Kako dosegati vrh?

Kako dosegati vrh?
Ko pomislite na link building, torej izgradnjo povratnih povezav, je vaša verjetno prva asociacija neskončno število povezav. Znano je, da ima Google preko 200 kriterijev, po katerih uvršča spletne strani v rezultate iskanj. Narobe je torej misliti, da je število povezav edini dejavnik, čeprav ima močan vpliv. Seznanite se še s sorodnimi faktorji, da boste lahko še višje uvrstili svojo spletno stran.

Ko pomislite na link building, torej izgradnjo povratnih povezav, je vaša verjetno prva asociacija neskončno število povezav. Znano je, da ima Google preko 200 kriterijev, po katerih uvršča spletne strani v rezultate iskanj. Narobe je torej misliti, da je število povezav edini dejavnik, čeprav ima močan vpliv. Seznanite se še s sorodnimi faktorji, da boste lahko še višje uvrstili svojo spletno stran.

 

Gradnja-povezavKvantiteta povezav
To je najbolj očiten vidik izgradnje povratnih povezav. Ob prepostavki ceteris paribus seveda velja, da je bolje več povezav kot manj.Vse povezave pa ne nosijo enake teže – nekatere so bolj koristne za vaš link juice, druge manj. Negativnega vpliva s strani povezav ne poznamo, kajti nemogoče je kontrolirati, kdo poveže kaj na vašo stran, zato jih ustvarite kar največ. Sčasoma boste seveda ugotovili, katere vrste povezav vam ne prinašajo koristi in jih opustite.
Kakovost povezav
Tudi ta zorni kot nam je dobro poznan, kajti od kakovosti spletne strani, s katere pridobivamo povezavo, je odvisno, v kakšni meri je koristna za nas. Stran z visokim PageRank-om bo prinesla več link juice-a kot takšna z nizko oceno PageRank. Pravzaprav lahko govorimo tudi o razmerju: ena kakovostna povezava = sto manj kakovostnih. Je pa res, da je tako močne kakovostne povezave (npr. s strani z domeno .gov ali .edu) težko pridobiti.
Pozicija na strani
Google ocenjuje tudi pozicijo povezave na vaši strani. Čim višje jo dodate, več prioritete ji s tem pripišete s strani spletnih pajkov (in seveda tudi uporabnikov). Prav tako velja za navigacijski meni – bližje kot je povezava temu meniju, večjo težo ji bo dal Google. Povezave na dnu strani bodo večkrat prezrte, zato tja ne uvrščajte tistih najboljših.
Ključne besede
Povezave so pomembne za ustvarjanje avtoritete, toda ne pozabite, da se v osnovi želite uvrščati višje na določene ključne besede. Google vas mora prepoznati kot kakovostne, toda vedeti mora tudi, o čem gre vaša spletna stran. Ustvarite več tisoč povezav za alt tekstom »kliknite tukaj« in to je tisto, na kar vas bo iskalnik uvrščal visoko. Razumete, kam merim, kajne? Ne zapravljajte torej možnosti in v alt tekst vedno napišite ključno besedo.
Selektivnost
Če vaša povezava prihaja s podstrani, ki vsebuje cel kup povezav, bo vredna manj, kot pa povezava podstrani samo s to povezavo. Enako velja na ravni celotne spletne strani. Stran z ogromno odhodnimi povezavami ima manjšo vrednost, kot pa takšna, ki je pri svojih povezavah bolj selektivna.
Starost
Velikokrat se lahko zgodi, da na iskalniku prehitite svojega tekmeca, čeprav mu ne sežete niti do kolen s številom povezav. Kako je to mogoče? Ker tudi starost povezave vpliva. Zgodovina povratnih povezav vam bo v veliko pomoč, zavedajte pa se, da Google v nišnih panogah rad daje prednost povezavam, ki so objavljene pred kratkim. Namen je višje uvrščati tiste strani, ki so novejše in imajo novo vsebino, ki pritegne več obiskovalcev.
Kot velja za optimizacijo strani na splošno je tudi pri link buildingu potrebno  najprej pripraviti strategijo. Kam boste dodajali povezave na svojih podstraneh, na katere strani, na katere ključne besede, koliko povezav bo, terminski plan aktivnosti … Vse to morate dobro premisliti, preden se lotite gradnje povezav. Lažje je nemreč imeti vse zapisano črno na belem in nato korak za korakom odkljukati direktorije, bloge, forume, socialne medije … Verjemite, se izplača.
Če mislite, da nimate časa ali znanja za gradnjo povezav, ki bo povečala ugled vaši spletni strani, nas kontaktirajte. Z veseljem bomo z vami stopali proti vrhu.
Želim vam lep un uspešen dan!
Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*