Home » Google oglaševanje » Guglajte kot profesionalci

Guglajte kot profesionalci

Če vam nekdo postavi vprašanje, na katerega ne poznate odgovora (ali se vam v tistem trenutku ne ljubi odgovarjati), mu preprosto rečete »poguglej«. Iskalnik Google je postal sinonim za spletno iskanje, ime se je že zasidralo v pogovorni jezik. Morda se vam zdi »guglanje« mačji kašelj, toda berite dalje in se naučite postati še boljši surfer.

9 trikov za ekspertno iskanje po Google iskalniku:
Eksplicitna ključna beseda – če iščete informacije o optimizaciji strani, boste dobili bolj relevantne rezultate, če boste ključno besedo zapisali v narekovajih. To izgleda tako:
“optimizacija strani”
Izločitev besed – denimo, da vas zanimajo teme o spletnem marketingu, toda nič povezano z oglaševanjem; iskalnik vam bo ponudil veliko boljše predloge spletnih strani, če boste svoje iskanje izrazili tako, da boste pred besedo, ki vas ne zanima dodali znak minus (-):
spletni marketing -oglaševanje

Iskanje-po-Googlu9 trikov za ekspertno iskanje po Google iskalniku:

  1. Eksplicitna ključna beseda – če iščete informacije o optimizaciji spletnih strani, boste dobili bolj relevantne rezultate, če boste ključno besedo zapisali v narekovajih. To izgleda tako: “optimizacija strani”
  2. Izločitev besed – denimo, da vas zanimajo teme o spletnem marketingu, toda nič povezano z oglaševanjem; iskalnik vam bo ponudil veliko boljše predloge spletnih strani, če boste svoje iskanje izrazili tako, da boste pred besedo, ki vas ne zanima dodali znak minus (-): spletni marketing -oglaševanje
  3. Podobne besede in sinonimi – recimo, da želite vključiti besedo v iskanje, toda želite tudi rezultate, ki vsebujejo podobne besede ali sinonime. Da te želje predstavite Googlu, pred besedo postavite znak ~: spletni marketing ~blog
  4. Specifični formati dokumentov – ta metoda je izredno uporabna, ko iščete določen format dokumenta. Vse, kar morate narediti, je da poleg ključne besede dodate modifikator “filetype:” in končnico tipa dokumenta. Sicer je ukaz v angleškem jeziku, toda izvrstno deluje tudi na slovenskem google.si: spletni marketing filetype:pdf
  5. Definicija – iščete definicijo za določen izraz? Na Googlu jo najlažje najdete z ukazom, ko pred besedo enostavno napišite definicija z dvopičjem:  definicija:oglaševanje
  6. Kalkulator – naslednjič, ko boste želeli na hitro nekaj sešteti, odšteti, deliti ali množiti, uporabite Google, namesto da zapravljate čas z iskanjem aplikacije za kalkuliranje. Vtipkajte enačbo v iskalno okno in pritisnite gumb za iskanje: 33*99
  7. Znak plus (+) – Google prezre pogoste besede in znake kot so kje, in, kako ter posamezne številke in črke, ker upočasnjujejo iskanje, rezultatov pa ne izboljšujejo. Če je takšna pogosta beseda večjega pomena za pridobivanje želenih zadetkov, vnesite znak »+« pred želeno besedo in iskanje bo upoštevalo tudi to besedo. pepel +in kri
  8. Zapolnitev praznega mesta – Včasih je najboljši način za postavljanje vprašanj, da pustite Googlu, da »zapolni prazno mesto« tako, da v Googlovo iskalno polje dodate zvezdico (*) pri delu stavka ali vprašanja, za katerega želite, da ga Google dokonča. krištof kolumb je odkril *
  9. Napredno iskanje – ob iskalni vrstici imate gumb Napredno iskanje, ki vam omogoča določanje vrste postavk, ki iskanje po Googlu naredijo še bolj učinkovito.
Vsak dan se naučimo kaj novega in tudi na videz preprosta stvar, kot je iskanje po Googlu, ima lahko skrivne adute, ki jih še ne poznate. No, sedaj ste jih razkrili. 😉
Želite, da je tudi vaša spletna stran na Googlu? Kontaktirajte nas in razkrili vam bomo naše skrivne adute za uspešno Google oglaševanje.
Spletnik marketing
E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*