Home » Email marketing » 6 korakov za uspešen e-mail marketing

6 korakov za uspešen e-mail marketing

Vedno več podjetij ugotavlja, da lahko pripeljejo stranke na spletno stran in jih prepričajo k nakupu oziroma konverziji z e-mail marketingom.

Kako lahko postane vaše podjetje eno izmed teh uspešnih podjetij?
Pri tem je potrebno upoštevati 6 osnovnih korakov.

E-mail-marketingKako lahko postane vaše podjetje eno izmed teh uspešnih podjetij?

Pri tem je potrebno upoštevati 6 osnovnih korakov:

  1. Pritegniti morate pravo občinstvo. Pri tem uporabite informativno vsebino ali anketo, ki bo pritegnila ljudi.
  2. Namenite veliko pozornosti vsebini, ki je na strani. Nočete izpostaviti komunikacije, da imate ogromno informacij, ki bi jih radi delili z naročniki na newsletter, vendar na strani vpisa nimate koristnih vsebin. Raje pripeljite občinstvo do zanimivega bloga, grafa ali raziskave, tako da vidijo, da imate kakovostne vsebine, ki ste jih pripravljeni deliti.
  3. Ob vpisu na newsletter ponudite brezplačen koristen vodič ali priročnik. Naj vaše stranke menijo, da ste vodilni na svojem področju. S pomočjo brezplačnih vodičev ali priročnikov si gradite kredibilnost.
  4. Ne začnite komunicirati prodajnih vsebin takoj. Ponudite bralcem informacije, s katerimi ste jih pridobili. Vzbujajte zanimanje in gradite na odnosu ter zaupanju. Ne začnite z direktno prodajo v prvih 3-4 e-novicah.  Šele kasneje in tudi takrat subtilno, npr. kako jim bo vaša storitev odpravila njihov problem.
  5. Ponavljajte v kontinuiranih časovnih razmikih.
  6. Spremljajte številke in ugotovite, kaj je vašim potencialnim strankam všeč in kaj ne.

Delajte na zvestobi vaših strank in jih informirajte o novostih, zanimivostih in akcijah na področju, ki ga pokrivate. Preizkusite zgornje nasvete brezplačno z aplikacijo Newsletter.si. Stotim strankam lahko pošljete 1000 sporočil v enem mesecu brezplačno.

Ne odlašajte, prijavite se še danes ter vzpostavite komunikacijo s strankami in spremljajte njihove odziv.

Helena Felc

Spletnik marketing

 

2 comments

  1. brane pleterski

    Sicer ne vem, če je tole spodnje še v veljavi:

    Uradni list RS 98/2004 z dne 9. 9. 2004

    45.a. člen

    Podjetje lahko uporablja sistem klicev brez posredovanja človeka,
    faksimile napravo in elektronsko pošto samo z vnaprejšnjim soglasjem
    posameznega potrošnika, ki mu je sporočilo namenjeno.

    77. clen

    Posameznik, ki stori prekrsek v zvezi s samostojnim opravljanjem
    dejavnosti se kaznuje za prekršek z denarno kaznijo najmanj 1,000.000
    tolarjev, pravna oseba pa z denarno kaznijo najmanj 3,000.000 tolarjev, če:

    22. uporablja sistem klicev brez posredovanja človeka, faksimile
    napravo in elektronsko pošto brez vnaprejšnjega soglasja potrošnika, ki
    mu je bilo sporočilo namenjeno (prvi odstavek 45.a. člena);

    Kar gladko pomeni, da je to početje brez vnaprejšnega soglasja kaznivo.

  2. Hvala za posredovanje zakonodaje.
    Newsletter.si sistem, ki sem ga omenila v zgornjem blogu ima aplicirana vse zgornja določila. Več si lahko preberete tu: http://www.newsletter.si/varovanje_zasebnosti.html.

    Posledično je predpostavljeno, da se stranke zavedajo zakonodaje in da morajo na kontaktni obrazec dodati tudi splošne pogoje.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*