zalogi, omenjati nižjo ceno zavarovanja od dejanske ali pozimi prodajati poseben komplet kopalk in brisače. V očeh uporabnikov izpadete neresni, slabo ime pa nezavedno prenesejo tudi na vaše podjetje, blagovno znamko in na izdelke/storitve, ki jih ponujate.

Kaj torej storiti z vsebino, ki ni več aktualna?

Vsekakor je potrebno nekaj narediti. Ne zanašajte se na to, da bodo obiskovalci pomislili, da ste pač pozabili zbrisati, zamenjati ali kako drugače poskrbeti za neaktualne informacije.

Ponujam vam več možnosti, med katerimi lahko izbirate, kako ohraniti ažurnost vaše strani. Vsaka od njijh ima svoje prednosti in tudi slabosti z vidika optimizacije strani, tako da se skrbno odločite, katero pot boste ubrali:

4 načini za ažurnost vsebine:

1. pustite jo na spletni strani

  • vendar poveste, da to ni več aktualno in dodate povezavo na kontaktni obrazec ali povezavo na vstopno stran z relevantno vsebino na strani, ki je za vas pomembna;
  • prednost v tem je, da ohranite unikatno vsebino, ki še vedno dovaja obisk na vašo spletno stran
  • negativna lastnost tega načina pa je, da ti obiskovalci hitro zapustijo stran, ker na njej ne najdejo nič aktualnega;
  • če nimate na tej strani ustreznega sporočila, ki bodo usmerjala obiskovalca na druge strani, bodo hitro zapustili stran, zato le pazite, da jih boste pravilno usmerili, če se odločite, da ohranite to vsebino na strani;
  • zamisel je ustrezna z vidika povečanja obiska, toda to so obiskovalci, ki jih je težko zadržati na strani.

2. spremenite vsebino – nekakšen hibridni model

  • vsebino popravite, spremenite oz. jo naredite ponovno relevantno;
  • ta način se obnese, če prodajate izdelek, ki je potekel in bo ponovno aktualen ali potekli dogodek, ki se bo ponovno zgodil;
  • ker boste ohranili obstoječo podstran, zadržite tudi link juice, torej ni potrebe po ponovnem ustvarjanju visoke uvrstitve in povezav;
  • če pa želite arhivirati staro vsebino, ustvarite novo podstran (nov URL), kamor uvrstite staro vsebino (obstoječ URL).
3. 301 – preusmeritev na drugo stran

  • podstrani, ki z vidika vsebine niso več relevantne, preusmerite na stran, ki je optimalna za iskalnike in obiskovalce;
  • obvezno naj bo vsebinsko povezana s ponudbo, ki ni več aktualna; če ste npr. ponujali akcijo teniških loparjev za mesec december, preusmerite obiskovalca na kategorijo teniških loparjev na spletni strani; na takšen način lažje ohranite obiskovalca na strani;
  • poiščite torej tisto podstran, ki bo obiskovalcu pomagala poiskati informacije, vam pa ohraniti ga na strani in končno konvertirati v kupca.
4. 404 – neznana stran ali napaka na strani
  • ta možnost je najslabša med vsemi, saj ne pridobivate več obiska na stran in ne ustvarjate kakovostne mreže povezav;
  • ne poslužujte se tega načina, razen če imate zares dober razlog, saj je slaba z vidika optimizacije kot z uporabniškega zornega kota.

Tudi vam ni všeč, ko klikate po kakšni spletni strani in najdete več let staro vsebino. Ali ko z zanimanjem kliknete na podstran z novicami, zadnja objava pa je oktobra 2008. Spletna stran je ogledalo vas in vašega podjetja. Ne dovolite si slabega glasu zaradi nekaj odstavkov besedila.

Če imate težave z dodajanjem ali pisanjem vsebine ali če ima vaš dan premalo ur, da bi ohranili mladost spletne strani, nam pišite. Mi imamo vedno čas!

Želim vam lep dan in veliko dobre vsebine!

Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*