Home » Google oglaševanje » Oh ta Google…

Oh ta Google…

Teden je na okoli in zopet je tu nova tema. Tokrat diši po kavi…
Google Caffeine je nov sistem za indeksacijo strani in podatkov z namenom izboljšati uporabniško izkušnjo pri iskanju želenih rezultatov.
Mimogrede: Ste vedeli, da google iskalnik uporablja že 128 milijonov ljudi?
Google Caffeine je torej nov »algoritem«, ki ga pajki uporabljajo pri odločitvah o pozicijah, ki jih bodo spletne strani/trgovine dosegale med naravnimi rezultati. Dejstvo je, da uporabniki te razlike ne opazimo, saj gre za tehnično izboljšavo, ki na prvi pogled ni vidna. Saj veste, bistvo je očem nevidno. Edina vidna razlika so različne pozicije strani, ki so se po uvedbi spremenile. Ostalo ostaja isto, Google bo še vedno Google.
Namen Google Caffeine -a je dajati uporabnikom še bolj točne in relevantne informacije glede na iskane besede. Google se vedno potrudi, da vam glede na iskano ponudi kar najbolj relevantne zadetke, ki vsebujejo informacije o ključnih besedah, ki ste jih vpisali v iskalnik. Njegov namen je tudi »izločiti« strani, ki smetijo in na vrh postaviti tiste, ki se ponašajo z ustrezno vsebino, ki jo uporabnik išče. Glede na to, da imajo že preko 120 milijona uporabnikov, je prav, da mu je uporabniška izkušnja tako pomembna. No, res je, da ga ne bomo kar tako zapustili, pa vseeno, lepo je, ko veš, da tudi njim ni vseeno. Konec koncev samo ravno uporabniki tisti, ki ustvarjamo potrebe po razvoju. In Google nam zna prisluhniti.

Teden je na okoli in zopet je tu nova tema. Tokrat diši po kavi… Google Caffeine je nov sistem za indeksacijo strani in podatkov z namenom izboljšati uporabniško izkušnjo pri iskanju želenih rezultatov.

Google-Caffeine

Google Caffeine je torej nov »algoritem«, ki ga pajki uporabljajo pri odločitvah o pozicijah, ki jih bodo spletne strani/trgovine dosegale med naravnimi rezultati. Dejstvo je, da uporabniki te razlike ne opazimo, saj gre za tehnično izboljšavo, ki na prvi pogled ni vidna. Saj veste, bistvo je očem nevidno. Edina vidna razlika so različne pozicije strani, ki so se po uvedbi spremenile. Ostalo ostaja isto, Google bo še vedno Google.

Namen Google Caffeine -a je dajati uporabnikom še bolj točne in relevantne informacije glede na iskane besede. Google se vedno potrudi, da vam glede na iskano ponudi kar najbolj relevantne zadetke, ki vsebujejo informacije o ključnih besedah, ki ste jih vpisali v iskalnik. Njegov namen je tudi »izločiti« strani, ki smetijo in na vrh postaviti tiste, ki se ponašajo z ustrezno vsebino, ki jo uporabnik išče. Glede na to, da imajo že preko 120 milijona uporabnikov, je prav, da mu je uporabniška izkušnja tako pomembna. No, res je, da ga ne bomo kar tako zapustili, pa vseeno, lepo je, ko veš, da tudi njim ni vseeno. Konec koncev samo ravno uporabniki tisti, ki ustvarjamo potrebe po razvoju. In Google nam zna prisluhniti.

In kako deluje?

Prvi pogoj za nov algoritem je hitrost spletne strani. Če se vaša spletna stran počasi nalaga, vam lahko zagotovim, da je do visokih pozicij težka pot. Google namreč višje pozicije nameni tistim, ki jim hitrost ne dela težav. Seveda, saj želim uporabniku nuditi kar najboljšo izkušnjo in stran, ki se dolgo nalaga, to sigurno ni. No, da pa se ne ustrašite preveč, hitrost je le del zahtev, ki jih Google upošteva.
Druga zelo pomembna stvar je relevantna vsebina. Vsi dobro vemo, da je brez nje naša spletna stran nezanimiva. Tako za pajke kot obiskovalce. In kot dolgočasno jo vidi tudi Google, ki je ne bo več obiskoval. In tu se lahko od viskoih pozicij poslovite.
Google
Google Caffeine je poskrbel tudi za druga internetna mesta, kot so novice, blogi, forumi in socialna omrežja. Vsem njim je omogočil hitrejše indeksiranje, kar pomeni, so tudi te strani prišle bolj v ospredje. Kar je super za tiste, ki se tega vidika že zavedate in ste na tem področju aktivni. Dobro veste, da lahko tako preko bloga kot socialnih omrežij zelo dobro promovirate svoje storitve in izdelke. In tu je Google poskrbel tudi za vas.
In kdo ima največ od tega?
Preprosto, zmagale bodo relevantne spletne strani. To so tiste, ki so dobro optimizirane, ki imajo kakovostno vsebino in skrbijo za prijetno uporabniško izkušnjo. Na tem mestu boste potrditev dobili vsi, ki v spletno stran vlagate svoj čas in denar. In videli boste, da se vam je oboje splačalo. Nastala je razlika med dobrimi in slabimi, med pristnimi in izmišljenimi. Nagrajeni pa bomo tudi tisti, ki pri optimizaciji uporabljamo izključno »white hat« metode za optimizacijo. Saj je Google poskrbel, da ostale pusti za sabo.
Sicer pa google pravi: Don’t be evil. Kar v slovenskem jeziku pomeni: Ne bodi zloben!
To pa nič ne spremeni koncepta za Google oglaševanje. In če se na ta način še niste poizkusili izpostaviti, je sedaj pravi čas!
Srečno!
Andreja Ogrinc
E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*