Home » Facebook » Spremembe na Facebooku

Spremembe na Facebooku

1. marec 2011 bo prinesel večje število sprememb Facebook strani. Facebook strani za podjetja, blagovne znamke, slavne osebnosti in organizacije bodo dobile podobno obliko kot pred dvema mesecema prenovljen osebni profil.

Kaj spremembe prinašajo Facebook uporabnikom?
•Možnost preklopa iz admin navigacije v osebno ter posledično komentiranje strani, na kateri ste administrator in fan. Izrazite lahko svoje osebno mnenje ter si postopoma gradite širše občinstvo na strani z večjo angažiranostjo.
•Če ste vpisani kot admin na Facebook strani, prejemate notifikacije o aktivnostih na strani (komentarji, všečnost) na svoj elektronski naslov na podlagi postavljenih osebnih nastavitev.
•Dodana je nova možnost nabora Facebook strani, ki si jih želite izpostaviti v stranski vrstici na levi strani Facebook strani. Tako imate možnost na lastni Facebook strani promovirati druge produkte, blagovne znamke, ki jih podpirate, so vam zanimivi ali zgolj za zgled.
•Uporabniki bodo sedaj na desni strani lahko videli skupne prijatelje oziroma fane ob levi strani z interesi. Poleg tega bodo izpostavljene tudi Facebook strani, ki so skupne Fan strani in uporabniku.
•Admini bodo lahko določali pogled objav na zidu na podlagi širokega nabora kriterijev: glede na relevantnost, od prijateljev, od vseh uporabnikov, glede na državo, jezik, na število všečnosti in komentarjev.
•Omogočen bo vpogled v zgodovino in spam vsebine, ki jih Facebook avtomatično odstrani. To bo omogočeno na podlagi admin vpogleda.
•Meni z zavihki se prestavijo pod profilno fotografijo in imajo nižjo stopnjo izpostavljenosti. Dolžina poimenovanja zavihkov se posledično podaljša.
Zgornje točke predstavljajo glavne izboljšave od uvedbi sprememb.

Kaj spremembe prinašajo Facebook uporabnikom?

•Možnost preklopa iz admin navigacije v osebno ter posledično komentiranje strani, na kateri ste administrator in fan. Izrazite lahko svoje osebno mnenje ter si postopoma gradite širše občinstvo na strani z večjo angažiranostjo.

•Če ste vpisani kot admin na Facebook strani, prejemate notifikacije o aktivnostih na strani (komentarji, všečnost) na svoj elektronski naslov na podlagi postavljenih osebnih nastavitev.

•Dodana je nova možnost nabora Facebook strani, ki si jih želite izpostaviti v stranski vrstici na levi strani Facebook strani. Tako imate možnost na lastni Facebook strani promovirati druge produkte, blagovne znamke, ki jih podpirate, so vam zanimivi ali zgolj za zgled.

•Uporabniki bodo sedaj na desni strani lahko videli skupne prijatelje oziroma fane ob levi strani z interesi. Poleg tega bodo izpostavljene tudi Facebook strani, ki so skupne Fan strani in uporabniku.

•Admini bodo lahko določali pogled objav na zidu na podlagi širokega nabora kriterijev: glede na relevantnost, od prijateljev, od vseh uporabnikov, glede na državo, jezik, na število všečnosti in komentarjev.

•Omogočen bo vpogled v zgodovino in spam vsebine, ki jih Facebook avtomatično odstrani. To bo omogočeno na podlagi admin vpogleda.

•Meni z zavihki se prestavijo pod profilno fotografijo in imajo nižjo stopnjo izpostavljenosti. Dolžina poimenovanja zavihkov se posledično podaljša.

Facebook-stran

Zgornje točke predstavljajo glavne izboljšave od uvedbi sprememb.

Facebook-straniKaj pa so glavne spremembe, ki jih ne smete spregledati?

•      Ob ponastavitvi Facebook strani se bo trenutno nastavljena Facebook stran spremenila. Admini bodo morali ponovno nastaviti zavihek, na katerega želijo, da padejo uporabniki, ki niso fani.

•V kolikor imate v svojem dizajnu puščico, ki je usmerjena v gumb „Like“, bo potrebno dizajn nekoliko spremeniti, saj bo prišlo do spremembe dizajna in se bo gumb „Like“ nekoliko zamaknil.

•Sprememba lokacije menija, ki bo sedaj pod profilno fotografijo, ter posledična nižja izpostavljenost bo predvidoma zmanjšala obiskanost zavihkov.

•Facebook stran redesign nima vpliva na programerje. Skrb, da se bodo aplikacije podrle, je odveč.

•Fotografije, ki se prikazujejo zgoraj v petih postavljenih okencih, so izpostavljene v raznolikih oblikah. Kar preprečuje podjetjem, da iz slik sestavijo promocijski banner.

Še nimate svoje Facebook strani? Nimate časa in se bojite, da vas bo 1. marec presenetil? Ukrepajte zdaj! Za vašo komunikacijo in izgled na Facebooku lahko poskrbimo mi.
Helena Felc
Spletnik marketing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*